MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hello.. jeg har sotte min 46 hunter på hylla og laget en ny ud warlock.. noen som har noen tips til meg, ang hvordan jeg bør bruke talent points? har: Improved Healthstone Rank 2 Improved Imp Rank 3 og Improved Healthstone Rank 2 Improved Imp Rank 3 min plan er å bruke det meste på Destruction og resten på Demonology
Smog125 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Har 31 poinst i Affliction. Sann at jeg kan drain mana fra pet mitt. Og de siste pointene tenkte jeg skulle bruke på å Destruction. Det er ikke så bra å bruke i PVP. Endret 11. april 2005 av Smog125
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 dette lurer jeg på som ha som lvl 60 build.. Affliction Talents (0 points) None Demonology Talents (18 points) Improved Healthstone - 2/2 points Increases the amount of Health restored by your Healthstone by 20%. Improved Imp - 3/3 points Increases the effect of your Imp's Firebolt, Fire Shield, and Blood Pact spells by 30%. Fel Intellect - 5/5 points Increases the maximum Mana of your Imp, Voidwalker, Succubus, and Felhunter by 15%. Fel Domination - 1/1 point Your next Imp, Voidwalker, Succubus, or Felhunter Summon spell has its casting time reduced by 5.5 seconds and its Mana cost reduced by 50%. Fel Stamina - 4/5 points Increases the maximum Health of your Imp, Voidwalker, Succubus, and Felhunter by 12%. Master Summoner - 2/2 points Reduces the casting time of your Imp, Voidwalker, Succubus, and Felhunter Summoning spells by ?. Master Conjuror - 1/2 point Reduces the Mana cost and casting time of your Stone creation spells by 20%. Destruction Talents (33 points) Improved Shadow Bolt - 5/5 points Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%. Aftermath - 5/5 points Gives your Destruction spells a 10% chance to daze the target for 5 seconds. Devastation - 5/5 points Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%. Improved Searing Pain - 1/5 point Increases the critical strike chance of your Searing Pain spell by 2%. Intensity - 2/2 points Gives you a 70% chance to resist interruptiong caused by damage while channeling the Rain of Fire or Hellfire spell. Destructive Reach - 2/2 points Increases the range of your Destruction spells by 20%. Improved Immolate - 5/5 points Increases the initial damage of your Immolate spell by 25%. Pyroclasm - 1/2 point Gives your Rain of Fire and Hellfire spells a 13% chance to stun the target for 3 seconds. Ruin - 1/1 point Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%. Inferno - 5/5 points Increases the damage done by your Fire spells by 10%. Conflagrate - 1/1 point Ignite a target that is already afflicted by Immolate, dealing 197 to 251 damage and consuming the Immolate spell. dette er en build som jeg har sotte sammen selv.. kunne godt tenkt meg å høre ka de andre warlock tenker om dette, har litt lyst på soullink, men vet ikke om det er verdt det.. burde jeg ta 50/50 på Destruction og Destruction? takker for alle råd/reply:)
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 IMO er demonology stort sett bortkastet talent. Du har to brukbare talent der nå, improved imp og master summoner. Skal du først inn i demonology må du få med deg soul link. Siden du går så langt inn i destruction vil jeg heller valgt en kombinasjon mellom destruction/affliction. Skaff deg nightfall som er et godt talent til en destruction build. Uansett hva du gjør, improved corruption er et must!
_Xorcist Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Uansett build bør enhver Warlock ha 5/5 I Improved Corruption. Dette gjør Corruption til et instant-cast spell, og det er gull verdt siden dette er et spell mer eller mindre alle warlocks bruker i alle fights. Her er et lite forslag på en destruction build Destruction Mastery Shadowburn Rank 1 Meget god skill og kun ett point Devastation Rank 5 Økt sjanse for crit Conflagrate Rank 1 Juvelen i Destruction-treet må man ha Bane Rank 5 Langt bedre enn det ser ut som. Et halvt sekund per spell er mye i en fight Improved Shadow Bolt Rank 5 Ikke ekstremt bra, men mye bedre enn ubrukelige Cataclysm Emberstorm Rank 5 10% damage improve er litt lite for 5 talent points, ville tatt denne etterhvert, godt og vel over lvl 50 Ruin Rank 1 Et absolutt must Improved Immolate Rank 5 25% damage improve er en del, og har du destruction build bruker du Immolate i hver fight Pyroclasm Rank 2 Tar du intensity, tar du også denne. Personlig bruker jeg Hellfire og Rain of Fire meget sjelden da det genererer usannsynlige mengder aggro og sjelden er i stand til å drepe alt på en cast. Improved Searing Pain Rank 5 Viktig hvis du bruker Searing Pain mye, husk at den genererer en del aggro Intensity Rank 2 Kjekt, men det er andre talents man bør satse på først Destructive Reach Rank 2 Kjekt, men det er andre talents man bør satse på først. 20% range er ikke så mange yards ekstra Destruction Total: 39 Affliction Mastery Improved Corruption Rank 5 Instant cast Corruption, nuff said! Affliction Total: 5 Demonology Mastery Improved Imp Rank 3 Du bør bruke imp i party og dette øker stamina buff med 30% Demonology Total: 3 Total Total Points Spent: 47 Level Required: 56 Ja, og jeg er absolutt åpen for diskusjoner så fyr løs
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Conflagrate Rank 1Juvelen i Destruction-treet må man ha Conflagrate er nesten et ubrukelig talent. Hvis du har improved searing pain er det nesten bedre å bruke. Conflagrate skader ikke så mye pluss at det er irriterende å gå tenke over hvor lenge det er igjen av immolate (du må nesten beregne det litt, slik at du får utnytte av confligrate). Jeg ville heller droppet emberstorm og confligrate, og gravd meg dypere inn i Affliction, til nightfall fks. Intensety er et godt talent, hjelper deg veldig ved bruk av AOE. Pyroclasm derimot er et ubrukelig talent, det ser kanskje bra ut. Men har du noen gang fått stunnet noen? Hellfire og Rain of Fire bruker jeg aktivt i instance ilag med mage sin Blizzard. Er veldig effektivt, de fleste mobs er dø før jeg rekker å få noe aggro.
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 (endret) ahdrage: grunnen til at jeg putter litt på Demonology er for at de fleste bruker imp på high lvl grps.. derfor improved imp. improved health stone er ok. kan redde livet mitt. og master summoner er fint å ha når"petten" min dør og jeg må få fram en ny en, menst what ever som slår på meg har fear. Xorcist: hitil har jeg ikke brukt Searing pain så mye, får så forbanna mye agro:p defor valgte i litt mare range istenden for mer på searing pain.. Er bane "bedre" enn afthermatch? vil helst bare ha en av de:) er Improved Corruption Rank 5 bedre enn: Fel Domination, Master Summoner rank 2 og Fel stamina rank 4? vist jeg velger Improved Corruption Rank 5 så kommer jeg ikke lengre enn til Fel stamina rank 2.. har bare kommet til lvl 21 med min warlock så jeg jeg vet vel egentlig ikke helt ka jeg snakker om her:) (feel free to flame) hehe EDIT: nightfall forsto jeg svært lita av.. ntensety er et godt talent hvor er det talentet? lol.. føler meg som en noob.. hehe Endret 11. april 2005 av MysticoN
stranden Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Kjør aff hele veien til dark pact. Ikke bruk vw mens du hunter (går oom med engang) Etter det kan du velge det du vil. Jeg kjører 32/8/11 elns. Tenker jeg skal bytte topp talents i aff, for å få ruin. Eller kanskje respeccte helt til soul link.
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Nightfall gjør at du får en shadowbolt som instant cast av og til. Med noen dots og litt drain life skjer dette typisk en gang per mob. Kan være vanvittig praktisk. Her har du en talent kalkulator som gir deg litt oversikt. Intensity er i destruction. Poenget mitt er bare at master summoner er bra men IMO er det bedre å bruke talentene på noe annet. Du kan kanskje vurdere Soul Link når du først skal ha demonology? Et veldig bra talent i pvp, men ikke til noe spesielt annet. Iallfall så er de andre talentene bedre da
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 joda.. i bruker den kalkulatoren. du sier at Conflagrate ikke er noe serlig bra.. men jeg bør vel gå helt ned til inferno da.. 10% mer skade er vel genialt:)
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 laget en ny template.. vil si at jeg selv likte den første bedre... men jeg vet no ikke stort:) men vist dette er en bendre build for pvp så vil jeg seff vurdere den. kom meg ikke helt ned til soul link denne gangen heller nei... Affliction Talents (21 points) Improved Corruption - 5/5 points Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds. Improved Drain Life - 5/5 points Increases the Health drained by your Drain Life spell by 10%. Fel Concentration - 5/5 points Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell. Grim Reach - 1/2 point Increases the range of your Affliction spells by 10%. Nightfall - 2/2 points Gives your Corruption and Drain Life spells a 3% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%. Improved Drain Mana - 2/2 points Causes ? of the Mana drained by your Drain Mana spell to damage the opponent. Siphon Life - 1/1 point Transfers 13 health from the target to the caster every 3 seconds. Lasts 30 seconds. Demonology Talents (0 points) None Destruction Talents (30 points) Improved Shadow Bolt - 5/5 points Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%. Bane - 5/5 points Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds. Devastation - 5/5 points Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%. Shadowburn - 1/1 point Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard. Improved Searing Pain - 5/5 points Increases the critical strike chance of your Searing Pain spell by 10%. Improved Immolate - 3/5 points Increases the initial damage of your Immolate spell by 15%. Ruin - 1/1 point Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%. Inferno - 5/5 points Increases the damage done by your Fire spells by 10%.
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Kan poste crit builden som jeg går for nå med det samme Utstyr: Inventor's Focal Sword erstattet med Fang of the mystics når vi dreper Azuregos. Gordoks Handwraps fra et quest i Diremaul, erstattet med Gloves of spell mastery når den engang dropper, eller om noen i guilden finner "pattern" Eye of the beast er ikke langt unna, må bare først få drept bossen i BRS. Helitrope Cloak fra quest i Dire Maul Tempest Talisman som dropper i Dire Maul Sist men ikke minst Cap of the Scarlet Servant , er utrolig vanskelig å skaffe, men jeg skal ha den. Talent points: Affliction Talents (24 points) # Improved Corruption - 5/5 points Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds. # Improved Life Tap - 2/2 points Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%. # Improved Drain Life - 5/5 points Increases the Health drained by your Drain Life spell by 10%. # Fel Concentration - 5/5 points Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell. # Amplify Curse - 1/1 point Increases the effect of your next Curse of Weakness or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by 20%. # Nightfall - 2/2 points Gives your Corruption and Drain Life spells a 3% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%. # Curse of Exhaustion - 1/1 point Reduces the target's speed to 90% of normal for 12 seconds. Only one Curse per Warlock can be active on any one target. # Improved Curse of Exhaustion - 3/4 points Increases the speed reduction of your Curse of Exhaustion by 15%. Demonology Talents (3 points) # Improved Imp - 3/3 points Increases the effect of your Imp's Firebolt, Fire Shield, and Blood Pact spells by 30%. Destruction Talents (24 points) # Improved Shadow Bolt - 5/5 points Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%. # Bane - 5/5 points Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds. # Devastation - 5/5 points Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%. # Shadowburn - 1/1 point Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard. # Improved Searing Pain - 5/5 points Increases the critical strike chance of your Searing Pain spell by 10%. # Intensity - 2/2 points Gives you a 70% chance to resist interruptiong caused by damage while channeling the Rain of Fire or Hellfire spell. # Ruin - 1/1 point Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Dropp siphon life og improved drain mana, og gå for improved imp istaden. Drain mana bruker du aldri, utrolig ineffektiv måte å drepe noen på, pluss at du bruker mana på spellen, så blir du gjerne interrupta midt i spellen slik at du ikke får igjen noe mana engang. Siphon life bruker du heller nesten aldri. Inferno er ikke verdt å bruke 5 poeng på, du legger ikke merke til noen forskjell nesten. Curse of Exhastion er bedre å bruke talent på. Amplify Curse --> CoE --> Improved CoE
Licht Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Builden min er 31 i Affliction (Dark Pact), 5 i Demonology (Demonic Embrace) og 11 i Destruction (Shadowburn). Har litt til overs da, så jeg får se. Kan poste hele builden i detalj senere.
hallgeirl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Her er talentene jeg skal gå for på min warlock hadde jeg tenkt: Affliction Talents (30 points) # Improved Corruption - 5/5 points Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds. (Instant cast Corruption er vel nærmest et must) # Suppression - 5/5 points Reduces the chance for enemies to resist your Affliction spells by 10%. (Kjekt mot highlevel monsters spesielt) # Improved Life Tap - 2/2 points Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%. (Jeg bruker mye life tap, derfor kan den her lønne seg) # Improved Drain Life - 2/5 points Increases the Health drained by your Drain Life spell by 4%. (Denne oppgraderte jeg ærlig talt bare for å få noen høyere talents Bruker nesten aldri Drain life) # Amplify Curse - 1/1 point Increases the effect of your next Curse of Weakness or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by 20%. (Perfekt mot sterke mobs. Gjør Curse of Agony 50% sterkere, og det er ikke lite) # Fel Concentration - 5/5 points Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell. (Alltid irriterende å bli interrupta når jeg drainer soul) # Nightfall - 2/2 points Gives your Corruption and Drain Life spells a 3% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%. (Sjans for instant cast shadow bolt sier man absolutt ikke nei til ) # Grim Reach - 2/2 points Increases the range of your Affliction spells by 20%. (kjekt med bedre range på curses o.l., men oppgraderte den mest pga. at jeg vil ha noen høyere level talents) # Siphon Life - 1/1 point Transfers 13 health from the target to the caster every 3 seconds. Lasts 30 seconds. (Requirement for shadowmastery. Kjekt talent uansett ettersom jeg slipper å channele som med Drain Life:)) # Shadow Mastery - 5/5 points Increases the damage dealt or life drained by your Shadow spells by 10%. (Bedre shadow spells! Yeah!) Demonology Talents (0 points) # None Destruction Talents (21 points) # Improved Shadow Bolt - 5/5 points Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%. (Bra med ekstra damage på shadowspells etter crit. Dessuten så synes jeg den talenten her var mye bedre enn alternativet på level 1 destruction) # Bane - 5/5 points Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds. (Mindre casting time er alltid godt.) # Aftermath - 3/5 points Gives your Destruction spells a 6% chance to daze the target for 5 seconds. (Jeg ser egentlig ikke den store nytten i dette talentet, da 10% (på level 5) er ganske lite for daze synes jeg). # Devastation - 5/5 points Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%. (Bedre crit sjans = oftere crit, samt oftere 20% ekstra shadowdamage fra Improved Shadow Bolt. Dessuten er den req. for Ruin. ) # Intensity - 2/2 points Gives you a 70% chance to resist interruptiong caused by damage while channeling the Rain of Fire or Hellfire spell. (Rain of Fire er genialt i grupper som AoE, og da er det også fint med sjans til å unngå interruption.) # Ruin - 1/1 point Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%. (Ok... den her trenger ingen forklaring: HVEM vil vel ikke ha 100% istedet for 50% ekstra damage på crit på shadowspells? (for det er vel 50% ekstra damage på crits på spells, er det ikke?) Jeg bare spør.) Vel... Dette blir ihvertfall veien jeg kommer til å gå. Synes jeg har fått med det beste fra 2 talent trees, men håper noen har noen kommentarer til denne builden. Er helt sikkert mulig å få den enda bedre, så tips mottas med takk.
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 (endret) sitter å ser på builden din no ahdrage. kom frem til at du du har 2 talent points igjen.. no vet jeg ikke hvor høy lvl du er.. men har du testa denne builden i pvp? og har du hatt andre build som du har testa? vist du har re-specca..? men er det virkelig bedre å ha 0,5s mindre casting time enn å ha 10% sjange til å dadaze target for 5s? som hunter så lærte i at alt som heter daze var gull verdt:) takker for svar:) Endret 11. april 2005 av MysticoN
hallgeirl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 sitter å ser på builden din no ahdrage. kom frem til at du du har 2 talent points igjen.. no vet jeg ikke hvor høy lvl du er.. men har du testa denne builden i pvp? og har du hatt andre build som du har testa? vist du har re-specca..? men er det virkelig bedre å ha 0,5s mindre casting time enn å ha 10% sjange til å dadaze target for 5s? som hunter så lærte i at alt som heter daze var gull verdt:) takker for svar:) Men på hunter så har du 1. 100% sjanse for å daze (såklart om du treffer og vedkommende ikke er immun) med Concussive Shot 2. Talent for å gi deg en sjans for å STUNNE med concussive shot. Min mening er ihvertfall at 10% er såpass lite at det er ikke så veldig stor vits i å satse på det bortsett fra å komme lenger ned på talenttreet. Heller 0.5s mindre casting time IMO. I min build har jeg oppgradert 3 points på denne fordi jeg måtte ha noe å bruke talent points på for å komme lenger ned i treet, og da synes jeg denne var den mest brukbare.
Bautastein Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 For de som lurer på hva slags talentbuild de skal ha, anbefaler jeg å lese denne. Jeg kjører destruction, PvP-build, og går for +%critchance (ruin gjør dette verdifullt for oss warlocks).
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hmm, tror det var alle, 51 talent.. Er max det. Er lvl 60, spiller på PvE så jeg spiller ikke så mye PvP, men når jeg får alle crit items så tror jeg at det vil fungere meget bra. Har respecca noen ganger. Brukt Dark Pact en stund, et bra talent, men bruker voidwalker veldig mye solo, da har den sjelden mana som du kan draine til deg. Dark Pact er jo veldig god i instance, det er mulig jeg respeccer til det senere. Skal først prøve crit builden å se hvordan det fungerer. Soul Link har jeg ikke prøvd enda, av den enkle grunn at jeg ikke har hatt behov for det. Kanskje jeg tester med honour systemet eller battlegrounds. Med Aftermath kommer du nesten aldri til å se at du dazer noen, ca 1/10 shadowbolter gir daze. Men dette har jeg ikke testet selv, er bare min erfaring fra US og EU forumet.. S
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 kan hende at jeg klura litt da.. jeg mekka builden din på kalkulatoren.. hvilken pet er best i pvp? 1vs1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå