superreven Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg kan godt starte guild på Sylvanas, hvis ingen andre melder seg til oppgaven ! Her kan vi iallefall komme med forslag til guildnavn m.m. Jeg kan foreslå og danne "Avengers of Archimonde". Hvordan låter det? /w Maenmeljåen edit: Jeg har nå kjøpt et guild chartet på guildet "Avengers of Archimonde". Dette vil jeg skal bli et modent og trivelig guild, alle er velkomne Men spillere som har en forkjærlighet for en viss oppførsel , bes finne seg et annet mer passende guild.. Eksempler på slik oppførsel er "Ustanselig hopping", spamming av chat med "OMG!" "WTF!" o.l. på en jevn basis.. Hvis noen kan tenke seg og være med å danne et seriøst guild, whisper meg ingame eller send meg en PM. Vi ses i Azeroth.... Signs: - Joachim - Arrosiach - Venacava - Sotaalf - Jub - Karagorn - Edoras - Pequeñoniño - Chaeli Endret 17. april 2005 av superreven Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg kan være med med min second char dersom det er interessant.. Lenke til kommentar
laff84 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Rough riders Howling Rain Jezus and pæls Edit: Ellers er jeg med, starta en undead rouge i går kveld, lvl 5 Endret 14. april 2005 av laff84 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg skal lage en hordechar etter hvert.. så det er godt mulig at jeg kan lage den på Sylvanas Lenke til kommentar
superreven Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Nå er altså guild charter innkjøpt, for videre info, les første post. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. oOO på spillet! Edit: Har startet en alt. hordechar. på sylvanas. Endret 14. april 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. Og hvorfor nevner du det her? Tror du ikke ca 80% av alle andre som spiller også er med i et guild? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. Og hvorfor nevner du det her? Tror du ikke ca 80% av alle andre som spiller også er med i et guild? Vel, jeg tror du er ironisk, men anyway. Han sier det med 67% sannsynlighet fordi han vil reklamere for guildet sitt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg er medlem i en norsk guild på Sylvanas, den indre kjernen er Porsgrunnsgutter, men vi tar inn nordmenn, /w meg inngame, - Njord. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. Og hvorfor nevner du det her? Tror du ikke ca 80% av alle andre som spiller også er med i et guild? Kanskje fordi det er vanlig å nevne hvilken guild mann er medlem i!? Skjønner ikke at du gidder å bry deg engang.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. Og hvorfor nevner du det her? Tror du ikke ca 80% av alle andre som spiller også er med i et guild? Kanskje fordi det er vanlig å nevne hvilken guild mann er medlem i!? Skjønner ikke at du gidder å bry deg engang.. Fordi dette er en tråd for oprettelse av et NYTT guild, og det du gjør er å spamme tråden med off-topic. Derfor gidder jeg å bry meg. Lenke til kommentar
laff84 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. Og hvorfor nevner du det her? Tror du ikke ca 80% av alle andre som spiller også er med i et guild? Kanskje fordi det er vanlig å nevne hvilken guild mann er medlem i!? Skjønner ikke at du gidder å bry deg engang.. Hei NK Boraks fra WoN på deathwing her, kan du invite meg til guildet deres på sylvanas? "Fruitloops" Den harde kjerne av porsgrunnsgutter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. Og hvorfor nevner du det her? Tror du ikke ca 80% av alle andre som spiller også er med i et guild? Kanskje fordi det er vanlig å nevne hvilken guild mann er medlem i!? Skjønner ikke at du gidder å bry deg engang.. Fordi dette er en tråd for oprettelse av et NYTT guild, og det du gjør er å spamme tråden med off-topic. Derfor gidder jeg å bry meg. Du sier at du ikke gidder å bry deg, men det er det du gjør.... Siden jeg sa det med guilden så tenkte jeg at dere også var innteresserte, no more, no less.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er allerede med i en guild, noe jeg har planlagt en stund selv. Damnation, og det er den største guilden på spillet nå...seriøs og bra guild. Og hvorfor nevner du det her? Tror du ikke ca 80% av alle andre som spiller også er med i et guild? Kanskje fordi det er vanlig å nevne hvilken guild mann er medlem i!? Skjønner ikke at du gidder å bry deg engang.. Hei NK Boraks fra WoN på deathwing her, kan du invite meg til guildet deres på sylvanas? "Fruitloops" Den harde kjerne av porsgrunnsgutter Hallå kompis, jeg skal invite deg jeg, bare venter på serverene kommer opp igjen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg kunne tenke meg å være med. Riktig nok er characteren min på sylvanas sec. characteren min, så jeg kommer ikke til å spille hele tiden med den, men jeg håper det er greit selv om. Tar kontakt neste gang jeg er innom serveren. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Mulig å joine med sec char? Endret 15. april 2005 av omiro Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Du sier at du ikke gidder å bry deg, men det er det du gjør.... Siden jeg sa det med guilden så tenkte jeg at dere også var innteresserte, no more, no less.. Jeg sa ikke at jeg ikke gadd å bry meg. Og slutt med quotefesten. EOD fra min side. On topic: Jeg vurderer som sagt å starte en ny hordechar på Sylvanas. Hvilken level er dere som har startet guildet nå, og hvilken class spiller dere? Kunne godt tenkt meg litt mer info Endret 15. april 2005 av darkness| Lenke til kommentar
superreven Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Mulig å joine med sec char? Fult mulig og joine med second character.. Så lenge folk oppfører seg voksent er alle velkomne! Kommer til å logge på fra ca 17 av i dag. Trenger først 10 frivillige til og signe guild charteret. Har ikke hatt gidda til å pushe på underskrifter ingame, da jeg ikke liker å mase for mye om det.. Tenkte at det kunne være primært folk som leser her som kunne kontakte meg om å bli med, og deretter "word of mouth" Endret 15. april 2005 av superreven Lenke til kommentar
superreven Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Da trenger vi 6 flere signs for å få opprettet guildet godtfolk, de 9 første som skriver under vil automatisk bli promotet slik at de selv kan invitere folk til guildet /Maenmeljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå