Gå til innhold

Command & Conquer, Nytt Spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg såg just på http://www.purepwnage.com/ filmene :p

4eren handler om Generals...

 

Må innrømme at jeg fekk lyst å spille det på nett igjen...

Noen som spiller det aktivt og er det mange som spiller det enna?

 

Fekk bare lyst å "omg i gonna pwn noobs" igjen :p

 

*Ser på Generals Deluxe Edition* :love:

 

Generals er et bra spill det, men hvis ea hadde brukt litt tid på en bra story og filmer som i ra2 :love: + at dei hadde passa på spillet og patch det opp så hadde det vært et perfekt spill...

 

(det er noen slike filmer i ZH, men det ser ut som noe rush arbeid :( )

Endret av Liestöl
Lenke til kommentar
Jeg for min del mener RA2 Yuris revenge er best, men det er bare meg :)

Gleder meg til RA3!!! *håpe på at de holder seg til 2d*.

 

Herr Brun

Kvifor det? Berre lurer altså :)

 

Vis det er nokon som vil få ned ventetida til Red Alert 3 kan dere jo prøve Act of War: Direct Action. :)

 

Konklusjon

Act of War er på mange måter et tradisjonelt sanntidsstrategispill. Nyhetene er ikke mange og følelsen av at du har spilt noe lignende før er absolutt til stede. Spillet har likevel nok av gode idéer til at spillet føles friskt. Ressurssystemet er engasjerende og tvinger spilleren til å ta affære og møte fienden ganske tidlig i spillet. Kampanjen er actionfylt og kan på sitt beste minne om en episode av 24. Det er tydelig at utviklerne har lagt mye arbeid ned i produktet og har prioritert ren og skjær moro fremfor troverdighet. Til tross for en veldig lineær oppdragsstruktur, lykkes de stort sett med dette. Det er kanskje ikke det nye Command & Conquer, men Act of War er uten tvil det beste alternativet ute på markedet mens du fremdeles venter på Red Alert 3.

Lenke til kommentar
Jeg for min del mener RA2 Yuris revenge er best, men det er bare meg :)

Gleder meg til RA3!!! *håpe på at de holder seg til 2d*.

 

Herr Brun

RA2 YR er kjempemoro! Jeg likte ikke generals. Elendig/ingen historie. Ingen "filmer", og det er ikke laget av de samme som utviklet de andre C&C-spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...