Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) According to this article at Washingtonpost.com, Running with Scissors is working on Postal 3, code-named "Catharsis". The year is 2007 and the Dude left the Paradise City that was destroyed in the last game after accidentally finding and setting off a "weapon of mass destruction" misplaced by the US government. Players can still use the weapons, but they will be rewarded with a better outcome if they choose a nonviolent path. For example, if the Dude will encounter a wounded person on the street, he can either run over the guy, ignore him or bring him to the nearest hospital. Thanks: Gameguru Mania. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/artic...-2005Mar15.html Endret 17. mars 2005 av Slettet-80wCWpIM
gobyfly Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nådeløs vold og masse morro! Gleder meg alerede !
Fat_ASS Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nådeløs vold og masse morro! Gleder meg alerede ! Hehe har klart postal 2, 6 ganger å er enda ikke helt lei! råeste fps spillet som er å få tak i! grafikken er også vannvittig bra i forhold til andre spill som kom ut på den tiden...
Dinsdale Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ble aldri ferdig med Postal 2. Forhåndsbestilte det fra RWS og fikk en slik flott pakke. Tror det var litt det samme som med Manhunt for meg, måtte liksom bare teste det. Høydepunktet for meg så langt i Postal 2 var jo araberene som sprengte kirken Husker jeg lo lenge da... Men kanskje jeg skulle installere det igjen å spille det når aggresjonen må behandles...
danno_O Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 (endret) Ja det husker jeg også. (det med kirka) Også husker jeg at når man hadde runna spillet regnet det katter... Edit: 400 Inlegg Endret 18. mars 2005 av danno_O
Wooho Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Oj oj Postal 3 Husker at det gikk an å bruke katter som lyddemper i Postal 2 :!: :!:
Fat_ASS Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ja det husker jeg også. (det med kirka)Også husker jeg at når man hadde runna spillet regnet det katter... hmm.gif Hehe ja husker i stede for armageddon så var det catageddon... Noen som har spilt exp til postal 2???
Gromle Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Har prøvd den MP-exp til POstal 2. Sinnsyk morsom, men var vanskelig å finne servere med god ping og folk på.
Arne_F Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 *we want photos* Hadde postal 2 men det var utrolig mange bugs.
mushi Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 (endret) Postal 2 var jo genialt. tenne på en hund og slukke den med å pisse på den.. useriøs vold er morro. eneste minuset var all loadinga, tok jo evigheter. tok av på slutten husker jeg. regna katter fra himmelen, sikkelig amageddon :!: Endret 18. mars 2005 av mushi
Ṱormod Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Postal 2 var perverst og forferdelig morsomt. Jeg håper 3'ern blir ennå mer sykt. Digger muligheten for å pisse folk i munnen og å bruke katter som lyddemper.
Fat_ASS Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Husker jeg brukte å spenne inn alle dører jeg kom over for å se hvor høy "spenn inn dører count" jeg hadde fått mot slutten av spillet! er det ingen som har prøvd "apocalypse weeend" expension packen??? Vil vite hvordan den var! har sett screens fra den å det så jo helt grusomt ut! men så er jo ikke spillet så veldig ikke voldelig heller da...
tor_erik Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hmm... Dette er et av de spillene som er morsomme en times tid, for så å bli kjedelige, mye grunnet elendig historie. Seriøst, handleliste fra kona? Det holder ikke. Får håpe 3'eren blir bedre.
Gromle Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hmm... Dette er et av de spillene som er morsomme en times tid, for så å bli kjedelige, mye grunnet elendig historie. Seriøst, handleliste fra kona? Det holder ikke. Får håpe 3'eren blir bedre. Historien var litt tynn, men pyttsann. De hadde klart å bake inn så mye sykt i det spillet at det gjorde ingenting. Biblioteket og slakteriet var jo skikkelig kremplasser. Og loadetidene og bugsene var nesten borte etter at patchen\MP-addonen kom.
Fat_ASS Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 (endret) Det fins ingen Expansion pack... http://www.gopostal.com/postal2/aw.php Endret 18. mars 2005 av Fat_ASS
tronni87 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hehe, husker dere spillets avslutnings scene. Han hadde glemt å kjøpe eller gjøre et eller annet for moren sin og da endte det med "PANG", og så med en gang kom rulleteksten med musikken opp. Må innrømme at jeg lo litt då. Seriøst, at det går an. Hehe. For en avlsutning. Jaja
Fat_ASS Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hehe, husker dere spillets avslutnings scene. Han hadde glemt å kjøpe eller gjøre et eller annet for moren sin og da endte det med "PANG", og så med en gang kom rulleteksten med musikken opp. Må innrømme at jeg lo litt då. Seriøst, at det går an. Hehe. For en avlsutning. Jaja Var kona å ikke mora...
Windoge Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Gleder meg. Da Postal først kom for mange, mange år siden virket det ganske bra, men Postal 2 var ikke mye å skryte av. Syntes det var morsomt å spille de gangene man ikke hadde mye annet å gjøre, ved å bare gå rundt å drepe for morro skyld. Selve oppdragene var ikke noe særlig etter min mening. Morsomt og underholdende spill, men dessverre ikke et bra spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå