Gå til innhold

Feil og mangla ved WoW


Anbefalte innlegg

Jeg syns egentlig det er ganske balansert som det er, og er det noen som fortjener en oppgradering kan du være temmelig sikker på at shaman IKKE er en av dem..

 

Du har fått juling av en spiller som er bedre enn deg. Punktum.

Du meina det ja. 90% av skaden ej fekk vart gjort av mobs som ej fekk på mej i den 15 sekund lange idiot-turen min, gange 3. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
helt ærlig så er paladinen sinnsykt oppskrytt og kjedelig å spille. derimot shaman er litt mer spennende.

helt ærlig så er shaman sinnsykt oppskrytt og kjedelig å spille. derimot paladin er litt mer spennende.

Skjønner du hva jeg mener? Smaken er som baken vett. :thumbup:

jepp. akkurat derfor jeg brukte ord som "helt ærlig", som konnoterer til at "jeg selv mener".

Lenke til kommentar
Det du skulle gjort var:

 

Få druiden til å roote minion til warlock.

Så springer du bort til han og bruker _din_ fear ting. Når walock er litt unna pet får du druid til å gå catform på han. Dersom han tar Fear (noe han må/burde) springer du på han mens han enda har cooldown. Når fear er over tar druid å healer deg mens du slåss.

 

Tar ikke mange sekunder å ta en cloth bruker i melee (chop chop >:D)

Enig med eXploid, det høres heller ut som en mangel på PvP skills. Spesielt mot den warlocken. Fear er det eneste WL har og forsvare seg med som skill. Den er til og med ikke instant cast time på som presten har. WL er bortimot den dårligste classen i PvP.

 

De har allerede sagt de skal nerfe fear. Den blir vanskeligere å utføre for hvert forsøk, noe sånn som 75% sjanse andre forsøk, 50% tredje, 25% fjerde.. De har også satt en max grense på 15 sekunder effekt fra spellen.
Jeg tror 'utføre' blir litt feil ord å bruke etter som det er tiden på den active spellen som blir nerfet. Utføre høres ut som det blir f.eks. 75% vanskeligere å lande spellen på target.
Lenke til kommentar
2. En warlock (48) kunne uavbrutt bruke fear på mej mens han tok min gode venn kugrisn (46 druid) . Kvar gang ej slutta å springe rundt som tulling ville warlocken bruke fear på mej igjen slik ej rota mej bort i alle slags dyr og når kugrisn va daud og han fokuserte angrepa på mej då hadde ej 199 ulva, ugle, elefanta og anna makk etter mej. Når ej då brukte mitt beste forsvar der ej tek 75% mindre skade i heile 15 sekund fekk ej stunn på mej slik den vart bortkasta. No e situasjonen slik at ej he 4-5 dyr etter mej mens ej endeli he nådd fram til den lille warlocken dør ej når warlocken he 10% liv igjen.

 

Fear har diminishing returns, det vil si at det blir dårligere etter hvert som du bruker det flere ganger. Dette betyr at fear maksimalt kan brukes tre ganger etter hverandre, og at det etter andre bruk er helt bortkastet. Dessuten er har fear 1.5 sec cast. Warrior og druid som angriper sammen ville gjort dette til 4-5 secs. Som warrior har du dessuten charge som stunner en liten stund i tillegg til å umuliggjøre å caste fear før du kommer frem. At dere tapte har overhodet ingenting med at warlocks/fear er overpowered å gjøre, men at dere spilte dårlig.

 

Enig med eXploid, det høres heller ut som en mangel på PvP skills. Spesielt mot den warlocken. Fear er det eneste WL har og forsvare seg med som skill. Den er til og med ikke instant cast time på som presten har. WL er bortimot den dårligste classen i PvP.

 

Ville gjerne byttet ut fear mot en blink/shield spell

 

Beklager hvis jeg gjentar noe, men det ganske iriterende at noen syter om at warlock er for gode når vi allerede er for dårlige og skal nerfes enda mer i neste patch :(

 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=warlocked&r=f :thumbdown:

Lenke til kommentar
Enig med eXploid, det høres heller ut som en mangel på PvP skills. Spesielt mot den warlocken. Fear er det eneste WL har og forsvare seg med som skill. Den er til og med ikke instant cast time på som presten har. WL er bortimot den dårligste classen i PvP.

 

Ville gjerne byttet ut fear mot en blink/shield spell

 

Beklager hvis jeg gjentar noe, men det ganske iriterende at noen syter om at warlock er for gode når vi allerede er for dårlige og skal nerfes enda mer i neste patch :(

 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=warlocked&r=f :thumbdown:

Jepp. signér her.

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig det er ganske balansert som det er, og er det noen som fortjener en oppgradering kan du være temmelig sikker på at shaman IKKE er en av dem..

 

Du har fått juling av en spiller som er bedre enn deg. Punktum.

Du meina det ja. 90% av skaden ej fekk vart gjort av mobs som ej fekk på mej i den 15 sekund lange idiot-turen min, gange 3. :tease:

Du får trøste deg med at Warlock'en sikkert hadde det ustyrtelig morsomt ;)

Lenke til kommentar

Du har hørt om "berserker rage" ikke sant? Du vet den skillen som gjør deg immun mot fear? :whistle:

Bruk berserker stance mot caster fiender du, så går det nok bedre. Ikke bare får du berserker rage, men intercept som stunner i 3 sek og pummel som avbryter spells og gjør at de ikke kan kaste nye spells for 4 sekunder. En warlock som blir utsatt for 3 sekunder stun og 4 sekunder uten spells, er rimelig død.

 

På level 50 får du også en fin skill som heter " Recklessness", en berserker skill som gjør at du blir immun mot fear i 15 sekunder, og nesten alle slagene dine blir critical hits. Du tar 20% mer skade i denne perioden, men dette gjør ikke noe særlig siden motstanderen dør i løpet av sekunder ;)

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Jeg vil si den første posten her var svært vanskelig å lese selv om jeg ikke har noen problem med å høre dialekter. Mange av de andre i tråden forstår heller ikke så godt hva som menes.

 

Utdrag fra nettiketten:

Pass på skrivefeil

 

Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

 

NB: Dersom du har et skriveproblem, men ønsker allikevel å benytte forumet, ser vi at du helst bruker en elektronisk ordbok før du poster, f. eks. den du finner i Word. Vi vil oppfordre til at du la til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp. Vi vil påpeke at du verken trenger bruke Word eller signaturen slik vi her foreslår dersom dette ikke er ønskelig. Vi opplyser kun om at det er teknisk mulig, slik at vi kan slippe eventuelle uheldige situasjoner i fremtiden. Situasjoner som kan skape et unødvendig problem både overfor moderatorene og deg selv.

Jeg foreslår at trådstarter skriver posten om igjen på bokmål eller nynorsk og poster den på nytt. Dette vil trolig også gi flere lesere som gidder å lese første post og dermed langt flere tilbakemeldinger. Stengt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...