hallgeirl Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Les! The awaited content patch will be going live in Europe during the weekly maintenance on Friday March 25th. Please note that some extended downtime must be expected for the patch. More info will be available soon. You can find the patch notes and addendums here: http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/pa...07-03-2005.html Edit: Just as a small warning; there's always the possibility of a delay. WoW is an extremely complex game and if some problem is discovered before the patch is released it might get delayed. I'll remind myself to say "most probably" from now on. La oss bare håpe at det ikke blir noe delay Edit: ble borte en "T" i quoten visst Endret 22. mars 2005 av ZiggWarth
johncl Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Yahoo! Glimrende. Jeg syntes det er ok at Blizzard tok seg tid til å være sikker på at det de har lagt inn er godt nok. Skal vi tro representantene som har uttalt seg på Blizzard sine forum så vil fremtidige patcher komme litt oftere. Tror WoW er duket til å bli det mest spilte spillet jeg noen gang har hatt. Håper det varer i mange år! :!:
hallgeirl Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 (endret) Yahoo! Glimrende. Jeg syntes det er ok at Blizzard tok seg tid til å være sikker på at det de har lagt inn er godt nok. Skal vi tro representantene som har uttalt seg på Blizzard sine forum så vil fremtidige patcher komme litt oftere. Tror WoW er duket til å bli det mest spilte spillet jeg noen gang har hatt. Håper det varer i mange år! :!: Ja, det er nok grunnen til at de oppretta testrealms i US, så patchene kan bli grundigere testet på kortere tid enn om Blizzard skulle gjort det selv. Så vi får håpe på det Endret 22. mars 2005 av ZiggWarth
Pansergnom Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 heh, siden det er vanlig at serverene begynner å dette ned rundt torsdagen så betyr vel extended at de går ned på onsdag og kommer opp igjen på lørdag?
Taykun Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Satser på at de implementerer honor-systemet under denne patchen da
johncl Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Honor systemet er tatt ut av denne patchen i følge Blizzard sine patch info sider. Tror det var nettopp derfor patchen ble utsatt fra den 18. når de egentlig skulle lansere den. Bra at de gjør dette skikkelig og ikke noe halveis med masse hull som utnyttes. Nå spiller jeg på PvE server så det er mindre viktig for meg da.
Djevlen Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nå spiller jeg på PvE server så det er mindre viktig for meg da. Enten har du misforstått, eller så surrer du. Honor-systemet har like stor påvirkning på Normal-server som PvP-server. Ingen forskjeller i det hele tatt.
andiss Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Er det patchen til honrable system. Eller er det bare en ny patch? vanlelig.
Dʋgɢtung Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Er det ingen som leser hva som står i postene ovenfor? Honor-systemet blir ikke implementert i denne patchen, men det er ikke heller en "vanlig" patch - hvis man definerer en vanlig patch som bugfiks. Det kommer endel nytt til enkelte classes, samt noe UI-snacks
Omar Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 heh, siden det er vanlig at serverene begynner å dette ned rundt torsdagen så betyr vel extended at de går ned på onsdag og kommer opp igjen på lørdag? Det virker realistisk. Jeg må si at jeg vil føle meg heldig hvis vi kun mister torsdag og fredag. Men jeg tror nok det er mer realistisk det du sier ja...
gamer73 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg har til og med valgt å gå på jobb i dag siden det er maintainance og patch tid hehe. Jeg går hjem fra jobb når Silvermoon er oppe! hehe. Ahhh..så jeg gleder meg til det!
Djevlen Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg har til og med valgt å gå på jobb i dag siden det er maintainance og patch tid hehe. Jeg går hjem fra jobb når Silvermoon er oppe! hehe. Ahhh..så jeg gleder meg til det! Jobber du på en helligdag?
gamer73 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jobber du på en helligdag? Ikke fordi jeg må da. Men alltid noe arbeid som ligger å venter...Og mens jeg venter på serveren skal opp å gå kan jeg liksågodt arbeide litt. Blir sånn halv fart men pyttsann
Dr3as Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Iallefall ikke vits å forte seg serverne er som vanlig ikke oppe en god time etter at de skal..
apoxdigital Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jobber du på en helligdag? Ikke fordi jeg må da. Men alltid noe arbeid som ligger å venter...Og mens jeg venter på serveren skal opp å gå kan jeg liksågodt arbeide litt. Blir sånn halv fart men pyttsann Ååå, sånn ja, hvorfor sa du ikke bare det vår sånn så hadde vi forstått ? Hva skal man gjøre på en helligdag når man ikke har World of Warcraft ?
Dr3as Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg driver å lager meg et godt måltid med det jeg finner i frysern, slit å være alene hjemme når butikker ikke er oppe. hmm, fortsatt ikke realms oppe:p
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Flere som venter. Sovet 5t men er nysgjerrig på hvordan den nye patchen virker Bare må....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå