diskoduck Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Så mye bortkastet tid som kunne vært brukt på xp...
Cyrus Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Så mye bortkastet tid som kunne vært brukt på xp... Nja... Synes nå det er digg og sitte i solveggen med en kald pils /Cyrus
Glasgrekar Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Så mye bortkastet tid som kunne vært brukt på xp... Nja... Synes nå det er digg og sitte i solveggen med en kald pils /Cyrus Heldig du som har sol.... Og den kalde pilsen fristet veldig. "Slanker" meg litt på sofaen mens jeg venter jeg. MED en kald cola. Og den kalde pilsen kommer litt senere. Må ut å kjøre litt.... Go go go Realms..... Gleder meg som en unge til serveren er klar!
Athelas Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg fatter ikke at ikke Blizzard kan legge ut en vanlig torrentfil i tillegg til det nazi-nedlastingssystemet de har nå... //Edit. Ah, fant en alternativ link. Endret 25. mars 2005 av Athelas
Sponis Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg fatter ikke at ikke Blizzard kan legge ut en vanlig torrentfil i tillegg til det nazi-nedlastingssystemet de har nå... //Edit. Ah, fant en alternativ link. og kvifor har du sånn hastverk med å få laste ned patchen? kan ikkje gjøre noke med den uansett. Endret 25. mars 2005 av aleksanderrr
Athelas Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Fordi ironien med å laste ned noe i 2kpbs blir så overveldende når man sitter på en 3mb linje....
Glasgrekar Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Fordi ironien med å laste ned noe i 2kpbs blir så overveldende når man sitter på en 3mb linje.... Sitter med samme problemstilling her. 4kb/s på min 4mbit linje.. Og har nå låst seg på 56%.... aaarrgh Hvor du fant den alternative linken din du?
Amd_Barton Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 min låste seg på 99% stod der i 3 kvarter så gikk den til 100 , men nå er det ingen ralm å komme inn på
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ta det med ro folkens. Ingen realm's er oppe så dere rekker nok å laste ned patchen.
Ravn Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Kan noen legge ut en alternativ link til patchen. Jeg lasta ned en corrupted fil fra Blizzard sin downloader, samt klarer ikke laste mer enn 59%
Athelas Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Tror ikke det er lov å legge ut her, dessverre. Send meg en PM.
Dʋgɢtung Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Her finner du tre alternative kilder - som forresten ikke var der da jeg lastet ned patchen på morningen i dag.
Cyrus Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Fordi ironien med å laste ned noe i 2kpbs blir så overveldende når man sitter på en 3mb linje.... Skjønner ikke hvorfor det går så sent hos dere, jeg sitter på en liten blucom adsl linje på 512/256. Lasta ned allt sammen på ca et kvarter. med en hastighet rundt 50kb/s Å nå må jeg gå i kjøleskapet og hente et par kalde pils til /Cyrus
Ravn Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Her finner du tre alternative kilder - som forresten ikke var der da jeg lastet ned patchen på morningen i dag. Takker og bukker, neier og danser, skåler og traller, lovpriser og hyller!! Nå gikk det unna i svingene!!
Athelas Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Fordi ironien med å laste ned noe i 2kpbs blir så overveldende når man sitter på en 3mb linje.... Skjønner ikke hvorfor det går så sent hos dere, jeg sitter på en liten blucom adsl linje på 512/256. Lasta ned allt sammen på ca et kvarter. med en hastighet rundt 50kb/s Å nå må jeg gå i kjøleskapet og hente et par kalde pils til /Cyrus Det går litt på hvilke porter som er åpne/forwardet i routeren. Bruker en annen portrange enn standard, så jeg normalt ligger på 80-320kbps. Derfor er det irriterende. Du har sikkert et modem/router som har åpne de portene Blizzard anbefaler...
Glasgrekar Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Her finner du tre alternative kilder - som forresten ikke var der da jeg lastet ned patchen på morningen i dag. Svooooosj... Og vips så var patchen nedlastet. Må si Blizzard bør gjøre noe med sin downloader ja... Og nå venter man bare på realms....
VinterUlv Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Offtopic: Huff.. klarer aldri å lese innleggene til deg Complexion, øya mine glir alltid til venstre mot avataren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå