Gå til innhold

Sin City - Beste film 2005?


Togo

Anbefalte innlegg

Hva er galt med voiceoveren? Syns den passa fascistisk bra, spesielt i THGB.

Tja, ikke nødvendigvis noe galt, men det kan bli litt for fremtredende på en måte. Det føltes litt unaturlig til tider og nesten som om vi var nødt til å få historien inn med te-skje til de grader.

Slik følte jeg det hvertfall, selv om det også fungerte svært godt ved et par tilfeller. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er galt med voiceoveren? Syns den passa fascistisk bra, spesielt i THGB.

Tja, ikke nødvendigvis noe galt, men det kan bli litt for fremtredende på en måte. Det føltes litt unaturlig til tider og nesten som om vi var nødt til å få historien inn med te-skje til de grader.

Slik følte jeg det hvertfall, selv om det også fungerte svært godt ved et par tilfeller. ;)

Følte det litt eg og ja, men som du sa det fungerte ganske godt ved eit par tilfeller.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En ting jeg ikke helt forsto, var slutten. Da hun jenta snakker i mobiltelefon og blir overrasket/redd da hun treffer legen i heisen. Hvem er han, og hva var egentlig meningen med den scenen/slutten?

 

Har aldri vært borti Sin City eller tegneseriene før, men dette var en veldig bra film jeg gjerne vil se flere ganger!

Lenke til kommentar

Ah den filmen var genial, og ganske voldelig. Ikke den beste måte å kastrere en mann på nei. :p Synes at Mickey Rourke som spiller Marv var den kuleste fyren i hel efilmen i tilleg til tøffingen Willis da. :D I følge IMDB så kan vi forvente Sin City 2 i løpet av 2007, så her er det mye å glede seg til.

 

Og det er en skam at filmen ikke har hatt premiere på norske kinoer ennå, man blir jo nødt til å laste filmen ned pga den lange ventetiden. :thumbdown:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...