Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tidligere vært i kontakt med forbrukerrådet, og deretter forbrukerombudet, fordi jeg mente at tjenesten bryter med markedsføringsloven.

 

Det virker som om fobrukerombudet er riktig instans for denne saken, og det vil antagelig være til hjelp om flere rapporterer tjenesten.

 

Les forøvrig relevant sak på http://www.digital-hverdag.com/?p=18

 

edit>

Det viser seg at forbrukerombudet har mottatt en rekke henvendelser angående tjenesten, og sendte ut brev til Crude Oil Inc i anledning markedsføring av tjenesten, så tidlig som i mai d.å. Nå gjenstår det å finne ut hvorfor forbrukerombudet ikke allerede har grepet sterekere inn i saken.

Endret av deviant
Lenke til kommentar
Jeg håper noen av dere andre finner noe info dere kan sende meg på PM!

Når jeg ser på VGD hvor idiotisk du holder på, så er det hvertfall ikke snakk om å hjelpe deg.

 

Du beskylder en fyr som svarer deg, og som ikke er helt enig i måten du oppfører deg på, for å være svindleren selv.

 

Svaret ditt på at det kanskje ikke var så lurt å drive og ringe foreldrene til fyren var absolutt lavmål, samme hvor svindlet du måtte føle deg.

Hehe, da får dem lide litt ekstra da ettersom det er de som har oppdratt han.

Trekker anmeldelsen om dem ville gi meg pengene. siden dem sikkert lider så vil dem vel ikke lide mer ved at sønnen forsetter med sin kriminaitet. Tenk om han blir dømt i Usa. ja der kan du spikre trehester i flere liv fremover!

Beklager, men dersom det der er oppførselen du har å vise til, så kommer hverken media eller politi til å ta deg seriøst. Og med en slik holdning og barnslighet fortjener du det heller ikke.

 

Og nei, jeg har ikke deltatt i diskusjonen på VGD.

Lenke til kommentar

av norske kanaler i denne listen er NRK midtnytt, TV2, CRAP TV og Levende Ord TV, 'Levende Ord Bibelsenter i Bergen sender egenproduserte programmer fra møter med Enevald Flåten' :eek:

ikke noe jeg frivillig setter meg ned for å følge med på..  ;)

 

Jeg er temmelig sikker på at ingen av selskapene i TV 2 gruppen har noen avtale med VisionOnline.no, Crude Oil Inc eller *'*. Dermed må du nok betale seperat for tilgang til TV 2 Web-TV.

 

Kan noen her bekrefte at de er blitt lovet tilgang til TV 2 via denne tjenesten?

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Du får lese det en gang til! Ikke bare overskriften! Gretne tørrpiner er der værste jeg vet!! det er ikke de glade 30 åra lenger! :blush: Det å ringe dem var ironiet i hva jeg skrev! men det er ikke alle som skjønner det! Bare det er bra.

Det du skrev om å ringe foreldrene var

Trekker anmeldelsen om dem ville gi meg pengene.

Og oppførselen din forøvrig i den og denne tråden ga absolutt ingen invitasjon til å ta noe som ironi eller humor. Og det at du hopper ned i skyttergravene dine så fort noen påpeker det gir heller ikke noen indikasjon på ironi eller humor.

 

Kanskje du skulle ta en kikk på hva du skriver før du trykker på send-knappen?

Lenke til kommentar

Først må jeg si, hvordan i alle dager har noen klart å gå på denne... :p

 

Vi vet alle at man bør sjekke alt som man skal kjøpe over nettet, og denne tråden har vært oppe lenge...

Så dette "tapet" bør dere ta på dere selv, man kan ikke skylde på noen andre enn seg selv..

 

1 god leveregel på nettet er; Om noe ser ut som det er for godt til å være sant, så er det nettopp det, FOR GODT TIL Å VÆRE SANT

 

Selvsagt bør han anmeldes og slikt, men jeg ville vært litt flau om jeg noen hadde klart å lure meg på en så klar svindel...

 

Viva las T5pc og WGI...

Lenke til kommentar
Etter å ha googla litt og snusa rundt så trur eg at eg kan liste opp firmasamanhengen her:

SCANDINAVIAN INTERTRADE er det reelle firmaet som står bak VisionOnline

Og eit lite søk på det navnet får alle alarmer til å ule for fullt.

F.eks http://www.buy.no/show_item.php?item=575

 

EDIT:

Gl1n: krever programmet både windows media player og realplayer?

 

Edit2:

Kan det vere ein versjon av dette programmet?

http://www.holersoft.net/

Haha Free Internet TV er genialt! :!:

Lenke til kommentar

Heh, la faktisk merke til at besøksadressen til VisionOnline er den samme som Hi-Fi Center Kjeden i Kristiansand (og som de fleste vet, så er Hi-Fi kjeden en seriøs bedrift) så dette er nok et scam på høyt plan.

 

Takk for hjelpen :) nå slipper jeg å kaste bort penger på dritt :p

Lenke til kommentar

VisionOnline skryter av erotiske filmsnutter osv. Stort sett ingen av klippene fungerer fordi serverene de ripper filmene fra ikke har båndbredde. Du kan egentlig like godt laste ned FreeTV eller noe så du slipper å kaste penger ut vinduet.

 

Start en tcp sniffer så ser du hvor programmet henter alle dataene fra. Det er ikke mye å betale for.

Lenke til kommentar
VisionOnline skryter av erotiske filmsnutter osv. Stort sett ingen av klippene fungerer fordi serverene de ripper filmene fra ikke har båndbredde. Du kan egentlig like godt laste ned FreeTV eller noe så du slipper å kaste penger ut vinduet.

 

Start en tcp sniffer så ser du hvor programmet henter alle dataene fra. Det er ikke mye å betale for.

Hehe, ronnyr, du tenker på sickmyducks.com serveren?

 

sickmyducks.com 

 

Certified Offer Service - Make an offer on this domain

Backorder - Try to get this name when it becomes available

SSL Certificates - Make this site secure

Site Confirm Seals - Become a trusted Web Site 

  

 

Registrant:

Crude Oil Inc.

Korvettveien 61D

Kristiansand,  N-4624

NO

 

Domain name: SICKMYDUCKS.COM

 

Administrative Contact:

    Eilertsen, Andre  [email protected]

    Korvettveien 61D

    Kristiansand,  N-4624

    NO

    +47.38087681

Technical Contact:

    NOC (Network Operations Center), Servage.net  [email protected]

    Im Grund 9

    Flensburg, DE 24939

    DE

    +49.46116098358    Fax: +49.46116098359

 

Eies jo av selskapet den, så du kan jo ikke snakke om ripping av videoer.

Er enig at båndbredden er svak der, og jeg har kontaktet kundesenteret angående nettopp dette problemet, her er svar jeg fikk:

 

Vi har problemer med erotikkserveren i tyskland, dette beklager vi på det sterkeste. Det jobbes nå med en løsning for å flytte over content til et backbonenett i sverige eller danmark.

 

Grunnen til at videoene ikke hostes på visiononline.no domenet er fordi serveren er her i Norge, norske regler gjør det derfor umulig å tilby usensurert erotikk.

 

vi har ekspandert enormt den siste tiden, og jobber kontinuerlig med forbedring av tjenesten. Vi kommer til å satse videre på erotikk, og målsetningen er 3 - 5 nye filmer i uken.

 

Med vennlig hilsen

 

VisionOnline kundesenteret

 

Synes forøvrig det er for mange her som er ute med "svindelfingeren" uten å egentlig vite konsekvensene av hva det ordet betyr.

 

For å avklare dette spørsmålet stilte jeg kundesenteret spørsmålet med henvisning til denne tråden, her er svaret jeg fikk:

 

Vi har aldri lagt skjul på at du kan finne disse kanalene gratis på andre nettsteder, eksempelvis webtv-list.com osv er portaler hvor disse og andre kanaler ligger tilgjengelige.

 

Dette står også klart i lisensavtalen og på våre FAQ sider.

 

Når dette er sagt: så er hverken tv.exe eller webtv-list.com oppdaterte, vi har tre ansatte som kun jobber med å holde kanallisten oppdatert, hver eneste dag går vi manuelt gjennom alle streams for å sjekke om de "lever". vi bruker også endel tusen kroner i måneden på å kjøpe innhold, vi har blant annet kjøpt rettigheter for flere erotiske filmer som legges tilgjengelige for våre brukere når serverproblemene du forespurte er fikset.

 

Vi er på langt nær ferdige med VisionOnline. Det kommer mange spennende nyheter gjennom høsten og vinteren.

 

Med vennlig hilsen

VisionOnline kundesenteret

 

Jeg stillte direkte spørsmål til administrerende direktør vedrørende påstander kommet frem på VGD og her i tråden vedrørende svindelpåstander gitt av en viss useriøs person lenger oppe i tråden:

 

Vi kjenner til denne saken, og kan avkrefte påstandene.

 

Vi har aldri lovet hverken Canal Digital, TV2, Viasat eller noen andre kanaler du her refererer til.

 

Det stemmer forøvrig at vi har mottatt en henvendelse fra forbrukerrådet, henvendelsen gjalt uønsket e-post reklame sendt av en av våre mange affiliate partnere, denne saken er nå ryddet opp i, og saken er bekreftet avsluttet fra forbrukerrådets side. Vi gir også klare opplysninger om at uønsket e-post reklame ikke tillates fra Crude Oil sin side. Dette er dog også en henvendelse som stammer tilbake fra Mai i år.

 

Jeg for min del kan bare beklage denne hendelsen på det sterkeste, slike ting skal ikke forekomme.

 

Når det gjelder NN (navn redigert bort) sine innlegg på VG Diskutér, anser vi dette som en politisak. NN har her kommet med flere direkte krenkende uttalelser om meg og min familie, samt injurierende påstander omkring selskapet.

 

Vi kan kun bli bedre på det vi gjør, og jeg takker for henvendelsen.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...