Bytex Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg skulle ønske status på filoverføringer lå en anna plass enn oppe i chatten. Sånn det er nå må man scrolle en kilometer oppover for å finne transfer-greia for å se hvor lenge som gjenstår av ei fil.
Complexity Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg skulle ønske status på filoverføringer lå en anna plass enn oppe i chatten. Sånn det er nå må man scrolle en kilometer oppover for å finne transfer-greia for å se hvor lenge som gjenstår av ei fil. jepp
Elendil Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det eg savner i msn messenger er kontakter Støtter Bitex eg.
Chief_R-W Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Savner i grunn ingenting for gikk over til annen msn klient Trillian. Passet meg bedere msn messenger har så mye tull funksjoner. MSN messenger passer for 14isser.
Pels Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) Uff.. Messenger 7.0 er bare owned. 1000 unødvendige ting Endret 13. april 2005 av Fur
OBServer Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Glemte jo en ting som er virkelig irriterende, nemlig at man ikke kan sende meldinger til personer som er offline. Det er jo så utrolig greit med f.eks. ICQ, for da får personen meldingen ved neste logon. Dette gjelder jo spesielt om personen logger av mens du skriver...
Goophy Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 En helt ribbet klient, uten alt det ekstra dillet og dallet som har kommet de siste årene. Nei vent, det har jeg jo. Men seriøst, m$ har nådd nye høyder hva fjortisfaktor angår med 7.0.
Doffen01 Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Det jeg synes var idiotisk med msn 7.0, var at man får se miniformat av det personlige bildet ved siden av nicket i kontaktlista! Det ser så støgt ut Savner forskjellige skins (vet ikke om man kan laste det ned, eller hvor?)
endrebjo Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 - Bedre filoverføring. Det burde blitt brukt en FTP-protokoll (jeg greier ikke å få mer enn 64kbps med MSN ), i tillegg til at fremdriften ikke burde stått i chattevinduet, men en annen plass.
Potetfar Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Det jeg synes var idiotisk med msn 7.0, var at man får se miniformat av det personlige bildet ved siden av nicket i kontaktlista! Det ser så støgt ut Savner forskjellige skins (vet ikke om man kan laste det ned, eller hvor?) Går jo ann å slå av det da. Under generelt hvis du ikke finner det...
RattleBattle Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Går jo ann å slå av det da. Under generelt hvis du ikke finner det... Poenget er jo allikevel, hvorfor i #&!&"% har de implementert det som standard i første omgang? Kunne man ikke heller ha lastet det ned som plugins for de fjortisene som digger det?
Alastor Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Fordi fjortissene (som er i flertall når det gjelder bruk av messenger) ikke veit hvordan man laster ned plugins.
SailorBoy Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Eg syns det e veldig irriterande når msn drive å logge seg ud heila tiå... vett ikkje ka det komme av...
Marti Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Fordi fjortissene (som er i flertall når det gjelder bruk av messenger) ikke veit hvordan man laster ned plugins. Saklig sagt må jeg si. Hvorfor skal ikke de kunne noe mer enn deg? Trenger ikke være sånn uber fyr som du er for å laste ned plugins vet du.
Mørbradbiff Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) Skulle ønske at man kunne bytte portene som msn bruker, slik at jeg kan bruke msn på wlan-nettet på skolen vår. Hater de systemansvarlige etter at de sperret for det.... Endret 14. april 2005 av Navitas87
[ReXoR] Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 At audio-funksjonen faktisk fungerer og at man kan bytte (eller at MSN holder seg til én port) slik at man slipper å tukle så enormt mye dersom man vil bruke det bak NAT. Sånn det er nå, funker audio i 1 av 40 tilfeller eller no (Hvertfall slik det føles) Hmm.. er vel bare det jeg kommer på foreløpig.
Marti Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Og hvorfor skal det være akkurat fjortisene som "digger" wink og alt det crappy greiene der. Jeg er bare 15 selv, og ja jeg synes det er irriterende med det stygge vinduet som rister ræva av seg. Men det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk rakker ned på de som er 14 år. Hvorfor? Noen spesiell grunn til at dere skal flame 14 åringer? Kan ikke tro de har gjort dere noe. Jeg var flau over å være 14 år jeg, fordi folk slang dritt om alle som var 14 år. Jeg håper at dere mener fjortiss: OmG!!! LoLZoRz!!!11! TahtZ w1Ld!!121" Eller så har dere et stort problem.
DDDD Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Og hvorfor skal det være akkurat fjortisene som "digger" wink og alt det crappy greiene der.Jeg er bare 15 selv, og ja jeg synes det er irriterende med det stygge vinduet som rister ræva av seg. Men det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk rakker ned på de som er 14 år. Hvorfor? Noen spesiell grunn til at dere skal flame 14 åringer? Kan ikke tro de har gjort dere noe. Jeg var flau over å være 14 år jeg, fordi folk slang dritt om alle som var 14 år. Jeg håper at dere mener fjortiss: OmG!!! LoLZoRz!!!11! TahtZ w1Ld!!121" Eller så har dere et stort problem. Hva tror du?
ingveh Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Savner en clean messenger uten alt tøvet. Winks og nudges er bare noe av tullet de skal ha med. Lei av å bruke tid på å fjerne slikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå