Gå til innhold

Deathwing - mange herfra?


Anbefalte innlegg

Keepers of yggdrasil, men jeg spiller faktisk oftere med folk fra burning blade enn jeg gjør fra min egen guild :p

Join oss da vel =)

Var nettopp i Molten Core, men til ingen nytte.. brukte 3 timer på de første krypene pga. usansynlig høy lagg, hele servern lagget og de som ble disconnected greide ikke å komme inn igjen, så hele guilden bestemte seg for å heller dra dit i morgen.

 

Og Robin, guild leadern er ganske god på taktikker.

har nettopp joinet TBB! Gleder meg til alle high lvl instances :dribble: kom nettopp fra WoN og er lvl 55, må nok vente et par lvls?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Keepers of yggdrasil, men jeg spiller faktisk oftere med folk fra burning blade enn jeg gjør fra min egen guild :p

Join oss da vel =)

Var nettopp i Molten Core, men til ingen nytte.. brukte 3 timer på de første krypene pga. usansynlig høy lagg, hele servern lagget og de som ble disconnected greide ikke å komme inn igjen, så hele guilden bestemte seg for å heller dra dit i morgen.

 

Og Robin, guild leadern er ganske god på taktikker.

har nettopp joinet TBB! Gleder meg til alle high lvl instances :dribble: kom nettopp fra WoN og er lvl 55, må nok vente et par lvls?

tenker meg det, har omtrent ikke fått vært med selv :/

Lenke til kommentar
Jeg var der også :D

 

Jeg kom flygende til IF fra Menethil i går, og ante fred og ingen fare med tanke på at jeg sto midt inne i IF. Hadde nettopp snakka litt med treneren min, og skulle gå tilbake til Gryphon master. Det var da jeg la merke til i General log, at en orc hadde sagt noe på sitt eget tungemål. Jeg gikk litt tilbake for å se, og jeg fikk akkurat sett en UD rogue som vanisha fra noen vakter. Jeg løpte straks til en lvl 21 mage som sto der, og bad han kaste frost nova. Han skjønte lite, men gjorde det likevel, og der står det plutselig en lvl 60 rogue, fryst fast i bakken. Vaktene tok så livet av han. :p

 

Det var mye som skjedde i IF etterpå. Kanskje 100-150 spillere hadde samlet seg inne med Kong Magni av Ironforge for å beskytte kongen mot noen rogues som nå og da viste seg.

LvL 21 mage kan ikke fryse lvl 60.. Det er ikke en bitte liten sjangse i det hele tatt!

 

Selv spiller jeg på Deathwing med min shaman på lvl 56

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg å bli med i World of Northings på Deathwing. Har prøvd å spør flere fra denne guilden in-game om hvem jeg kontakter. Men hver gang jeg spør så enten vet personen det ikke, eller så er vedkommende ikke online.

 

Så jeg prøver her jeg. Hvem kontakter jeg for å bli med?

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg å bli med i World of Northings på Deathwing. Har prøvd å spør flere fra denne guilden in-game om hvem jeg kontakter. Men hver gang jeg spør så enten vet personen det ikke, eller så er vedkommende ikke online.

 

Så jeg prøver her jeg. Hvem kontakter jeg for å bli med?

Jeg en daværende lvl. 15 mage spurte Freedon og *knips* jeg ble med. :w00t:

Lenke til kommentar
Men de gangene jeg møter en raven guard alene, selv om han har vært høyere lvl enn meg, så stikkern av som en kjøter med halen mellom beina. Det er ikke så tøft å yppe til bråk hvis man kan få juling vettu :p Jeg har aldri blitt angrepet av en raven guard i 1on1 situasjoner. Selv ikke da jeg har vært flere lvls under vedkommende.

Kanskje fordi vedkommende ikke så noe poeng i å bruke tid på low-lvls. ;)

Lenke til kommentar
Men de gangene jeg møter en raven guard alene, selv om han har vært høyere lvl enn meg, så stikkern av som en kjøter med halen mellom beina. Det er ikke så tøft å yppe til bråk hvis man kan få juling vettu :p Jeg har aldri blitt angrepet av en raven guard i 1on1 situasjoner. Selv ikke da jeg har vært flere lvls under vedkommende.

Kanskje fordi vedkommende ikke så noe poeng i å bruke tid på low-lvls. ;)

Good point! :thumbup:

 

RavenGuard er heller ikke blant de som løper med halen mellom beina.

Lenke til kommentar
Men de gangene jeg møter en raven guard alene, selv om han har vært høyere lvl enn meg, så stikkern av som en kjøter med halen mellom beina. Det er ikke så tøft å yppe til bråk hvis man kan få juling vettu :p Jeg har aldri blitt angrepet av en raven guard i 1on1 situasjoner. Selv ikke da jeg har vært flere lvls under vedkommende.

Kanskje fordi vedkommende ikke så noe poeng i å bruke tid på low-lvls. ;)

Good point! :thumbup:

 

RavenGuard er heller ikke blant de som løper med halen mellom beina.

Jo det er akkurat det raven guard er med mindre de er sikret seier gjennom å være overlegne i antall eller level. Jeg har derimot blitt angrepet av raven guard da jeg har vært 2 lvls mindre OG de har vært 2 stk (eller i enkelte situasjoner 5 stk) samtidig som jeg sto å sloss mot en mob og dermed bare har halv health igjen.

 

Hvis vedkommende ikke ser poeng i å drepe en som er 5 lvls under seg i 1on1, men ikke har noe problemer med å drepe samme person hvis han (raven guarden altså) har med seg en kompis så setter jeg et stort spørsmålstegn ved tankegangen til den guilden.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Men de gangene jeg møter en raven guard alene, selv om han har vært høyere lvl enn meg, så stikkern av som en kjøter med halen mellom beina. Det er ikke så tøft å yppe til bråk hvis man kan få juling vettu :p Jeg har aldri blitt angrepet av en raven guard i 1on1 situasjoner. Selv ikke da jeg har vært flere lvls under vedkommende.

Kanskje fordi vedkommende ikke så noe poeng i å bruke tid på low-lvls. ;)

Good point! :thumbup:

 

RavenGuard er heller ikke blant de som løper med halen mellom beina.

Jo det er akkurat det raven guard er med mindre de er sikret seier gjennom å være overlegne i antall eller level. Jeg har derimot blitt angrepet av raven guard da jeg har vært 2 lvls mindre OG de har vært 2 stk (eller i enkelte situasjoner 5 stk) samtidig som jeg sto å sloss mot en mob og dermed bare har halv health igjen.

 

Hvis vedkommende ikke ser poeng i å drepe en som er 5 lvls under seg i 1on1, men ikke har noe problemer med å drepe samme person hvis han (raven guarden altså) har med seg en kompis så setter jeg et stort spørsmålstegn ved tankegangen til den guilden.

Haha, raven guards suger, seriøst :p Og raven guard elite er egentlig bare enda verre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Møtte nettopp den største dusten på servern noen sinne. Skulle akkurat til å starte Zul'Farrak da dette skjedde. Det hele startet med at hele laget nettopp hadde kommet inn i instancen. En liten gnom mage (ved navn som offentlig skal forbli ukjent) maste om fortitude buf så jeg ga hele laget nettopp denne. Resultatet av det er at manaen faktisk er 0 etterpå. Øyeblikkelig da denne personen fikk fortitude beordret han/hun warrioren til å angripe. Jeg hadde nettopp satt meg ned og begynt å drikke, og hadde derfor kun nok mana til å heale 1-2 ganger. Da jeg oppdaget hva som skjedde hylte jeg et par halv-frustrerte kommentarer om manacounten min, drakk en manapot og satt i gang med healinga. Resultatet var selvfølgelig at warrioren døde, magen hylte om at jeg skulle ta aggro fra warrioren (jeg er prest hvis dere ikke har skjønt det enda), og at alle løp ut av instansen. Magen begynte så å whine om at jeg var den verste presten han noen gang hadde sett og at jeg ikke kunne heale. Etter å ha referert til loggen om at det faktisk var han som beordret angrep selv om ikke alle var klare fikk jeg slengt i ansiktet noe sånn som "good to have an excuse". Jeg la personen til å blacklisten min og forlot laget øyeblikkelig.

 

Jeg er nå lei spillet og vurderer å stenge kontoen min. Har møtt alt for mange tosker i det siste på denne serveren. Første char jeg spilte til lvl 60 gikk problemfritt med nesten bare gode erfaringer, mens med den nye prestecharen min har jeg møtt nok idioter til å fylle et a4 ark med navn og vel så det.

 

Jeg har som prest aldri før blitt bedt om å ta aggro (noe som faktisk er svært vanskelig også uten mana), og jeg har heller aldri tapt mot første fiendeflokk på zul'farrak (som jeg forøvrig har fullført 3 ganger det siste døgnet).

 

Er det bare meg eller har servern fått flere idioter i det siste? Prøver å få ut litt frustrasjon her. Dette er den andre gnom magen som rett og slett har fått meg til å bli forbannet i løpet av de siste 48 timene. Jeg sier ikke det har noe med rase/klasse-valget å gjøre, men det virker på meg som halvparten av gnom-magene jeg møter i dette spillet prøver å fortelle meg hvordan jeg skal heale, og er direkte frekke og spydige hvis det ikke går som de ønsker. Jeg kan med sikkerhet si at neste gang jeg ser en horde ganke en gnom mage så skal jeg glatt ignorere det.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Jeg er nå lei spillet og vurderer å stenge kontoen min. Har møtt alt for mange tosker i det siste på denne serveren. Første char jeg spilte til lvl 60 gikk problemfritt med nesten bare gode erfaringer, mens med den nye prestecharen min har jeg møtt nok idioter til å fylle et a4 ark med navn og vel så det.

 

Jeg har som prest aldri før blitt bedt om å ta aggro (noe som faktisk er svært vanskelig også uten mana), og jeg har heller aldri tapt mot første fiendeflokk på zul'farrak (som jeg forøvrig har fullført 3 ganger det siste døgnet).

 

Er det bare meg eller har servern fått flere idioter i det siste? Prøver å få ut litt frustrasjon her. Dette er den andre gnom magen som rett og slett har fått meg til å bli forbannet i løpet av de siste 48 timene. Jeg sier ikke det har noe med rase/klasse-valget å gjøre, men det virker på meg som halvparten av gnom-magene jeg møter i dette spillet prøver å fortelle meg hvordan jeg skal heale, og er direkte frekke og spydige hvis det ikke går som de ønsker. Jeg kan med sikkerhet si at neste gang jeg ser en horde ganke en gnom mage så skal jeg glatt ignorere det.

Hm.. er en god del tosker på denne serveren. Mange som klager over at jeg ikke healer de osv. (druid ress focused lvl 49) De løper inn, trekker 3-4 elite grupper og whiner om heal hele tiden.. så når de dør, så er det enda mer whining.

 

Når det gjelder den "nyere" generasjonen, så tror jeg det er tosker som spiller det bare fordi det er "inn". Sånne geeks som bare ser på det negative og kun går for å vinne. De har "CS-innstilling" når de gamer wow. Altså at de sitter og whiner og syter hele tiden fordi de ikke får til å eie alle alene.

 

Når det gjelder dere som vil joine World of Northings så kan dere sende meg en pm her på forumet hvis dere ikke får kontakt med noen inngame. så skal vi se om dere kan få joine "kose-guilden" vår :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...