Tonickup Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 ingen som har noke nye tegninger å komme med fortiden? kanskje en guide!? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Har prøvd meg på en motorsykkel ramme, men mistet tiltaket da jeg var ferdig med bakhjulet. Hvis noen har lyst på fila så kan jeg laste den opp på siden til Tonickup og Luzifer. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 Hvordan går det folkens? Bruker folk SketchUp enda? Minner om SketchUp sida som stadig blir oppdatert. Har vært litt lite med update nå i tentamen- og eksamen tiden, men satser på mer fremover Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 Har prøvd meg på en motorsykkel ramme, men mistet tiltaket da jeg var ferdig med bakhjulet.Hvis noen har lyst på fila så kan jeg laste den opp på siden til Tonickup og Luzifer. er no godt på vei.. viss du greier resten kommer den til å bli fin... stå på Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 prøver meg da litt, har planer om å lage en off-rod! og da har jeg mer enn nok jobb med å lage radiator! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 prøver meg da litt, har planer om å lage en off-rod! og da har jeg mer enn nok jobb med å lage radiator! Tell us when you're done! Vi har forresten fjernet kravet på at man må være medlem for å laste ned komponenter på siden i et håp om at det er litt mer populært. Man må imidlertid være medlem for å kunne bruke forumet og laste opp komponenter. Men å bli medlem tar kun 1 min og burde ikke være noe problem Mvh Luzifer Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 jeg har et "problem", hvorfor blir strekene i forskjellig tykkelse? http://home.no.net/hansbae/offrod/radiator.jpg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 Om strekene er tjukke så betyr det at du ikke har en lukket overflate, dvs du kan ikke male den med farge f.eks. Er strekene tynne har du en overflate hvor du kan male. Skjønner du? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) men det forandrer seg når jeg vrir på bildet? http://home.no.net/hansbae/offrod/radiator2.jpg Endret 26. mai 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg vet ikke helt hva som gjør det, men du kan jo laste opp fila så kan jeg se på det Bare last opp med forumet. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 har fått til litt til (begynnte på nytt... ) http://home.no.net/hansbae/offrod/ bilde 3+4 og .skp bedre og bedre... Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 har fått til litt til (begynnte på nytt... ) http://home.no.net/hansbae/offrod/ bilde 3+4 og .skp bedre og bedre... Ser bra ut det der, men hva er det du egentlig lager for noe? ser jo at det er en radioator, men lenger opp skrev du at den er til en off-rod, hva er det for noe? var det hot-rod du mente? Jeg la fra meg sketchup, har ikke god nok fantasi til å finne på noe å lage Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 jeg lager en offroad-hotrod jeg skal pusse opp en -36 Chevrolet Flatbed m/V8, 4x4 og 38,5x14 hjul! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 Nei og nei! Gjør som meg. Se rondt deg, på skrivebordet hvor du sitter eller i nærheten. Tegn det første du ser Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 jeg har tegninger av de, men de er 2D, og håndtegnet, nå prøver jeg å få de over på data... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 dere er flinke Har ikkeno sånt program, og veit ikke om jeg kunne klart å lage noe Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 www.sketchup.com <-- Gå inn og last ned demo versjon av programmet Om du absolutt ikke får til noe har vi mange guider på sketchup siden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Takk luzifer ^^ men shhhh. det har vi ikke sett Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Skjønner ikke hva du prater om Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Forresten så forstår jeg ikke så mye av det når jeg endrer på kamera vinkler går det skeis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå