Döden Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Kragerø Verdens nydeligste 'by' om sommeren. Portør. Bor i Oslo.
GRendal Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg bor på sola (...) Er det ikke litt varmt der? Huff, jeg har dårlig humor i dag... hahaha genial
perpyro Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Bor i Trondheim i ei blokk tegnet av The Lego company. Er ikke herfra og nekter på det sterkeste å bli trønder. øøøøøø høkkerta. Endret 2. april 2005 av perpyro
ludvig Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Molde! Et bilde! Endret 2. april 2005 av ludvig
Xeenon_ Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hokksund! Slenge opp et bilde når jeg får fyrt opp digitalkameraet og det blir dagslys igjen
Knofle Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Langesund edit: trodde jeg var l33t... Endret 2. april 2005 av BurTMastA
Shibiz Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Kristiansand. Og det er best. Jepp.. Søm er Verdens navle
Sneakerholic Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Bor i Trondheim i ei blokk tegnet av The Lego company.Er ikke herfra og nekter på det sterkeste å bli trønder. Bor du i Tempeveien? Kjente igjen stedet der Team-trafikk parkerer bussene sine og har en veninne som bor i teigen der. Bor også i Trondheim, representin' East-Side Nardo, og har ingen planer om å bo her etter studiene. Til trøndere: Det er ikke det at vi ikke liker dere, vi bare vil ikke ha dere her No offence selvfølgelig.
farballa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Bur i Oslo Men kommer fra Florø , og det er jo det som er det beste stedet på jord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå