Gå til innhold

Total War: En forbannelse hviler over meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte Rome: Total War fra play.com i februar. Da jeg fikk det, funka ikke patchene. Jeg brukte flere dager på å korrespondere med supportgjengen til Activision, og vi fant ut at det var faen meg piratkopiert.

Jeg måtte sende det tilbake, skaffe dokumentasjon og blablabla i starten av mars. Så gikk det dødslang tid uten at noen som helst fra play.com sa noe, så jeg kontakta dem igjen.

Da sa de at de skulle sende nytt. Et par uker seinere hadde jeg fremdeles ikke fått spillet og jeg purra igjen.

I dag, ei uke seinere, fikk jeg det. Jeg skulle til å ta cd-plata ut av omslaget og vips: cd-en knakk, for helvete!!!

faen011qb.jpg

faen028gk.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:cry: Jeg blir lei meg bare jeg hører om det,

tenk å lide en sånn skjebne, hadde ikke klart det :( .

Men tålte CDen lite eller var det du som var litt hardhendt eller uforssiktig?

TSP

Skrevet

Da virker det vel som om CDen ikke tålte så mye?

Har aldri skjedd meg før heller...

Men har du noen slags rett til å få nytt spill igjen

(tviler selv, men håp må man ha?)

Skrevet

Jeg tviler. Og jeg tviler på at jeg noensinne får spilt Rome: Total War igjen. Skjebnen tillater det ikke. Nå skal jeg gå og stange i en mur.

Skrevet (endret)

Argargarg. Akkurat nå er jeg så forbanna. Får vente på svar fra play.com før jeg eventuelt skal gå og kjøpe spillet i en fysisk butikk og lirke det forsiktig som nitroglyserin ut av klemma før jeg aldri mer skal sette plata inn i klemma igjen.

EDIT:

Eventuelt: Vil mine framtidige klanbrødre sjekke ut orresnei-forumet? Er litt desperat akkurat nu, vel å merke.

Endret av cun
Skrevet

Skaff deg en piratkopi. I dette tilfellet synes jeg det er greit, du har jo tross alt kjøpt spillet, ikke CD-en spillet kom på. (Det er jo lisensnøkkelen på coveret som har noen verdi.) Eventuelt kan du prøve å få en ny CD fra Activision. Forøvrig er jo dette et godt eksempel på hvorfor man bør ha lov til å ta kopier av programvare man har kjøpt :)

Skrevet (endret)

Jeg fikk e-post fra play.com i dag hvor det stod at de ville enten gi meg et nytt spill eller gi meg alle pengene tilbake. Men først måtte jeg sende tilbake det ødelagte spillet, da. Det stod også:

It appears this has been dispatched from a rogue batch which we were not aware of at the despatch process in the warehouse.

Merkelig så uheldig jeg skulle være med akkurat dette spillet fra dem, da? Jeg har kjøpt veldig mange filmer derifra uten problemer. Jeg tror jeg velger å få tilbake alle pengene og går heller og kjøper meg Rome: Total War i en lokal sjappe.

Men uansett, dette var gledelige nyheter.

EDIT:

Kjøpte meg spillet på Spaceworld (av alle steder!) og nå funker det! Har til og med prøvd en online-kamp. Let the fun begin...

Endret av cun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...