Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nede "due to weekly maintenance" allerede nå? :o Nevermind... går visst an å logge inn :p

Endret av Gnurk
Skrevet

Enda ikke oppe, nei? :(

Nettopp kommet hjem fra jobb (nattskift), gleda meg til å spille WoW, selv om sola skinner som bare det gjennom vinduet. Men neida. Får sole meg istedenfor da :cool::thumbdown:

Skrevet

Oh... Det kribler i hele kroppen. Første gangen noe har stoppet meg i å spille og dette er jo verre enn første gangen jeg måtte vente på en ny Naruto episode. Heldigvis må vi bare vente 4 timer til og ikke 1 hel uke :p

Skrevet

Jeg får ikke logget inn på konto siden til blizzard,siden sier at jeg har feil passord. Og når jeg skal ha tilbake passordet og skriver mitt nickname, kommer det "kan ikke finne din konto". :dontgetit:

Noen som har samme problemet?

Skrevet
Jaja... Akkurat startet kampen mot The Beast, og så: Server restart in 15 minutes, flott :p

"All realms will be restarted later this evening to apply a fix to a Warsong Gulch exploit. Each realm will be down for approximately 15 minutes. We will provide you with more information as soon as it becomes available.

We apologise for the inconvenience."

Skjedde her og, vi rakk akkurat å ta ned Rend i UBRS...

Skrevet
Jaja... Akkurat startet kampen mot The Beast, og så: Server restart in 15 minutes, flott :p

"All realms will be restarted later this evening to apply a fix to a Warsong Gulch exploit. Each realm will be down for approximately 15 minutes. We will provide you with more information as soon as it becomes available.

We apologise for the inconvenience."

Skjedde her og, vi rakk akkurat å ta ned Rend i UBRS...

Kjedelig sak, kan vel si at ikke alle var like fornøyd nei, men uansett; Lurer på om noen blir bannet - om det er spiller-rapportert exploit eller GM-observert/oppdaget heh...

Skrevet
"Okay guys! This Baron Geddon is going down"

Server restart in 15 minutes

Det verste var at vi fikk ham :thumbup:

Hehe, godt jobba.

Var litt synd med raidgruppa vår, halvparten logget inn ved et respawnet "The Beast", resten havnet ved instance-entrance. Bedre lykke neste gang :p

Skrevet (endret)

Noen andre som har login problemer?

Edit: Der gikk jo alle serverene ned plutselig... :wallbash: AAAAHHHHH! Takler ikke dette tullet...

Endret av Scarface^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...