Gå til innhold

Hvilken mobil skal jeg ønske meg til konfen?


ehs5

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok ikke ønsket meg mobiltelefon til konfirmasjon uansett.

 

Mobiltelefon er det største utgiftssluket man kan skaffe seg, sett bort ifra bil. Men verre enn med bil er det at det går ett år og så er det noe bedre, kulere, mindre og finere på markedet.

 

Regner med at du ikke har konfirmasjon hvert år?

Da vil det nemlig gå mange år til du kan få en like god mobil igjen (i forhold til markedet) og tro meg: Du kommer ikke til å beholde en mobil som S700, 6680 eller liknende i mer enn et par år (max).

 

Alt i alt kommer mobilen til å være en ulykke for deg.

 

Så: ønsk deg noe mer holdbart, evt noe som ikke faller så enormt i pris. moped var et godt tips. gitar og forsterker et annet. en skikkelig god seng er kanskje ikke kult der og da, men noe man kan ha i årevis og som kommer til å være noe du setter pris på i lang lang tid. Ellers har du jo komplett Telemarkspakke av god kvalitet: ikke noe er kulere enn en som er enormt god i telemark.

Kanske enig der også, jeg er skal også kjøpe meg en ny mob til konfen, men ikke så veldig dyr jeg bytter jo mob hver 3.måned uannsett. :thumbs:

Endret av jealei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok en mobil. Jeg burde ønske meg noe annet enn penger, og det er forsåvidt greit. Hardware kjøper jeg selv uansett, tør ikke å gi den jobben til mor og far. PSP eller DS er vel også utelukket, det siste jeg trenger er vel enda en spillkonsoll. :p Tror lillebror skal kjøpe DS snart uansett, får vel låne den. ;)

 

 

Jeg har funnet ut at en mobil passer best, den jeg har nå er ikke helt med i svingene.

 

Og så, hvilken mobil jeg skal få:

 

6680, jeg trenger ikke to kameraer (Ja, jeg vet at den har 3G), Nokia har selv sagt at 256 000 farger bare er for å tiltrekke kunder, det er ikke nødvendigvis noe bedre kvalitet enn 65 000 farger. Noen sammenlignet 6680 med 6630, var minimal forskjell.

 

S700i, hadde litt glemt at jeg har fått litt Sony Ericsson-fobi i det siste, burde vel egentlig skrevet det i første innlegg. Har prøvd den før, syns den virker utrolig overpriset.

 

 

Valget mitt blir 6630, den syns å passe til meg best. Noen som er uenige?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Skal kjøpe mobil etter konfen jeg å :D Det er bare en uke til konfen idag :D  :D  :D  :D  gleder meg sykt, 3200-en begynner å bli sliten :p  hehe. Ha en fin konfirmasjon dere andre som også skal konfirmere da!  :thumbup:

Det sier jo litt at du har en 3200 fra før. fattigste mobilen som fins. Uansett hva du kjøper blir det et steg opp.

Ja den er helt elendig :p

Lenke til kommentar
Det blir nok en mobil. Jeg burde ønske meg noe annet enn penger, og det er forsåvidt greit. Hardware kjøper jeg selv uansett, tør ikke å gi den jobben til mor og far. PSP eller DS er vel også utelukket, det siste jeg trenger er vel enda en spillkonsoll. :p Tror lillebror skal kjøpe DS snart uansett, får vel låne den. ;)

 

 

Jeg har funnet ut at en mobil passer best, den jeg har nå er ikke helt med i svingene.

 

Og så, hvilken mobil jeg skal få:

 

6680, jeg trenger ikke to kameraer (Ja, jeg vet at den har 3G), Nokia har selv sagt at 256 000 farger bare er for å tiltrekke kunder, det er ikke nødvendigvis noe bedre kvalitet enn 65 000 farger. Noen sammenlignet 6680 med 6630, var minimal forskjell.

 

S700i, hadde litt glemt at jeg har fått litt Sony Ericsson-fobi i det siste, burde vel egentlig skrevet det i første innlegg. Har prøvd den før, syns den virker utrolig overpriset.

 

 

Valget mitt blir 6630, den syns å passe til meg best. Noen som er uenige?

Tror 6630 passer deg helt fint ja! :thumbup:

 

Vurderer den selv, men vurderer også de fire andre Symbian-telefonene fra Nokia i klassen under; 6260, 6670, 7610 og 3230. De har jo NESTEN det samme til en litt mer overkommelig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...