Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

Kjenner jeg ble litt skuffa. Challenge, YES, tenkte jeg..men det hele ble for åpenbart produsert synes jeg. Synes egentlig det er fellesnevneren på de 2 episodene som er kommet så langt i årets sesong. Det er morsomt, men det føles anstrengt. Er jo klar over at det hele tiden har vært scriptede "uhell" osv, men nå har det blir for gjennomsiktig. Challengen virket ikke helt helhjerta heller. Hadde håpet de skulle måtte modifisere bilene på hver sin måte eller hvertfall kjøre på bane sjøl, ikke sitte på med "Tysk Stig".

 

Håper virkelig det tar seg opp, for så langt :

episode 1: terningkast 3+

episode 2: terningkast 3 (1 av disse poengene er for porschene alene)

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Jeg elsker top gear (spesielt all things May), så ikke misforstå min kritikk. Det er underholdende, og det skal det være, men de kunne gjort seg mer flid med regien på f.eks challengen. Vi skjønner jo alle at de skal dunke borti hverandre i disse challengene, men de kunne skrevet det litt bedre og gjort det litt mer uforutsigbart. LEnge siden jeg har sett en episode der jeg ble overrasket og virkelig kost meg. (med unntak av sør amerika episoden, den var episk)

Lenke til kommentar

Hei. Leter etter en episode hvor jeremy anmelder en Ford fiesta eller lignende. I en scene sier han ''What if youre not such a good driver, would that be expensive?'', så skraper han opp hele bilen på en havn og sammenligner prisene på panelene med en Lamborgini.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...