DigitaL BlasteR Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 (endret) Noen som vet om det finnes noe program som kan finne ut om en person(er) har blokkert deg på MSN Messenger? Har hørt at det finnes et slikt program, så håper noen her kan vise til link eller fortelle meg hvilke programmer som kan gjøre det? På forhånd takk, DigiBlasT/ Endret 3. april 2005 av DigitaL BlasteR
akira7 Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 http://www.msnstatus.com/msnstatus.php Bruker samme side for å sjekke om noen har blokkert meg, må si at den er utrolig bra.
Nicklas Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Hvordan finner dere ut om de har blokkert deg på den siden a? Står jo bare om personen er online eller offline.
kjeklulf Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Og hvis vedkommende er online der men offline hos deg så....?
Nicklas Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Og hvis vedkommende er online der men offline hos deg så....? Ja. Jeg er ikke dum, men hvis personen er offline så går det jo ikke ann å sjekke.
kjeklulf Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Så det du er ute etter er et program som kan gå inn på en annen sin maskin, slå den på om nødvendig, starte et program og sjekke statusen i det programmet og deretter gi deg beskjed om du er blokkert eller ikke...?
MRN Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Gaim (i linux i allefall, i Windows bruker jeg MSN Messenger som alle andre), men, der står det om personen har deg i lista eller ikke. Står også om du er blokkert. Teite MSN Messenger har ikke den funksjonen.
janfredrik Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Og hvis vedkommende er online der men offline hos deg så....? Ja. Jeg er ikke dum, men hvis personen er offline så går det jo ikke ann å sjekke. Status : Offline på siden - og Status: Offline hos deg = Du er ikke blokkert. Status : Online på siden - og Status: Offline hos deg = Du er blokkert. Jeg fikk offline på meg, selv om jeg var pålogget..
_tHokA_ Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Og hvis vedkommende er online der men offline hos deg så....? Ja. Jeg er ikke dum, men hvis personen er offline så går det jo ikke ann å sjekke. Status : Offline på siden - og Status: Offline hos deg = Du er ikke blokkert. Status : Online på siden - og Status: Offline hos deg = Du er blokkert. Jeg fikk offline på meg, selv om jeg var pålogget.. Samme fikk jeg. Jeg er pålogget, men fikk offline da jeg søkte på på adr. mi!
Knut Marius Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Status : Offline på siden - og Status: Offline hos deg = Du er ikke blokkert. Du kan jo være blokkert fordet...
el_cash Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 bruk mercury. der kan du se om du er blokkert og mer.
ilpostino Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 på MSN kan du jo sette statusen som "Appear offline". vil denne siden vise deg online når du er på.. selv om du har satt statusen som Appear offline?
Knut Marius Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 bruk mercury. der kan du se om du er blokkert og mer. Ikke nå lenger gitt. Dem har fjerna den funksjonen fra programmet. I følge denne linken har Microsoft fjernet den muligheten fra serverene sine.
phax Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 hvorfor vil du egentlig finne ut om noen har blokkert deg? visst de har gjort det så er det jo sikkert en god grunn for det.. kanskje du bare burde la de være ifred da?
Pomfri Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Og hvis vedkommende er online der men offline hos deg så....? Ja. Jeg er ikke dum, men hvis personen er offline så går det jo ikke ann å sjekke. Status : Offline på siden - og Status: Offline hos deg = Du er ikke blokkert. Status : Online på siden - og Status: Offline hos deg = Du er blokkert. Jeg fikk offline på meg, selv om jeg var pålogget.. Samme fikk jeg. Jeg er pålogget, men fikk offline da jeg søkte på på adr. mi! Samme her. Ikke helt stabil...
Post_Mortem Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Den msnstatus sida funker ikke lenger for meg... kommer bare reklame greier... Noen som vet om en annen side?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå