Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

Trodde det var s-16 denne runden..... :!:  men grattis.

Forresten har en kompis av meg i London,  route_66 på gtplanet.net akkutat rundet 100.000 A-spec poeng. Slå den.

Sliter forresten enda med mission 11 og 34 :(

Joda, men holder på de andre lisensene siden jeg må få låst opp s-16, og trur du f**n ikke man må kjøre alle S lisensene før man får tatt S-16 da....men IA-15 er MB 190E Evo på Nür......you see....;)

Offcourse! Glemte at man må ha gjort alle andre lisenser før man få bryne seg på s-16.

Hvis jeg husker rett er IA-15 190 bak en pace-car, fikk aldri god tid fordi den //"&" pace-bilen kjører alt for sakte, kjører man forbi er det slutt, tøtsjer du den er det slutt, har lyst å prøve å kjøre helt opp i rævva på den å skyve den fremover!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde også på mission 11 igår, men ble sur(!) og dro ut kontakten på PS2'en lol...kanskje primært fordi jeg hadde vondt i tommelen, men synes ikke det er så morsomt å skulle kjøre fort med en sykt treg bil..

 

Ser ikke overraskende at min tid ble slått, men så har jeg heller ikke kjørt den flere ganger. Håper tiden min blir godkjent selvom jeg ikke fikk sendt inn noe igår..selvom tiden er flere uker gammel!

Lenke til kommentar
Jeg prøvde også på mission 11 igår, men ble sur(!) og dro ut kontakten på PS2'en lol...kanskje primært fordi jeg hadde vondt i tommelen, men synes ikke det er så morsomt å skulle kjøre fort med en sykt treg bil..

 

Ser ikke overraskende at min tid ble slått, men så har jeg heller ikke kjørt den flere ganger. Håper tiden min blir godkjent selvom jeg ikke fikk sendt inn noe igår..selvom tiden er flere uker gammel!

Det er natt til søndag fristen går ut...... så du har fortsatt en dag på å kjøre.... :thumbup:

Lenke til kommentar

hehehehehe, dro på hytta uten å sende inn tid :cry: fikk 7:05.653, stemmer for en ny ligarunde med blanke ark og bånn gass.

 

Nå er jeg deppa. Familiebesøk i forkant av 17. mai, den hyperaktive 6-åringen river ned hele PS2. Nå kommer bare meldingen "Disk Read Error".

Får ikke levert/byttet før 18.mai. begynnende abstinenser nå... :( uuuææææ!

Endret av touring_man
Lenke til kommentar

Yess! Hundredelene var nok en gang på min side! :D

 

Da er vi jo 6 som gjenomførte runddansen rundt ringen, det er vel ikke så verst?

 

Kanskje noen falt av fordi det var for vanskelig? Som touring_man påpekte; irritasjonen ved gjentatte utforkjøringer kan bli stor...

 

Neste runde vil jo bli kortere og følgelig med mindre muligheter for å kjøre i grøfta, kanskje flere utålmodige sjeler hiver seg på da..

 

Touring_man: Nå som du kjenner ringen som din egen bukselomme, frister det å forsøke og ta 5:13 tiden min med Pescarolo bilen?

Lenke til kommentar

 

Touring_man: Nå som du kjenner ringen som din egen bukselomme, frister det å forsøke og ta 5:13 tiden min med Pescarolo bilen?

Når jeg får tilbake PS2en skal jeg prøve meg på en sub 5min runde (har sett det gjort med en sauber mercedes).

Nå får jeg kose meg med hagearbeid, sosiale aktiviteter og døve PC-spill. Håper jeg får en ny PS2 på elkjøp og slipper å vente i uker på reparasjon (har heldigvis trygghetsforsikring som skal dekke alt).

Lenke til kommentar

 

Touring_man: Nå som du kjenner ringen som din egen bukselomme, frister det å forsøke og ta 5:13 tiden min med Pescarolo bilen?

Når jeg får tilbake PS2en skal jeg prøve meg på en sub 5min runde (har sett det gjort med en sauber mercedes).

Nå får jeg kose meg med hagearbeid, sosiale aktiviteter og døve PC-spill. Håper jeg får en ny PS2 på elkjøp og slipper å vente i uker på reparasjon (har heldigvis trygghetsforsikring som skal dekke alt).

Vet du om noe sted man kan laste ned video av en slik runde?

Lenke til kommentar
Fant en morsom video som viser at det er litt å hente i de siste svingene. F1 multiplayer.:

http://www.gtplanet.net/index.php?category...&p13_fileid=182

gidder ikke å gjøre den linken tilgjengelig for de som ikke er medlem vel?

Gratis å melde seg inn, kjapt gjort.

 

Fikk levert den herpa PS2'en på Elkjøp i dag, 3-4 uker å reparere og lånemaskin hadde de ikke. Synd for dem at de har 30 dagers pengene tilbake-garanti, så nå sitter jeg med en splitter ny mini-ps2 :D Deilig å kjøre igjen.

Lenke til kommentar
Kommer resultatene snart elr?

 

Edit: Skal jeg prøve å få flere med i ligaen?

 

Beklager forsinkelsene folkens. Har vært fullbooket hele helga + +, ikveld skal jeg få ordna resultater og ny runde.... Takk for tålmodighet.

 

Jepp, få med fler! Det er bra.

Nå har jeg lagt ut en tråd om det på Bilforumet.net.

Ta en titt og si fra hvis det er noe jeg bør rette på: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76175

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...