Gå til innhold

Worklog: Ferrari kabinett *update 1.5*


Anbefalte innlegg

@Glisevask: Ja jeg skal sparkle. Platen kostet bare 150kr, latterlig lite!

 

@kverna: Dessverre syklet jeg ikke med platen, jeg måtte ta beina fatt (er bare 3min eller noe sånt å gå) Men det var dumt at jeg ikke hadde med kamera når jeg kjøpte den for jeg ble stoppet av to vekter som trodde jeg hadde tatt platen fra kjøpesenteret. (Lagunen) Måtte vise kvittering og greier :dontgetit:

 

@Vågebu: Nupp, har aldri hatt bruk for tysk og kommer aldri til å ha bruk for det så jeg prøvde å ignorere det..

 

@Robkvi: Lyst til å skrive på norsk :whistle:

 

@ivellios: Jeg er enig med at det hadde blitt MYE bedre, men det er første gang jeg bygger et kabinett så jeg har ikke lyst til å ta vann over hode (eller hvordan det uttrykket var nå igjen)

 

Takk for alle tilbakemeldingene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja er en stund siden jeg har update nå, det er fordi jeg ikke har hatt tid til å jobbe med det :(

Men i dag har jeg fri fra skolen (langhelg) så jeg skal ut å jobbe litt med de snart. Jeg er avhengi av å få låne kameraet til en venn og han reiser på hytten i dag. Skal gjøre en del fordi, men det kommer nok ikke bilde update før tidligst mandag.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått jobbet litt og tatt noen bilder, har hatt en del andre ting som har fylt opp tiden min og jeg har ikke hatt tilgang på kamera. Siden jeg ikke hadde kamera før i dag har jeg ikke tatt noen bilder underveis når jeg har jobbet.

Men endelig har det begynt å ta form!

 

Her er hele kabinettet sånn det ser ut nå. Jeg har festet noen av platen laget hul til en dør i siden og et hul til luftinntakket. Jeg har og begynt å sparkle litt.

hele_400.jpg

 

Her er baksiden. Som dere ser har jeg festet platene med skruer..

helebak_400.jpg

 

Vifte hullene i toppen sagde jeg ut med stikksag, har forsatt en del pussing igjen der...

vifte_400.jpg

 

Så sist men ikke minst luftinntakket! Vist dere ser på sketchup tegningen min ser dere at det ikke her helt ferdig, det mangler en plate foran.

luft_400.jpg

 

Det var alt for i dag!

Nå har jeg masse sparkling og pussen som skal gjøres. Jeg hadde tenkt å lakke det innvendig før jeg setter på de siste platene for å gjøre det litt lettere. Jeg kommer nok og til å starte på fronten snart. (nøkkelbryter og alt det)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

ikke verst! har en følelse av at det kommer til å gå med en god del sparkel på dette prosjektet her :p

 

EDit. Skriveleif

Endret av Slettes-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

gunz: Er en grunn for at jeg bare fikk begynt :p

 

aeinstein: hm, kanskje det. Men jeg bare begynte fordi jeg må kjøpe lakk før jeg kan sette på de siste platene.

 

Takk for alle tilbakemeldingene så langt :thumbup:

 

Jeg glemte å legge med det bilde av klistremerkene jeg fikk av shell...

kli_400.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...