Gå til innhold

Content patch på fredag den 25.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Les!

The awaited content patch will be going live in Europe during the weekly maintenance on Friday March 25th. Please note that some extended downtime must be expected for the patch. More info will be available soon.

You can find the patch notes and addendums here:

http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/pa...07-03-2005.html

Edit: Just as a small warning; there's always the possibility of a delay. WoW is an extremely complex game and if some problem is discovered before the patch is released it might get delayed. I'll remind myself to say "most probably" from now on. ;)

La oss bare håpe at det ikke blir noe delay :fun:

Edit: ble borte en "T" i quoten visst

Endret av ZiggWarth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yahoo! Glimrende. Jeg syntes det er ok at Blizzard tok seg tid til å være sikker på at det de har lagt inn er godt nok. Skal vi tro representantene som har uttalt seg på Blizzard sine forum så vil fremtidige patcher komme litt oftere. Tror WoW er duket til å bli det mest spilte spillet jeg noen gang har hatt. Håper det varer i mange år! :!:

Skrevet (endret)
Yahoo! Glimrende. Jeg syntes det er ok at Blizzard tok seg tid til å være sikker på at det de har lagt inn er godt nok. Skal vi tro representantene som har uttalt seg på Blizzard sine forum så vil fremtidige patcher komme litt oftere. Tror WoW er duket til å bli det mest spilte spillet jeg noen gang har hatt. Håper det varer i mange år!  :!:

Ja, det er nok grunnen til at de oppretta testrealms i US, så patchene kan bli grundigere testet på kortere tid enn om Blizzard skulle gjort det selv.

Så vi får håpe på det :)

Endret av ZiggWarth
Skrevet

Honor systemet er tatt ut av denne patchen i følge Blizzard sine patch info sider. Tror det var nettopp derfor patchen ble utsatt fra den 18. når de egentlig skulle lansere den. Bra at de gjør dette skikkelig og ikke noe halveis med masse hull som utnyttes. Nå spiller jeg på PvE server så det er mindre viktig for meg da. :)

Skrevet
Nå spiller jeg på PvE server så det er mindre viktig for meg da. :)

Enten har du misforstått, eller så surrer du. Honor-systemet har like stor påvirkning på Normal-server som PvP-server. Ingen forskjeller i det hele tatt.

Skrevet

Er det ingen som leser hva som står i postene ovenfor?

Honor-systemet blir ikke implementert i denne patchen, men det er ikke heller en "vanlig" patch - hvis man definerer en vanlig patch som bugfiks. Det kommer endel nytt til enkelte classes, samt noe UI-snacks :)

Skrevet
heh, siden det er vanlig at serverene begynner å dette ned rundt torsdagen så betyr vel extended at de går ned på onsdag og kommer opp igjen på lørdag? :p

Det virker realistisk.

Jeg må si at jeg vil føle meg heldig hvis vi kun mister torsdag og fredag.

Men jeg tror nok det er mer realistisk det du sier ja...

Skrevet

Jeg har til og med valgt å gå på jobb i dag siden det er maintainance og patch tid hehe. Jeg går hjem fra jobb når Silvermoon er oppe! hehe. Ahhh..så jeg gleder meg til det!

Skrevet
Jeg har til og med valgt å gå på jobb i dag siden det er maintainance og patch tid hehe. Jeg går hjem fra jobb når Silvermoon er oppe! hehe. Ahhh..så jeg gleder meg til det!

Jobber du på en helligdag? :dontgetit:

Skrevet
Jobber du på en helligdag? 

Ikke fordi jeg må da. Men alltid noe arbeid som ligger å venter...Og mens jeg venter på serveren skal opp å gå kan jeg liksågodt arbeide litt. Blir sånn halv fart men pyttsann

Skrevet
Jobber du på en helligdag? 

Ikke fordi jeg må da. Men alltid noe arbeid som ligger å venter...Og mens jeg venter på serveren skal opp å gå kan jeg liksågodt arbeide litt. Blir sånn halv fart men pyttsann

Ååå, sånn ja, hvorfor sa du ikke bare det vår sånn så hadde vi forstått ? :)

Hva skal man gjøre på en helligdag når man ikke har World of Warcraft ? :(

Skrevet

Jeg driver å lager meg et godt måltid med det jeg finner i frysern, slit å være alene hjemme når butikker ikke er oppe. hmm, fortsatt ikke realms oppe:p

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Flere som venter. Sovet 5t men er nysgjerrig på hvordan den nye patchen virker

Bare må.... :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...