Gå til innhold

Deathwing - mange herfra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener du med grusom? det eneste som er grusomt med den er at de ikke gidder å spille BG, men heller står utenfor lowbie områder å ganker alliance lowbies som quester.

Hvis ikke det er grusomt nok, så veit ikke jeg. Å ødelegge for andres spill skjønner jeg liksom ikke helt poenget med. Det er på grensa til harassment.

 

Jovisst er det morsomt å slåss med hordespillere på ditt eget nivå, men når de er 10 lvl høyere enn deg og gjør tilnærmet lik hva som helst for å ødelegge for deg, da er det nok ikke så morsomt lenger.

Lenke til kommentar

hehe :p men synes ikke dere selv at det er gøy å ganke noen lowbies? (moonfire -> root -> stå og se på -> de løper -> moonfire -> root -> stå og se på -> de løper ->moonfire -> de er døde) hehe like gøy hver gang ^^

 

PS. Eqilibrium fikk ned onyxia og jeg har hørt noen rykter om at tbb ble splitta i går :)

Lenke til kommentar
hehe :p men synes ikke dere selv at det er gøy å ganke noen lowbies? (moonfire -> root -> stå og se på -> de løper -> moonfire -> root -> stå og se på -> de løper ->moonfire -> de er døde) hehe like gøy hver gang ^^

 

PS. Eqilibrium fikk ned onyxia og jeg har hørt noen rykter om at tbb ble splitta i går :)

det er sant TBB er splitta

Lenke til kommentar

Nei, Robin har ikke quittet wow, men TBB ble splittet ja desverre. Ser ut som wow spillingen min har kommet til en slutt.

 

Mitt opphold i Azeroth ser ut som er kommet til en slutt :/

 

Sirhaavard

 

Edit:

Grunnen til splittingen er store uenigheter i guildet, for mange members osv.

Ser ut som TeC kommer til å ta over lederskapet på servern, desverre.

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...