Torjus Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har alle det sånn? Eller er det min steam som er CP?
-Teddy- Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har alle det sånn? Eller er det min steam som er CP? Tror din STEAM er CP. Jeg har noe lignende, men tror ikke det står map osv der. OI!! Kom ny steamupdate igår, har akkurat maken jeg og nå. Var ikke sånn før.
A.J Green Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Haha, den gamle var bedre mener jeg... But then again who the fuck cares...
kunka Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja, jeg merket det i går faktisk. Når de først skal oppdatere 1.6, hvorfor noe så unødvendig?
Torjus Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Ja, jeg merket det i går faktisk. Når de først skal oppdatere 1.6, hvorfor noe så unødvendig? Har de oppdatert 1.6? De har jo bare oppdatert CSS og steam
Ksungam Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja, jeg merket det i går faktisk. Når de først skal oppdatere 1.6, hvorfor noe så unødvendig? Har de oppdatert 1.6? De har jo bare oppdatert CSS og steam Tydeligvis ikke...
Wice Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 min vart sånn får et par dager siden min og gjorde egentlig ikke så mye da!
Vaffel89 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Merka det først i sta ja.....va litt uvant. Likte dn gamle bedre ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå