Gå til innhold

Worklog: Ferrari kabinett *update 1.5*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med å gjøre så sidedørene åpnes som ferraridører... burde gå med litt hydraulike elns det ;)

*kremt* Ferrari har helt vanlige dører. Det er Lamborghini som har morsomme dører (derav navnet "lambodører"). :tease:

Haha :p kan så utrolig lite om biler merker jeg :blush:

Men men... ideen var god da!

Lamborghini kabbis anyone?

Lenke til kommentar
Hm hva slags frontlys? regner selvfølgelig med at du skal ha nøkkelbryter som av/på bryter

Er ikke helt sikker:p blir kanskje litt vanskelig (?)

Nei jeg hadde faktisk tenkt å bruke det ferrari merket foran til av og på knapp. Men kan jo vurdere å ha nøkkelbryter, tror faktisk jeg har en hjemme og;)

 

Men er det noen som vet hvordan jeg kan få motor lyd når jeg "starter" den? (altså sånn oppstarts lyd og kanskje vanlig motor lyd i noen sekunder)

Endret av anders888
Lenke til kommentar
Du kan jo ha en liten spiller i kabinettet, og høyttaler. Så kan di kople av/på nøkkel'n så den også fungerer som en Play knapp

Hvilken spiller da? mener du en mp3-spiller eller noe sånt?

Men hvordan får jeg den til å spille når jeg vri rundt nøkkelen, for den går jo ikke automatisk på play når den får strøm. Men hvordan skal jeg klare å få den til å stoppe etter noen sekunder?

 

Mange spørsmål det, men håper noen kan hjelpe meg ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått gjort noe mer!:D

 

Jeg kjøpte en ganske stor plate på Obs bygg i dag:

 

platen2_400.jpg

 

Tok et til med meg på så dere kan se hvor stor den er, jeg vet ikke helt hvor stor den var for jeg glemte å målene den får den ble til småbiter:P

 

platen_400.jpg

 

Sage, sage..

 

sage_400.jpg

 

Jeg hadde ikke flere blader til stikksagen, så jeg måtte bruke min kjære håndsag!

 

plate_400.jpg

 

Men som dere ser gikk det ganske fint, ble rett og fint:yes:

 

plater_400.jpg

 

Alle platene ferdig saget! (Topp, bunn, foran, bak og side*2)

 

kabinettet_400.jpg

 

Her har jeg støttet nesten alle platene til kabinettet (arket som ligger inni er tysk leksen til en venn som han absolutt måtte ha med)

 

kiffe_400.jpg

 

Kiffe var en flittig med hjelper, han leste tysk høyt for meg hele tiden mens jeg jobbet! (Kristoffer88 som han heter her på forumet)

 

Det var alt for i dag!

Lenke til kommentar

Ser bra ut.

Personlig ville jeg gjort det hele "mykere" i kantene. Det er få Ferrarier med så skarpe kanter, kanskje med unntak av F40 og noen tidligere sedan modeller.

Tenkte spesielt på luftinntaket foran. Hva med å gjøre det hele litt mer strømlinjeformet?

Bare et forslag.

Blir unektelig kult sånn som det ser ut nå også.

 

Apropos Lambokabinett, sabla god ide egentlig.

Hydrauliske sidedører, perlemorlakk, the works. *Drømme, og sikle litt*

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Ser bra ut.

Personlig ville jeg gjort det hele "mykere" i kantene. Det er få Ferrarier med så skarpe kanter, kanskje med unntak av F40 og noen tidligere sedan modeller.

Tenkte spesielt på luftinntaket foran. Hva med å gjøre det hele litt mer strømlinjeformet?

Bare et forslag.

Blir unektelig kult sånn som det ser ut nå også.

 

Apropos Lambokabinett, sabla god ide egentlig.

Hydrauliske sidedører, perlemorlakk, the works. *Drømme, og sikle litt*

Sikler litt med deg jeg ;):dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...