Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat


Dahl

Anbefalte innlegg

Da er TG over for i år.

Takk for et fint lan alle sammen! Dette var mitt første store lan-party, og jeg kan love at det deffinitivt ikke er det siste.

Litt irriterende med så mye lyd, men bortsett fra det var det en flott opplevelse.

 

Da sees vi på Get Together, ikke sant folkens? ;)

 

Ha en fortsatt fin dag.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke på TG, men: Jeg la inn oppfordring til å ta masse bilder fra TG og legge ut på forumet. De kan vel presses inn her? Som sagt vil jeg se hvordan dere fra HW har det der :)

 

Forresten, god idé, sikkert lurt å holde alt TG-snakket ute av SO3 hvis det blir mye av det.

Lenke til kommentar
Noen som har fått t-skjortene sine? Håper de kommer før TG...

Tror de skal bli delt ut av Techpoint på TG.

Ok, takk. Men en liten ting til. På tg sine sider står det at vi må ha twisted pair nettverkskabel. Er dette vanlig TP kabel? Eller er det krysset. (Er nesten hundre prosent sikker på at det er vanlig, men er jo litt kjipt at noe ikke funker når man kommer dit.)

Lenke til kommentar
Ok, takk. Men en liten ting til. På tg sine sider står det at vi må ha twisted pair nettverkskabel. Er dette vanlig TP kabel? Eller er det krysset. (Er nesten hundre prosent sikker på at det er vanlig, men er jo litt kjipt at noe ikke funker når man kommer dit.)

Twisted Pair = TP, så det går fint med en vanlig TP-kabel. ;)

Bare husk at den må være minst fem meter lang. Jeg tar med en ti meter lang.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Ok, takk. Men en liten ting til. På tg sine sider står det at vi må ha twisted pair nettverkskabel. Er dette vanlig TP kabel? Eller er det krysset. (Er nesten hundre prosent sikker på at det er vanlig, men er jo litt kjipt at noe ikke funker når man kommer dit.)

Twisted Pair = TP, så det går fint med en vanlig TP-kabel. ;)

Bare husk at den må være minst fem meter lang. Jeg tar med en ti meter lang.

Ja, tenkte at jeg skulle kjøpe en ny, siden den jeg har har fått festene sine ødelagt og da faller den ut hele tiden...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...