Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

Noen som har fått kjørt noe på den nye runden?

Har kjørt til sølv i allefall....så blir det endel mer kjøring i morra!

Sølv her også, lå 0.5 sek foran gulltid, men sklei ut i nest siste sving fordi jeg trodde jeg skulle klare full pinne der også.... Dette skal gå, gjelder egentlig mest å få til de to første "blinde" svingene perfekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får nok ikke kjørt..har rett og slett for vondt i styretommern...(er ikke veldig overrasket, begynte egentlig å spille gt4 fordi jeg hadde for vondt i handa til å spille gitar..nå er den igrunn mest klar for å legges i en ispose på permanent basis)..i tillegg har vannpumpa i BigWater settet gjort kål på pc'en min, så nå rømmer jeg rett og slett byen og drar til vålerbanen for å beskue litt ekte racing! Noen som blir med? Det arrangeres gt4 konkurranse hver dag..dere som er vant med ratt kan sikkert hevde dere! :thumbup:

 

sjekk:gatebil.no

Lenke til kommentar

Da var første Liga avgjort!

 

Gratulerer Superman! Suveren vinner!

 

Touring: Grattis, du bytta rett og slett bare plass med Lotus-Omega, og slapp ikke meg til 3.Plassen....din sleiping! hehe....:p

 

Hvis vi drar igang en liga til nå, så skal tidene ikke leveres inn natt til søndag (Høy risiko dag!) hehe. Også skal jeg være mer presis med tabellslipp, også vil jeg ha fler deltagere!

Lenke til kommentar

Wey! Nå venter jeg spent på medaljen! Kommer vel i posten snart, Totte? :dribble:

 

En ny runde med ligaen er topp det, men trenger litt flere deltagere, ja... Og mener du at tidene skal sendes inn natt til mandag da, Totte? Det ville i alle fall vært bedre. En annen ting er de rundene hvor man bruker lang tid på å finne bil, trimming osv. Vet ikke med dere andre, men er ikke alltid jeg har like god tid til det. Helst ikke så mange av dem i alle fall, men noen få trimmingsrunder er greit...

 

Btw, snasen tid på siste runde, Touring Man :thumbup:

 

Edit: savner faktisk runder med små, trege biler. Mulig jeg er rar elle no :ermm: , men er ganske gøy på korte baner. Siterer fra første innlegg: "...andre runder vil være helt normale biler som ikke klarer å presse nåla til 200km/t engang." Ikke vært så mange av dem akkurat...

Endret av superman
Lenke til kommentar
.... også vil jeg ha fler deltagere!

jeg vurderte å være med i 1. gang, men det ble for mye styr i starten..

og etter 1. runde syntes jeg det ble for mye å sette seg inn i når dere var så godt i gang..

 

Men det er ikke helt usannsynlig at jeg melder på Runde 2 :yes:

Lenke til kommentar

Lager en ny tråd (om gamer forumet tillater det) og kjører samme stilen i 10 liga runder til. Litt mer ryddig, og med endel mer erfaring skal dette gå i gleden.

 

Veldig greit hvis jeg har ansvaret helt fra starten, da skal jeg legge litt mer sjel i runde valgene. (Ps. Jeg overtok liga'n midtveis, litt mye klabb og babb)

 

En uke må nesten være nok, mange som har mye tid, mange som har lite tid etc.... veldig vanskelig å få det rettferdig nok. Men hele poenget er jo å konkurere og sjekke kjøre dyktighet mot hverandre, ikke å vinne? Det man kunne gjort var å fortalt ca hvor mange runder man brukte for å opnå beste tiden til den enkelte.

 

Tidsfrist kan bli når som helst på døgnet egentlig, viktigst er at admin har tid til å legge ut tabeller å tider rett etter frist for å ungå surr med innsendelser.

 

Kom gjerne med innspill og meninger rundt den kommende Runden.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...