mr. Zilter Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 jeg var i thunder bluff og fikk en quest der jeg skulle dra til moonglade og snakke med en sånn kjempebjørn og deretter dra tilbake til thunder bluff. må jeg gå? Og en ting til: Moonglade var visst en Night Elf by... Men hva i huleste skal jeg der da? jeg er jo horde og Night Elf er jo Alliance!
Trygve Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 (endret) Det er både Tauren og NE der EDIT: du slepper å gå, det er sånne fugler der du kan fly på. Endret 27. mars 2005 av Limited_Edition
genetex Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 (endret) haha, husker første gang jeg var der! jeg var NE og var level 10, hoppet rett på en level 16 tauren, kommer alle vektene, og snipp snapp snute, så var den turen ute! edit: vektene er selfølgelig vakter, skriveleif på tur Endret 27. mars 2005 av genetex
Roarm Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Du får en spell som teleporterer deg til moonglade hvis jeg ikke husker helt feil.
Drakir-Frost Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Du får en spell som teleporterer deg til moonglade hvis jeg ikke husker helt feil. Det stemmer..
mr. Zilter Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 Det er både Tauren og NE der EDIT: du slepper å gå, det er sånne fugler der du kan fly på. Jeg trodde også det, men jeg fant ingen... veit du hvor de er?
Zindre- Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Det er både Tauren og NE der EDIT: du slepper å gå, det er sånne fugler der du kan fly på. Jeg trodde også det, men jeg fant ingen... veit du hvor de er? De er i utkanten. Helt nederst i byen om jeg husker riktig.
MrLee Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 (endret) nei, det er faktisk to flightpoints i Moonglade. Iallefall for Night Elves... ett inne i byen, der det er for både Tauren og Night Elves (det går til Rutheran Village eller hva det nå heter på Teldrassil) og ett helt sør, som går til auberdine. (var iallefall det før den siste patchen, veit ikke om de har fiksa det også når de fiksa flightpaths på Kalimdor...) Forresten: Kan man trade med tauren i Moonglade når man er nightelf? Endret 28. mars 2005 av MrLee
chokke Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 er moonglade kun for druids? eller er det mulig for oss andre å komme dit?
Kirikiri Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Teoretisk sett skal det være mulig å komme dit for andre også. Men jeg har ikke prøvd å løpe opp der. Min rouge-kjæreste hadde en plan om å løpe dit en gang. Han ble litt lang i maska da han så at jeg bare kunne teleporte dit. På den annen side, det er et svært lite spennende sted. Kirikiri
Shicca Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Går supert å komme seg til Moonglade selv via vanlig gange. Ei hule helt nordøst i Felwood, fører til Winterspring og Moonglade. Eneste drawbacken er at hula voktes av mange Furbolgs på lv. 54-56, og de er sure fra dag en. Du kan selvsagt få disse til å ikke angripe deg ved å mose haugevis med Deadwood Furbolgs helt sør i Felwood, men disse er level 48-50. Så... Du kan ikke direkte satse på å komme til Moonglade før rundt lv. 50 minst, med mindre du vil dø x-antall ganger. Jeg (Dverg, lv. 57) har nå hatt to quester som krever at jeg snakker med noen i Moonglade, noe som betyr at det ikke er helt "Druid-only".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå