Gå til innhold

Hva savner DU i Msn Messenger?

MeReo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ønske status på filoverføringer lå en anna plass enn oppe i chatten. Sånn det er nå må man scrolle en kilometer oppover for å finne transfer-greia for å se hvor lenge som gjenstår av ei fil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skulle ønske status på filoverføringer lå en anna plass enn oppe i chatten. Sånn det er nå må man scrolle en kilometer oppover for å finne transfer-greia for å se hvor lenge som gjenstår av ei fil.

jepp :cool:

Skrevet

Glemte jo en ting som er virkelig irriterende, nemlig at man ikke kan sende meldinger til personer som er offline. Det er jo så utrolig greit med f.eks. ICQ, for da får personen meldingen ved neste logon. Dette gjelder jo spesielt om personen logger av mens du skriver...

Skrevet

En helt ribbet klient, uten alt det ekstra dillet og dallet som har kommet de siste årene.

Nei vent, det har jeg jo. :tease:

Men seriøst, m$ har nådd nye høyder hva fjortisfaktor angår med 7.0.

Skrevet

Det jeg synes var idiotisk med msn 7.0, var at man får se miniformat av det personlige bildet ved siden av nicket i kontaktlista! Det ser så støgt ut :thumbdown:

Savner forskjellige skins (vet ikke om man kan laste det ned, eller hvor?)

Skrevet

- Bedre filoverføring. Det burde blitt brukt en FTP-protokoll (jeg greier ikke å få mer enn 64kbps med MSN :realmad: ), i tillegg til at fremdriften ikke burde stått i chattevinduet, men en annen plass.

Skrevet
Det jeg synes var idiotisk med msn 7.0, var at man får se miniformat av det personlige bildet ved siden av nicket i kontaktlista! Det ser så støgt ut :thumbdown:

Savner forskjellige skins (vet ikke om man kan laste det ned, eller hvor?)

Går jo ann å slå av det da. :roll: Under generelt hvis du ikke finner det...

Skrevet
Går jo ann å slå av det da. :roll: Under generelt hvis du ikke finner det...

Poenget er jo allikevel, hvorfor i #&!&"% har de implementert det som standard i første omgang? Kunne man ikke heller ha lastet det ned som plugins for de fjortisene som digger det?

Skrevet
Fordi fjortissene (som er i flertall når det gjelder bruk av messenger) ikke veit hvordan man laster ned plugins.

Saklig sagt må jeg si.

Hvorfor skal ikke de kunne noe mer enn deg?

Trenger ikke være sånn uber fyr som du er for å laste ned plugins vet du.

Skrevet (endret)

Skulle ønske at man kunne bytte portene som msn bruker, slik at jeg kan bruke msn på wlan-nettet på skolen vår. Hater de systemansvarlige etter at de sperret for det....

Endret av Navitas87
Skrevet

At audio-funksjonen faktisk fungerer og at man kan bytte (eller at MSN holder seg til én port) slik at man slipper å tukle så enormt mye dersom man vil bruke det bak NAT.

Sånn det er nå, funker audio i 1 av 40 tilfeller eller no (Hvertfall slik det føles)

Hmm.. er vel bare det jeg kommer på foreløpig.

Skrevet

Og hvorfor skal det være akkurat fjortisene som "digger" wink og alt det crappy greiene der.

Jeg er bare 15 selv, og ja jeg synes det er irriterende med det stygge vinduet som rister ræva av seg.

Men det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk rakker ned på de som er 14 år. Hvorfor? Noen spesiell grunn til at dere skal flame 14 åringer? Kan ikke tro de har gjort dere noe. Jeg var flau over å være 14 år jeg, fordi folk slang dritt om alle som var 14 år.

Jeg håper at dere mener fjortiss:

OmG!!! LoLZoRz!!!11! TahtZ w1Ld!!121"

Eller så har dere et stort problem.

Skrevet
Og hvorfor skal det være akkurat fjortisene som "digger" wink og alt det crappy greiene der.

Jeg er bare 15 selv, og ja jeg synes det er irriterende med det stygge vinduet som rister ræva av seg.

Men det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk rakker ned på de som er 14 år. Hvorfor? Noen spesiell grunn til at dere skal flame 14 åringer? Kan ikke tro de har gjort dere noe. Jeg var flau over å være 14 år jeg, fordi folk slang dritt om alle som var 14 år.

Jeg håper at dere mener fjortiss:

OmG!!! LoLZoRz!!!11! TahtZ w1Ld!!121"

Eller så har dere et stort problem.

Hva tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...