Gå til innhold

World Wrestling Entertainment


Anbefalte innlegg

EDGE vs. Chris Benoit i buret :yes:

Farlig kamp.

Særlig slutten! EDGE river av seg håret :!:

Når er det han ikke gjør det da? :)

Edge er morsom med haka si og når han drar håret bakover osv.

 

Hehe, må le litt av JBL da han sa "I quit".

Edit: Leif.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jeg..

 

Her er noen bilder utenfor ringen, om du vil ha innenfor (in action) er det bare å si ifra :)

 

Chris Benoit:

2004_11_30_benoit.jpg

newbenoit.jpg

09.jpg

 

Chirs Jericho:

180px-Chris_Jericho_Portrait.jpg

 

Shelton Benjamin

shelton.jpg

08.jpg

 

The Masterpiece - Chris Masters (selvom det kanskje ikke kan sees så godt på bildene så har denne karen her SYKT med muskler)

masters.jpg

chrismordetzky.jpg

05.jpg

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

føler nesten at jeg må bumpe denne isteden for å lage en ny tråd jeg!

 

Vel, det har skjedd mye innen WWE iløpet av tiden denne tråden har sunket bakover i arkivet. Cena har hatt plenty av fighter mot Angle, Eddie er dau, Batista er skadet og Masters er maineventer!

 

hohoho!

 

AMEN!

 

BANG, BANG

og

Have a nice Day! :)

 

edit:

og ja, christian har foresten sluttet. gått fra sin flotte jobb i wwe til taperne i tna :hrm:

Endret av The Peepmaster
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Prøver å gjenopplive denne tråden da starten på 2006 har vært helt sinnsyk:

 

 

 

Edge cashet inn sin Money in the Bank etter elimination chamber-matchen på NYR. Han VANT over John Cena og ble dermed den nye WWE-champion.

 

Batista ble skadet av Mark Henry og har trukket seg som World Champion. Kurt Angle møtte opp på over the top rope battle royale og vant. Kurt Angle ny World Champion.

 

Skuespill rocks!

 

Lenke til kommentar

Gleder meg så sinnsykt til Royal Rumble nå.

 

Det er vel da Cena får sin rematch mot Edge..? Cena er vel favoritt, men tipper at Lita ødelegger sjansene hans ved å hjelpe Edge. Dessuten var han jo The Champ ganske lenge. Hehe, Cena bør nesten alliere seg med en eller annen han også.

 

Det vil også si at Kurt har drafta over til Smackdown? I morgen har han kamp mot Shawn Michaels, de har tapt og vunnet en kamp mot hverandre nå, så det blir et slags "siste oppgjør"

 

Jeg ergrer meg både grønn og lilla over Mark Henry og MNM, spesielt Melina som både saksøker Batista og bruker Mark Henry som "beskyttelse".

 

Lenke til kommentar

Daivari er latterlig. Snakker skikkelig gebrokkent engelsk, og av og til skriker han på arabisk. Så på "Daivari remember Eddie Guererro", da snakket han omtrent perfekt. Edit: Engelsk, altså.

Har han gjort noe nytte for seg, egentlig? Ikke som jeg kan komme på.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...