Gå til innhold

Deathwing - mange herfra?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Slutter du å spille fordi The Burning Nerd har blitt splittet?

Hva med Equilispilleformyewowbrium eller The Exhausted Gamer? Neida. Når ble TBB splittet? Og hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Siden det er sånn kan du kanskje ta en guildpause med å hjelpe low lvl's. Jeg får alltid god samvittightet etter å ha hjulpet low lvl'ene med et oppdrag som jeg husker utenat, gi dem de siste slantene de trenger for å kjøpe itemet som de har ventet på osv, eller du kan starte en ny en. De mest seriøse medlemmene av TBB samlet.

Lenke til kommentar
Siden det er sånn kan du kanskje ta en guildpause med å hjelpe low lvl's. Jeg får alltid god samvittightet etter å ha hjulpet low lvl'ene med et oppdrag som jeg husker utenat, gi dem de siste slantene de trenger for å kjøpe itemet som de har ventet på osv, eller du kan starte en ny en. De mest seriøse medlemmene av TBB samlet.

Vi er samlet, vi som leftet lagde et nytt guild, men føler ikke at alt går helt bra lenger. Så mange venner på hver side..

Lenke til kommentar
Equilibrium og TeC er ikke noe for meg.

 

Savner det slik TBB var, alle fast innstilt på å beseire hvilken som helst boss uansett equipment. I det siste har folk slakket, og det har blitt skapt mange uenigheter i guildet :/

Akkurat det som skjedde i Enraged og....

Savner du ikke gode gamle Damnation? :)

Lenke til kommentar
Equilibrium og TeC er ikke noe for meg.

 

Savner det slik TBB var, alle fast innstilt på å beseire hvilken som helst boss uansett equipment. I det siste har folk slakket, og det har blitt skapt mange uenigheter i guildet :/

Akkurat det som skjedde i Enraged og....

Savner du ikke gode gamle Damnation? :)

Jepp, Damnation..det var tider det :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Deathwing :)

 

Er Human Priest i lvl 49. Er med i World of NorThings, som er den offisielle norske guilden. Om noen av dere deathwing spillere har lyst til å joine, så er det bare å kontakte meg, så kan jeg invite :)

 

BTW, navnet mitt er Nicel

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar

Lever WoN ennå :p Trodde den guilden døde når de fleste high lvl stakk jeg.

 

Nå er TBB splitta noe jeg synes er synd. Særlig når de jeg har spilt med i mange måneder bare stakk uten å si ifra til meg. Jeg skjønner heller ikke helt pointet til de som stakk. Guilden funka jo bra med raid1 og 2. Og nå må vi nesten bygge opp guilden fra bånn av. Noe som er kjipt, fordi jeg trodde vi bare behøvde å bygge den opp en gang.

 

Mvh Thsan

Lenke til kommentar
Equilibrium og TeC er ikke noe for meg.

 

Savner det slik TBB var, alle fast innstilt på å beseire hvilken som helst boss uansett equipment. I det siste har folk slakket, og det har blitt skapt mange uenigheter i guildet :/

Hva er galt med Equilibrium? spiller selv der, TeC er bare "arrogante" drittunger synes jeg, men ser ikke probletet me EQ

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Deathwing :)

 

Er Human Priest i lvl 49. Er med i World of NorThings, som er den offisielle norske guilden. Om noen av dere deathwing spillere har lyst til å joine, så er det bare å kontakte meg, så kan jeg invite :)

 

BTW, navnet mitt er Nicel

won = drittguild med low lvl 14tisser mange 12`åringer også

Lenke til kommentar
Equilibrium og TeC er ikke noe for meg.

 

Savner det slik TBB var, alle fast innstilt på å beseire hvilken som helst boss uansett equipment. I det siste har folk slakket, og det har blitt skapt mange uenigheter i guildet :/

Hva er galt med Equilibrium? spiller selv der, TeC er bare "arrogante" drittunger synes jeg, men ser ikke probletet me EQ

Det er ikke nødvendigvis galt med hele guilden, men jeg var der selv i omtrent 1 døgn og alt jeg hørte da var trashtalking. På chatten gikk det konstant på hvor dårlige tbb og tec (og andre guilds for den saks skyld) var, og det ser jeg på som litt umodent. Nå skal det jo sies at det var Ryodo som alltid startet diskusjonene som etter hva jeg har hørt bare stakk fra dere etter å ha tatt all looten dere så da er kanskje situasjonen endret?

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Deathwing :)

 

Er Human Priest i lvl 49. Er med i World of NorThings, som er den offisielle norske guilden. Om noen av dere deathwing spillere har lyst til å joine, så er det bare å kontakte meg, så kan jeg invite :)

 

BTW, navnet mitt er Nicel

Er ikke den guilden oppløst enda, jeg husker jeg var med der da jeg spilte Pala på DW. Den gang var det en ganske bra guild med sunstorm, aranel, haavard, thsan og resten av gjengen :thumbup:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Jepp. Jeg var mot hele E P I C-saken fra starten av, og etter at E P IC ble oppløst har jeg bare virret rundt blant andre mindre guilder, siden warrioren min ble slettet. (Groob, hvis du husker meg :))

Hehe, Damnation var en fin guild det...synd Ahzeel ikke spiller lengre. Men den hadde noen umodne drittunger slik som Stat bla. som gjorde at vi norske stakk og dannet Servants of Sylvanas, som faktisk var den beste hordeguilden på den tida. Jeg husker jeg faktisk lurte på om jeg kunne få bli med i E P I C like etter den ble startet, var lvl 38 ellerno, men jeg fikk ikke bli med av en eller annen grunn. Og det er jeg glad for nå :p

 

Uansett, Sylvanas er en ganske død server, Enraged henger i en tynn tråd, hvem av guildene skal ta over på hordesiden? Enraged var jo så mye over de andre guildene, Jaja, glad jeg slutter der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...