Robbs Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg har Vice city på pc. men mista cd'n så jeg brukte en no cd crack. lasta ned en mod. men trenger vanlig for å spille online. noen som veit hvor ejg kan skaffe vanlig mod liksom? Hadde vært til stor hjelp!
Windoge Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Du lasta ned en mod, men du trenger en vanlig mod for å spille online? Huh?
Demonfudge Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Siden du "mista" cden, så kan du vel få skaffa en ny en? Har sett ganske fine priser på GTA:VC flere steder nå
adsfiklam Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) lasta ned en mod. men trenger vanlig for å spille online. noen som veit hvor ejg kan skaffe vanlig mod liksom? Hvordan kan man spille online og hva gjør man når man spiller online? Har aldri hørt om at det går ann å spille online jeg... Endret 2. april 2005 av yrjan
mr. fotball Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg tror han mener at han har lastet ned multiplayer modden til VC, men man kan ikke spille online hvis man har forandret noe med andre modder som f.eks byttet ut biler o.l.. Så det burde vel gå å bare fjerne de eventuelle modden du har instalert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå