Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvem syntes folk var den beste star in a reasonable prices car?

Må si Michael Gambon tok kaka med svingen i hvertfall..

Skal nevnes at praten FØR vi så runden hans var noe av det mest underholdende jeg har vært borte i :cool:

Skrevet
hvem syntes folk var den beste star in a reasonable prices car?

Må si Michael Gambon tok kaka med svingen i hvertfall..

Skal nevnes at praten FØR vi så runden hans var noe av det mest underholdende jeg har vært borte i :cool:

Ja Michael Gambon var meget artig. Likte veldig godt historien hans om en gang han køddet med en journalist som ikke skjønte en spøk

Skrevet (endret)

Jaja! :D

"Well, I used to be a gay once, so it wasn't that difficult"

Så utrolig bra :p

Edit: prøvde å finne klippet på YouTube, men er visst ikke å finne der :/ Finner bare 1. gangen han var der, da han kjørte Suzukien.

Endret av Zulboom
Skrevet

I sesong 5 har de samlet 5 historiske biler og latt seerne velge en av de som top gear skal pusse opp, nå har jeg sett hele sesong 5 men ikke noe oppussing?! Har jeg bare ikke fått med meg at dette kommer i senere sesonger, selv om jeg har sett alle til og med 5?

Hvor har det blitt av oppussingsprosjektet??

Hvis det er i sesong 5 hvilken episode? er det flere enn 10 episoder i sesong 5?

Skrevet
Hvilken sesong syns dere er den beste?

Det kommer jeg nok ikke til å klare og bestemme mer for. Alle sesonger har sine øyeblikk :)

Skrevet (endret)
I sesong 5 har de samlet 5 historiske biler og latt seerne velge en av de som top gear skal pusse opp, nå har jeg sett hele sesong 5 men ikke noe oppussing?! Har jeg bare ikke fått med meg at dette kommer i senere sesonger, selv om jeg har sett alle til og med 5?

Hvis det er i sesong 5 hvilken episode? er det flere enn 10 episoder i sesong 5?

Etter å sett samtlige Top Gear episoder kan jeg røpe at den bilen hitill ikke har blitt vist frem i Top gear.

Det het trossalt Restoration "Rip Off"

Edit : ryktet har seg at firmaet som restaurerte bilen prøvde å lure BBC så sistnevnte ville ikke betale verkstedet så i gjengjeld har verkstedet beholdt bilen. Den er dog restaurert (visstnok)

Endret av Revox
Skrevet

Etter å sett samtlige Top Gear episoder kan jeg røpe at den bilen hitill ikke har blitt vist frem i Top gear.

Det het trossalt Restoration "Rip Off"

Edit : ryktet har seg at firmaet som restaurerte bilen prøvde å lure BBC så sistnevnte ville ikke betale verkstedet så i gjengjeld har verkstedet beholdt bilen. Den er dog restaurert (visstnok)

Takk skal du ha, da faller bitene på plass :p Men det er jo synd i grunn, jeg gledet meg ganske bra til å få se resultatet. Jeg syntes det var litt rart at de bare "glemte" det.

Men jeg skulle likt å se den bilen fra Orange clockwork blitt restaurert, syntes av en eller annen grunn den var nokså stilig (selv om det hadde blitt dyrt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...