Gå til innhold

World Wrestling Entertainment


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sa jeg at du ikke visste det?

Ja, de blir ofte skadet for å få spille inn en film, få ferie etc. Hadde det vært fett om han kom tilbake fordi han er død? Ja, du sier noe. Chavo og Vicky er kjedelig.

6815708[/snapback]

Ja, jeg vet det også.

Nei ikke fordi han er død, men fordi jeg syns Eddie var en sykt bra wrestler, og jeg likte å se på at han wrestla.

Man vet jo at Vicky kommer til å gjøre et eller annet mot Rey. Men akkurat nå gleder jeg meg til at booker får deng av Batista, og Batista får tilbake tittelen :)

Lenke til kommentar
Boogeyman kommer vel straks tilbake tror jeg... Og så har vi jo fått Jeff Hardy tilbake... Men så presterer de å plassere Matt og Jeff på forskjellig brand! Nå som tag-rosteren på SmackDown! begynner å bli så bra! Kunne de ikke bare stappet inn Hardy Boyz der da!

 

-C-

6823435[/snapback]

 

 

savner DDP som bad guy jeg..likte han..Diamand cuter

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vet at jeg nå svarer på en post fra 2005. Bare lyst til og få den fram igjen. Og har et spørsmål :

 

Hvor kan jeg eventuellt laste ned wrestling kamper eller se det. Nå har jeg bare NRK 1 og jeg mener WWE/ECW nå. ikke tna.

 

Min msn adresse er [email protected] så hvis noen kunne sende meg linken der man laster new wrestling kamper hadde det vært fint.

 

*BUMP*

Endret av Flamme73
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

WWE kan alltid ses via viasat, det er der de fleste ser det ifra, men du får ikke sett PPV. RAW, ECW og SD kan også lastes ned som torrent, men kommer alltid flere uker etterpå. Heldigvis blir alle de ukelige showene lastet opp på youtube og du kan se dem helt gratis og problemfritt. Mange som setter tid på det og uploader det bare noen minutter etter showet, så det er lurest hvis du ikke har viasat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
SD skal vist legges ned

 

 

Hvor har du dette fra?

Og hvis man er interesert i å følge med på WWE i Norge er PWtorrents eller xtremewrestlingtorrents gode valg. Her blir alle show lagt ut kort tid etter at de har gått på TV i USA. Smackdown blir lagt ut før det blir sendt i USA faktisk pga tidsforkskjellene til Australia.

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vet at jeg nå svarer på en post fra 2005. Bare lyst til og få den fram igjen. Og har et spørsmål :

 

Hvor kan jeg eventuellt laste ned wrestling kamper eller se det. Nå har jeg bare NRK 1 og jeg mener WWE/ECW nå. ikke tna.

 

Min msn adresse er [email protected] så hvis noen kunne sende meg linken der man laster new wrestling kamper hadde det vært fint.

 

*BUMP*

 

www.youtube.com ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...