Viggleik Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 hei. Jeg er og har alltid vert en stor fan av spillene fra C&C, fra red alert1 til generals zero hour. Har hørt rykter om at red alert3 kommer snart er noen som vet noe mer om det, når det kommer ut eller noe?
B4stian Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Stemmer nok det etter et enkelt google-søk: Kommer ut snart...
Wyldelife Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 EA kommer til og fucke C&C så jeg gruer meg de får ikke lov til og ødelegge gode barndoms minner(leif)
Bromlexl Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Det er jo bare en C&C generals mod Men det er rykter som svirrer om en offisiell tittel. Men det var kanskje noe mer om tiberian storyen
Viggleik Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 jeg har og gode barndoms minner fra red alert hehe . Men jeg har sett noen bilder, og det ligner litt på en slags tiberian sun source.. blir sikkert ikke som de gode gamle red alert 1 og 2.l men de bildene jeg har sett er av helt rååå Grafikk, så keg gleder meg www.westwood.com
Ueland Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 http://gamer.no/art.php?artikkelid=12183 Det er et nytt spill og ikke en mod. edit: Ja det finnes en mod i dag, men det er et Red Alert 3 spill på vei, og såvidt jeg kan se, er det ingen screen-shots til det enda..
Darth Kjell Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Liker C&C-spillene godt. Tiberian Sun hadde sikkert heller ikke vært noe dårlig hvis det bare var bra balansert. Det eneste jeg håper at de retter på (noe som har vært feil i alle C&C-spillene) er unit movement. Tidligere har det vært slik at hvis du sender fram en gruppe med forskjellige units, så vil den raskeste uniten komme frem først. Dette fører til at de kommer en og en, noe som igjen fører til at de blir slaktet. Man må jo sitte å passe på konvoien nå. Håper de har lært litt fra Age of Empires og WarCraft her. Gleder meg!
Viggleik Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 jeg har heller ikke funnet noen screenshots ennå
AK47 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Vet ikke om det bare er tull, men kom over denne Westwood 3D modeler and concept artist Thomas A. Szakolczay, who worked on Renegade, Emperor, and Earth & Beyond has on his website some mock-ups of an EVA interface for C&C3 that appear to have been created with the aid of the Generals engine - there's also an AVI movie clip showing how the interface would work. Notice that the traditional "sidebar" interface was being proposed. Of considerably more interest with respect to figuring out what C&C3's plot would be, however, is an AVI mock-up introto some (presumably GDI) C&C3. In it, the player is tasked with investigating a mysterious meteor that has crashed into downtown Las Vegas and is triggering Tiberium sensors. Endret 22. juli 2005 av AK47
AK47 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Ta også en titt har: http://mods.moddb.com/gallery/2263/ Prøver å sette inn et av bildene: Endret 22. juli 2005 av AK47
Ueland Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Edit: Den siden du henviser til snakker om MODDEN Red Alert 3, og ikke spillet, såvidt jeg kan se...
Bear^ Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det siste bilde med tankser ser ut som en mod ja, fra Generals, og teksten "moddb.com" får meg til å tenke at det er en mod Men EA fucka opp C&C med Generals. Generals er ikke i ekte C&C stil, men en vag, irriterende sammenligning av en klassiker. Bare westwood klarte å fange C&C ånden i sine spill, tror aldri EA kommer til å klare det, aldri.
P-in-P Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Men EA fucka opp C&C med Generals. Generals er ikke i ekte C&C stil, men en vag, irriterende sammenligning av en klassiker. Bare westwood klarte å fange C&C ånden i sine spill, tror aldri EA kommer til å klare det, aldri. Du leste mine tanker såpass godt at jeg slipper å skrive de selv, takk skal du ha
ttt Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
Chief_R-W Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Red Alert 1 var et kjempespill da jeg fikk det og fikk Red Alert 2 var helt konge. Spiller det enda i blandt. Gleder seg til en 3'er.
Anbefalte innlegg