Gå til innhold

World Wrestling Entertainment


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, det som egentlig skjedde var at wwe hadde fått klager mot gimmicken til hassan, så wwe bestemte seg for at de ikke kunne bruke hassan lenger. wrestleren hassan fikk ikke sparken, men i motsetning til daivari så ga han seg for å satse på en skuespiller kariere :/

 

uansett, det stemmer ikke, som vince gentar igjen og igjen, at flair kunne blitt 17. ganger whc, han kunne blitt 16. ganger whc og 1. gang wwe champ. skjønner ikke at folka på raw kunne drite seg ut og blande sammen de beltene der!

Lenke til kommentar
uansett, det stemmer ikke, som vince gentar igjen og igjen, at flair kunne blitt 17. ganger whc, han kunne blitt 16. ganger whc og 1. gang wwe champ. skjønner ikke at folka på raw kunne drite seg ut og blande sammen de beltene der!

5456723[/snapback]

Nei, det stemmer heller ikke. Han kunne ha blitt 17 ganger tungvektsmester. Ric Flair har nemlig ikke vunnet noe særlig i WWE i forhold til det han gjorde i WCW og NWA. Sånn ser tungvektshistorien hans ut:

- 5 ganger NWA United States Heavyweight Champion

- 8 ganger WCW World Heavyweight Champion

- 1 gang WCW International Champion

- 2 ganger WWE Champion

 

De kaller det for World Heavyweight Champion/WWE-champion, men refererer ikke til noen av de spesifikke beltene.

 

MEN, Flair er egentlig 22 ganger tungvektsmester, men WWE ser ikke på noen av seirene hans i NWA viktige nok til å kunne regnes som skikkelige tungvektsmesterskap. Selv mener han at han er 14 ganger tungvektsmester.

 

Forvirrende?

Lenke til kommentar

ja, det der var veldig forvirrende.. da har jeg missforstått hele greia med beltene til flair jeg da.

 

men uansett, nå ser det ut som om kurt er kvitt daivari ihvertfall da. tror det var et veldig smart move. virker faktisk som om publikum har begynt å heie litt på godeste angle, spesielt da han kom ut og konfronterte godeste edgegutt. det var kos!

 

edit:

wwe har foresten blitt for forutsigbart nå. etter kampen mellom edge og flair, skjønte til og med den amerikanske fansen at cena kom til å komme ut. det er i sånne stunder, wwe burde ha tatt en liten twist og enten sendt ut noen andre, eller gitt faen i å sende ut noen i det hele tatt.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
wwe har foresten blitt for forutsigbart nå.

5457758[/snapback]

Hadde du sagt at WWE var forutsigbart før jul så skulle jeg nok ha vært enig, men nå? Nah!

 

Den som hadde satt penger på at Edge og Angle skulle være mestere den 17 januar hadde vunnet stort.

 

Jeg savner Christy Hemme. :(

 

19.jpg

Lenke til kommentar
edit:

wwe har foresten blitt for forutsigbart nå. etter kampen mellom edge og flair, skjønte til og med den amerikanske fansen at cena kom til å komme ut.

Joda, men for å ta et eksempel. Under draftinga i sommer, da "ingen" visste at Cena skulle bytte over til RAW, da sto fansen med "Cena on RAW"-plakater i hendene samtidig som Cena kom ut.

 

Syns at fansen stadig vekk har plakater hvor det står et eller annet som ingen egentlig skal vite før den kvelden.

Lenke til kommentar

wwe har hvert veldig forutsigbart lenge. det har hvert mange diskusjoner på wrestlingforum om at edge kom til å ta beltet på nyr så det var ingen overaskelse. at angle tok whc derimot, overasket stort.

 

men bortsett fra det, er wwe VELDIG forutsigbart nå.

edge driter seg ut. cena banker han.

cena får bank. edge kommer ut og utnytter det.

 

brukt opp!

Lenke til kommentar
vel, nå er alle av favorittene mine heels, men daivari liker jeg ikke sammen med angle. han passer perfekt med hassan, som virkelig burde settes tilbake i arbeid, men jeg syntes det blir "feil" at han skal dilte etter kurt.

 

angle slam på mark henry var foresten helt genialt

5454684[/snapback]

 

Elsket Angle når Henry fant ut at han ikke hadde vunnet Battle Royal.

Kurt Angle: You aint done with me yet Mark Henry.... YAAAAAAAAH

 

Daivari ble bare puttet sammen med Angle for å gi han heat mot Cena.

Noe som ikke funket overhodet. Det hørte man jo på NYR... folk har gått lei av superman Cena som aldri taper.. pluss det faktum at han kan 5 moves, har den svakeste finisher'en siden The Leg drop (Hogan) & Gorilla press (Warrior).

Forhåpentligvis blir cena sendt til OVW i en par år å lærer seg å Wrestle før han kommer tilbake.

 

Uansett ser det nå ut til at det blir en faceturn på Angle noe jeg ikke liker, da Angle aldri har vært større en han er nå. Er redd the WWE ødelegger hva som kunne blitt den nye Austin.

 

Liker heller ikke at Angle har gått over til SD!, men skjønner at de trenger en major draw nå som Batista er borte.

 

Selv håper jeg på ett møte med CM Punk i RAW iløpet av ukene som kommer.

Har ventet alt for lenge på "The next Shawn Michaels"

 

 

Noen som har noen tips for hvem som stikker av med seieren i Royal Rumble?

12 dager igjen!

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips for hvem som stikker av med seieren i Royal Rumble?

12 dager igjen!

5460498[/snapback]

Jeg har da mine favoritter:

 

Triple H: "The King steps back on his throne"... Trenger nesten ikke si noe mer enn det.

Kane: De hyper han virkelig opp for tiden, han virker så og si uslåelig.

RVD: Mr. Pay per View kommer tilbake etter over et år på sidelinjen. MÅ være med i toppen.

Rey Mysterio: Batista sa jo til Rey at han hadde det som trengtes for å bli WHC. Kan hende han blir utfordreren til Kurt Angle.

 

Det er mine tre favoritter. Outisiders vil jo være folk som The Masterpiece, Carlito, JBL, Mark Henry, Lashley og Matt Hardy.

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips for hvem som stikker av med seieren i Royal Rumble?

12 dager igjen!

5460498[/snapback]

Jeg har da mine favoritter:

 

Triple H: "The King steps back on his throne"... Trenger nesten ikke si noe mer enn det.

Kane: De hyper han virkelig opp for tiden, han virker så og si uslåelig.

RVD: Mr. Pay per View kommer tilbake etter over et år på sidelinjen. MÅ være med i toppen.

Rey Mysterio: Batista sa jo til Rey at han hadde det som trengtes for å bli WHC. Kan hende han blir utfordreren til Kurt Angle.

 

Det er mine tre favoritter. Outisiders vil jo være folk som The Masterpiece, Carlito, JBL, Mark Henry, Lashley og Matt Hardy.

5461687[/snapback]

Har en liten følelse av at Lashley kan vinne, de de vil ha en ny Brock Lesnar, men det er kanskje litt for tidlig + at jeg trur Bobby må ha en manager for å ta seg av promos.

 

Triple H er nok blandt de siste ut, men trur ikke han vinner i år.. Stephany er gravid å greier, så trur HHH kanskje han vil ta det med ro fremover..

Mr PPV RVD kommer nok langt, men vinner ikke.

Mysterio er en liten penge maskin hva merchandise salg angår, så er vel ikke helt umulig.. men ville nok ikke satset penger på det.

Kane kommer jo også med en ny film nå som de sikkert vil hype opp å tjene penger på så en push mot beltet er heller ikke umulig.

Hardy vil aldri vinne noen Rumble, fyren må jo jobbe squash mot JBL, så han går over the top rope temmelig fort.

Lurer på om Undertaker skal være med, ikke umulig han vil ha beltet en siste gang før han gir seg..

 

Uansett, personlig trur jeg det står mellom Orton, Kane, Lashley

Lenke til kommentar
det hadde ikke, jeg gjenntar IKKE, hvert festelig om simon dean vinner RR!

5464216[/snapback]

Jooo, Simon Dean er fantastisk. :=)

 

Jeg håper wwe begynner å pushe Burchill mer fremover. Han har jo rocket Velocity i det siste med C-4'en, FOR en avslutningsmove. :ohmy:

 

Har sett mange gamle videoer av Burchill hvor han tar noen av de sykeste tricksene jeg noensinne har sett. Den fyren kommer til å nå langt om de bare lar han få prøve seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...