Gå til innhold

Kj0p av wow-konto

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

I wish to buy a WOW account !

I must stress that I do NOT wish to buy your characters.

I did not get inn on the sale, and are left hanging without.

Alltho this is written in english this is due to my frikken keyboard being English.

I live in Norge!

If the account has characters on I dont mind, or U can erase them.

I JUST WANNA PLAY!!!

Money will be transfered to your account asap, after you provide me with your name, phone nr and bank account nr.

The money will be transfered before you e-mail me the WOW account, and will contain money for shipping of the game.

Thanks

Erik

PS> If U know someone that bought the game and thought it sucked, pls give them this tread so they can contact me.

Endret av serdrogon
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

TRor det blir problemer med å overføre en konto til en annen siden man må registrere seg med sitt navn mot cd nøkkelen for å kunne spille.

Om noen prøver og gjøre dette så husk og slett alt av informasjon vedrørende deg og dine kredittkort opplysninger for å være sikker på at det ikke kommer på aveie.

Endret av Lugmeister
Skrevet

Skal vi se om detta funker nå.

joda , kan skrive norsk nå:)

Som han sier, hvis du selger så husk å avslutte din konto, stop kontoen.

Det er mye av dette som fåregår for øyeblikket, det er ikke noe heft.

Slik det vil fåregå er o at du avslutter og jeg starter en ny, med betaling opp mot mitt kreditt kort.

Også derfor jeg ønsket navn og telefon nr til den jeg kjøper av, på den måten slipper begge å tenke på at det er noe lureri.

Erik

Skrevet (endret)

må bare spame litt...

Alltho this is written in english this is due to my frikken keyboard being English

I live in Norge!

...:p

Endret av AvaloN - TLW
Skrevet

lol

satt på laptoppen til jobben. :)

den er engelsk, og det er fryktelig irriterende når ingenting er der det skal være

Erik

Ingen flere komentarer angående datoen for når de slipper neste runde med WOW??????

Skrevet

Det spiller i og for seg ikke så stor rolle om det er lov å selge/kjøpe eller ikke, det er uansett ikke lov å gjøre det her. Dette er ingen markedsplass. Stenges. Anbefaler trådstarter å lese retningslinjene han har godtatt for å få bli medlem her på forumet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...