Gå til innhold

TG05: Bildespesial - del 1


Anbefalte innlegg

Da jeg var på Tg, snakka jeg ikke med en eneste en som likte det forferdelige levenet det bandet kalte musikk. Tvert imot var det flere som klagde høylitt på dc og irc, og flere protestkanaler ble dannet. Har seriøst aldri hørt verre "musikk" i hele mitt liv.  :mad:

Du snakket selvsagt med et flertall av de 5200 personene på TG?

 

Hva som blir sagt på IRC og DC er jo relativt irrelevant. Diskusjoenen der gikk vel stort sett på "Er det noen fine damer her? Jeg er kåt" ;)

 

At du og dine ikke likte musikken, betyr ikke at at det ikke var noen som fikk glede av det. Det skal dog sies at TG neppe er det perfekte stedet å holde en konsert.

Jeg snakket da med en del av folka, men selvfølgelig ikke flesteparten. Allikevel så jeg én eller to som likte musikken.

På DC var det så mye klaging at vi bestemte oss for å holde en avstemning and get done with it. Det ble vel ingen som stemte for at de likte musikken.

Selv et compobidrag fikk navnet "Fuck 'the Beautiful People'" ;)

 

Jeg hadde ikke hatt noe mot musikken selv, hadde det ikke vært for at ALT var i samme sjanger, som jeg liker å kalle 'dunkdunk'. The beautiful people hadde vel gitarer osv. men det hørte man omtrent ikke. Jeg synes at når man avviser musikk i "Høykvalitetsmusikk-compoen" fordi det ikke er technoish nok, blir det for dumt.

Hva tror de som arrangerer dette? Musikk = techno?

Vil nok kanskje sende en hissig mail til dem, men jeg er ikke sikker på om jeg drar allikevel.

 

Dette ble mye negativt snakk, så jeg må få minne folket på at jeg ikke bare så negative sider ved TG :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at man i fjor halverte dybden på radene har det blitt relativt god plass mellom radene.

 

Halloen!, eg var på TG i 2001. då hadde dei 240cm dybde, men i 2002 hadde det halvert dette til 120cm dybde. men hvordan vil du forklare at det var halvert siden i fjor? eg var der i 2003 og 2004 oxo, og då var det fortsatt 120cm.

det ville bli ganske tongt viss 2 stk. skulle dele på 60cm :D

I fjor hadde man som i år 80x80 cm, og da hadde man fra året før gått over fra to til én plate. Om det er en nøyaktig halvering av antall cm skal jeg ikke si for sikkert, men de halverte i alle fall antall plater.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som var i disse "goodie-bagsene"?

Og tar man med eget materiale for å bygge hyller?

I goodiebaggene var det 2 linuxCD'er, | t-skjorte og masse reklame ^^ *KosePåT-skorta*

 

Ja, man tar med egne materialer for å bygge. *sukke* Hvis den hyllekonstruksjonen jeg har begynnt å tegne til neste år blir gjennomført tør jeg ikke tenke på hva materiale vil koste :p

Lenke til kommentar
Da jeg var på Tg, snakka jeg ikke med en eneste en som likte det forferdelige levenet det bandet kalte musikk. Tvert imot var det flere som klagde høylitt på dc og irc, og flere protestkanaler ble dannet. Har seriøst aldri hørt verre "musikk" i hele mitt liv.  :mad:

Du snakket selvsagt med et flertall av de 5200 personene på TG?

 

Hva som blir sagt på IRC og DC er jo relativt irrelevant. Diskusjoenen der gikk vel stort sett på "Er det noen fine damer her? Jeg er kåt" ;)

 

At du og dine ikke likte musikken, betyr ikke at at det ikke var noen som fikk glede av det. Det skal dog sies at TG neppe er det perfekte stedet å holde en konsert.

Jeg sa da heller ikke at flesteparten syntes det var dritt, men det var det inntrykket jeg satt igjen med. :) De ble jo faktisk buet av scenen etterpå. (Noe som selvfølgelig forsterket mitt inntrykk) ;)

Lenke til kommentar
Zethyr hvis du hadde giddi og gått frem til scenen så hadde du merket at det var mye annet enn bass lyder fra The Beautiful People. Jo lenger unna man kom scenen, jo mindre hørte man av "vanlige" lyder, og det eneste man hørte var bass.

Jeg merket kun at jeg ble uvel der jeg satt, pga. lydstøy.

Når jeg gikk nærmere hadde folket et anfall av akutt arne-syndrom, så jeg hørte ikke så mye annet enn bassen da heller.

Lenke til kommentar

Hvordan mekker dem de hyllene? Kjøper de materialer i nærheten og snekrer sammen etter tegninger? Har dem de flatpakka i bilen og monterer dem i vikingskipet?

 

Vet ikke om jeg hadde våga å bære inn ei stor hylle blandt masse datautstyr.

"Øhmm, sorry for at jeg laga ei sprekk i lcd skjermen din med nerdehylla mi."

 

De 3 etg hyllene var ikke dumme. Enkelt konstruert og de bøyde seg ikke heller. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg hadde hvertfall med meg en flatpakket hylle, som jeg monterte inne ved hjelp av oppladbar drill. Med hjelp av en tralle slipper man å bære..

 

Jeg var heller ikke så begeistret for bandet, men så hørte jeg stort sett bare bass.. satt litt langt unna.

Håper det dukker opp bilde av plassen min på neste bildeserie! :roll:

Lenke til kommentar

Woohooo, så download pcen min på det ene bildet der :p Står bak lerret til SLESK. :w00t:

 

 

Edit:

Hovedpcen røyk 2. dagen, så da ble den om til bruks-pcen min :blush: *kremt* vann *kremt* lekasje *kremt*

Heldigvis var download-pcen like kraftig som bruks-pcen!

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...