Glasgrekar Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Takker og bukker, neier og danser, skåler og traller, lovpriser og hyller!! Nå gikk det unna i svingene!! Henger meg på den jeg.... Joohoooooo.....
Der Kommissar Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Bah! Kommer meg ikke inn, og har bare fått serverlista én gang, og da kom jeg meg som sagt ikke inn! Faen da!
Ravn Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hmm... får samme feilmelding når jeg prøver å installere... The program was unable to find a file required for patching. Filename: World\Maps\Kalimdor\Kalimdor_41_24.adt Error: Systemet finner ikke angitt fil. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. Noen som vet hva som er galt? Endret 25. mars 2005 av Odland81
Dʋgɢtung Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Du har lasta ned feil patch! Nei, han har lastet ned riktig patch...
Ravn Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Du har lasta ned feil patch! Denne feilmeldingen fikk jeg da jeg lasta ned fra Blizzard også. Så det kan ikke være feil patch.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg får sykt masse feilmeldinger siden jeg har så mange addons. Har disablet dem..... Men må jeg laste ned nye for at de skal funke??
Con Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Her finner du tre alternative kilder - som forresten ikke var der da jeg lastet ned patchen på morningen i dag. Nå gikk det unna ja!!
MindTooth Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hmm, da vet jeg ikke hva som kan være løsningen!
Taykun Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg får sykt masse feilmeldinger siden jeg har så mange addons. Har disablet dem..... Men må jeg laste ned nye for at de skal funke?? samme her...alle addons fucker opp.. skifta til samme versjon som spillet osv osv, som har funka før, men går til helvete uansett. irriterende.
Der Kommissar Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Det er jo faen ikke vits å styre med patchen når man uansett ikke får spilt! ÅÅÅH, jeg var heldig nok som endelig (takket være en kompis) fikk tak i det forrige fredag, og nå er jeg helt avhengig! Kan de ikke heller stenge av den teite Burning Blade-servern og heller konsentrere seg om RP-serverne? Det hadde vert saker det
Con Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Kommer ikke inn.... Står bare "disconetcted from server" Noen som har fått det til å funke?
Con Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Alle serverne er nå oppe nå såvidt jeg vet.. Jeg kommer i alle fall ikke inn....
MindTooth Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 60MB på ISDN, I don't think so! Må få en kompis til å leste ned! Joda! 35% nå. Men, jeg har litt forbruk ifra før serru
Der Kommissar Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hurra, det virker! Kom meg endelig inn, hurra!
mbskywalker Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Etter at godt over halve dagen min har gått med på å få istand WoW igjen sitter jeg her fortsatt. Etter 4 timers nedlasting a patchen med WoWs egen updater ville ikke spillet fungere, så etter en reinstall og ny nedlasting av patch(bare noen minutter med en av linkene fra denne tråden ), så finner jeg jo ut at for å innsttalere denne patchen må jeg også ha den forrige(og den forrige? ). Så vet noen om en link til eventuelle tidligere patcher eller må jeg bite i det sure eple, og bli sittende til over midnatt med å laste ned patchen fra Blizzard?
Ravn Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Denne patcher fra retail til den nyeste... tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå