Gå til innhold

Bytte operatør-logo på Siemens cx70


Anbefalte innlegg

Som emnet indikerer lurer jeg på hvordan man bytter operatør-logoen på en Siemens cx70, dersom dette i det hele tatt er mulig. Det er altså ikke snakk om selve bakgrunnsbildet, men logoen ovenfor, som for mitt vedkommende er "sitemobile".

 

Jeg tippet at sort-hvitt-logoene på f.eks. www.cellus.no ville funke, og bestilte en herfra, men det eneste jeg mottok var en ubrukelig "data message" full av kryptiske tegn. Vet ikke om dette er et problem med min telefon eller med cellus.

 

Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har samma mobil og samma problem.

Eneste måten jeg vet man kan fjerne den på, er å sette på en anna logo.

Det er noen kule logoer inne på telefonen. Men de kræsjer litt med bakgrunnsbilder ofte. Men hvis du har helt svart bakgrunnsbilde og gekkologoen ser det ganske tøft ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for tipsene! Det ble den 1x1 pixels gif-fila.

 

Et annet problem er forresten at det er litt knot å motta mms. Jeg får i stedet en sms med beskjed om å gå inn på sense.no for å se bildet. Dette funker ikke i nettleseren på telefonen, kanskje pga innlogging m passord, jeg må i stedet gå inn på pcen og laste ned bildet. Dette kan jeg så legge ut på en internettside uten passord og så til slutt laste det ned på telefonen med den innebygde nettleseren (ok, jeg vet det finnes andre måter å overføre fra pcen til telefonen). Det kan da umulig være meningen at det skal være så tungvint? Mulig feilen er at telefonen av en eller annen grunn er feil satt opp for mms men likevel riktig satt opp for internett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...