Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hvaskjer når den er grønn?  og hvorfor er den rød nå?

Er det ikke den lampen som viser status på nettverket? Rød=nede, Grønn=oppe... :hmm: Hørte at det var noe sånn i fjor.

EDIT: Men siden Thompzon kan poste her er det lite sannsynlig :shrug:

Endret av PCXray
Skrevet (endret)
Hos meg suger nettverket :p Første gang jeg er på nettet, og det er JEAVLA ustrabilt!

Er nesten alltid sånn på LAN i begynnelsen, ihvertfall de jeg har vært på :p Er en sann glede når du kommer på nettet første gang :D

Endret av PCXray
Skrevet

Grønt=Stabilt nettverk ;)

Slik jeg har forstått det legger de om noen fiber-kabler og skal være oppe innen 30 min... Noen områder er helt oppe nå hører jeg.

Skrevet
Noen som skal være med ut å røyke?

Trodde du hadde slutta?

Lov med snus inne i lokalet?

var ikke lov i fjor :)

Hvordan kan de nekte deltagerene å bruke snus under TG? De har spessielt ikke noe å si ovenfor de som er +18 år.

Skrevet
Hvordan kan de nekte deltagerene å bruke snus under TG? De har spessielt ikke noe å si ovenfor de som er +18 år.

Kan vel nekte alle det meste så lenge man oppholder seg inne på TG sitt område...

Skrevet

Jaevlig kjedelig uten internett... Kommer bare inn på noen få norske internettsider :S

Er vel ingen som har itunes på en CD? Jeg har med meg iPod, men fordi pcen min er ødelagt, så jeg måttet ta med en annen PC(som er nyformatert...) !

row 44 seat 38

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...