Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig å komme hjem :D Jeg gikk en tur til sentrum i går og forbi noen bosnere som hadde sett på en fotballkamp med Bosnia eller så sånn, da de skrek "Bosniaaaaa!" til oss forbigående. Da var det like før jeg svarte med "Arnnneeee!" :!: TG gjør noe med hodet ditt...

 

Håper jeg kommer tilbake neste år, jeg kan vel bare drømme om å få lov til å dra på GT :(

Lenke til kommentar
Smakte Red Bullene? :)

Glemte de faktisk ut :blush: jeg som har sovent overalt i hele går og i dag.

 

Men da er TG slutt for meg også :) gleder meg til neste ting (GT/TG)

 

Jeg kan ikke sammelligne TG05 med noe siden dette er det første store lanet jeg har vert på. men kan si at dette ble svært bra :)

 

Tusen takk TG05 Crew for et bra TGG :)

 

da er det bare til og spise en pizza, kansje rydde ut av kofferten og såve.

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Ja jeg vil egentlig si det samme som fredrikrb, fikk ikke sagt farvell til alle de koslige folka, siden jeg la meg mitt på natta, og da jeg våkna var halve rekka vekk  ...

 

Var hyggelig å treffe dere, sees nok neste år

Det gjør vi, men før tråden dauer helt, hvordan er det med plasseringa av hw rekka? er den på samme sted hvert år eller blir den random plassert? vil ikke gamble på en plass nært en kald utgang elns. syns det var perfekt temperatur der vi satt i år, nært dass var det også ;)

Synes vi burde plassere oss ganske likt til neste år. Kanskje et noen radere nærmere midten? Litt varmere der... Noen ganger i år det var JÆVLIG kaldt på R31 vaffal.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...