Velmont Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Programmering er lettere i Linux, på en måte. Kompileringsprogram o.l. er lett tilgjengelige. Spill. Vel, er ikkje så mange som lagar spill til Linux - men det er ein god del spel rundtom. Men spel som HL2 o.l. må du kjøpe Cedega for å spele.
Mr.Elendig Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Til dåke som anbefaler Arch. Det er ein nydelig distrubisjon, men er berre for i686 eller høgare. D.v.s. P3 og oppover.
olear Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Til dåke som anbefaler Arch. Det er ein nydelig distrubisjon, men er berre for i686 eller høgare. D.v.s. P3 og oppover. Øhh, feil. i686 er P2 og høyere.
Mr.Elendig Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Til dåke som anbefaler Arch. Det er ein nydelig distrubisjon, men er berre for i686 eller høgare. D.v.s. P3 og oppover. Øhh, feil. i686 er P2 og høyere. Veit det, tenkte 2 men trykte 3 (har selfølgelig ingen ting med den flaska vin eg sitter og drikker god påske )
SNratio Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Hvordan er programmering linux?Er det annderledes enn programmering under windows? Mange ting er jo nokså eller heilt like: Java (og via Mono, .NET) f.eks, eller programmering i PHP, Python, Perl. Når det gjeld kall mot OS'et, er det derimot store skilnader. Med Wine kan du få ein lettare overgang. Største skilnaden er vel på utviklingsverkty, t.d bruken av make. Du treng iallfall ikkje velje Gentoo for å prøve ut kompilering! Det finst eit hopetal med distroar som burde passe for deg, eg trur eg hadde testa eit par-tre live-CD'ar, var eg deg.
Velmont Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Hva er live-cd-er? Jeg trur det er cd-er man kan teste linux direkte? nå bare gjetter jeg. Men jeg trur jeg skal bruke linux på den beste maskinen min. Live-cder er dèt ja. Du putter cden inn i maskina di, starter opp - venter, og så har du ein linuxdistro køyrande på pcen frå cden. Han skadar ikkje maskina di, han rører ho ikkje. Desse live-cdane går treigt, men det seier seg nesten sjølv når dei køyrer frå cd-romen. Men, om ein vil prøve Linux utan noko stress er dei ein fin måte å gjere dèt på. Om du finn ut at du vil lære deg Linux - at det er noko for deg, ja, då leggjer du berre inn ein distro på HDen. Eg vil anbefale deg å prøve Ubuntu live-cden, for å så leggje inn Ubuntu om du likar det.
Gronz Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hva er live-cd-er? Jeg trur det er cd-er man kan teste linux direkte? nå bare gjetter jeg. Men jeg trur jeg skal bruke linux på den beste maskinen min. LiveCD-er er CD'er med Linux på som du kjører rett fra CD. Eksempler på LiveCD'er er Gnoppix, Knoppix, Morphix og SLAX. I tillegg har mange distribusjoner egne LiveCD'er, for eksempel Ubuntu, Mandrake og SUSE. LiveCD'er er en god måte å teste Linux før du installerer den, og redde et system som er b0rket.
Lindsay Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Min personlige filserverdistro-favoritt er Debian Sarge. Ikke "verdens enkleste" å sette opp, men nå den er inne, så trenger du en tanks for å stoppe den. Eneste daglige arbeidet jeg har med debian-serveren min, er å skru på (knappen), og skru av (kontroll-alt-del,vente, knappen) Kvifor gjer du ikkje berre dette automatisk? Eg anbefalar òg Debian. Eg køyrer Debian Woody (ikkje køyr Woody, bruk Sarge!) på mine to servere. Eg har vel forsåvidt inget arbeid med dei i det heile. Dei står der og oppdaterer seg sjølv, fikser hol osb. Gjer alt sjølv eigentleg. Hvordan få til at debian oppdateres automatisk?Det hadde vært greit å vite for en som ikke er så bevandret innen linuxverden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå