Gå til innhold

Postal 3 er i anmarsj!

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da Postal først kom for mange, mange år siden virket det ganske bra, men Postal 2 var ikke mye å skryte av.

Hvordan var Postal i forhold til Postal 2? Har ikke spilt Postal, bare opostal 2. Var oppdragene noe lignende de samme eller? Uansett så gleder jeg meg veldig til neste utgave.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da Postal først kom for mange, mange år siden virket det ganske bra, men Postal 2 var ikke mye å skryte av.

Hvordan var Postal i forhold til Postal 2? Har ikke spilt Postal, bare opostal 2. Var oppdragene noe lignende de samme eller? Uansett så gleder jeg meg veldig til neste utgave.

Skrevet

Tja, Postal 2 var jo spesielt artig de første 2-3 timene.

Men etter hvert blir man VELDIG lei av å gå i alle de helvetes tunnelene, hvor man måtte vente mellom 2 og 3 døgn for å få fortsette spillinga.

Men jo, jeg gleder meg også til Postal 3.

Skrevet

Men etter hvert blir man VELDIG lei av å gå i alle de helvetes tunnelene, hvor man måtte vente mellom 2 og 3 døgn for å få fortsette spillinga.

Da har du ikke henta 1337 updaten tror jeg det var! der forkorter loading tiden med godt over halvparten... :thumbup:

Skrevet (endret)

håhåhå!!! dæven det gleder eg meg til! 2-eren var rå... både singleplayer og multiplayer :D

Edit: SkriveLeif :whistle:

Endret av MuD
Skrevet

Da har du ikke henta 1337 updaten tror jeg det var! der forkorter loading tiden med godt over halvparten... :thumbup:

Ah, vel jeg hadde pirat versjonen, så jeg oppdaterte det aldri.

BTW; Hvem sa at multiplayer-delen var rå? Huffameg som den var tam, overfladisk, 0% nybringende, og hva annet negativt man måtte kunne hente ut av den. :no:

Skrevet

MP var morsom den! Den kom ikke med noe nytt, men hvor morsomt er det ikke å stå på taket å pisse på motstanderen før man han skyter han eller slår han ihjel med en spade??! :D

Skrevet
Husker godt når jeg spilte Postal 2. Historien i spillet er ikke noe bra, men det er underholdende til tusen! Gleder meg til 3-eren kommer!

Skjønner ikke hva dere mener med "historien ikke var bra"!!!??

Den var jo genial! spillet var jo laget som for å være ironisk morsomt og voldelig med noen politiske rævspark gjemt inni humoren! spillet var jo ikke laget for å være seriøst slik som HL2 å andre bra spill med en seriøs historie! Synes historien var genial!

Skrevet
Husker godt når jeg spilte Postal 2. Historien i spillet er ikke noe bra, men det er underholdende til tusen! Gleder meg til 3-eren kommer!

Skjønner ikke hva dere mener med "historien ikke var bra"!!!??

Den var jo genial! spillet var jo laget som for å være ironisk morsomt og voldelig med noen politiske rævspark gjemt inni humoren! spillet var jo ikke laget for å være seriøst slik som HL2 å andre bra spill med en seriøs historie! Synes historien var genial!

Helt enig, er jo genialt perspektiv på historien. handler jo om en kar som har en veldig dårlig uke. husker godt kjøpesenteret, der du skal drepe gary coleman :p

vis ikke navnet sier dere noe: http://www.imdb.com/name/nm0171041/ :D

Skrevet

Er vel ment som litt hverdagslig ting som går galt, må jo ikke ha konspirasjoner o.l. får å lage en historie, er vel heller ikke historien de satset mest på heller. Spillet er jo ganske originalt, kunne jo såklart vært bedre gjennomført, men alt i alt så var det ganske morsomt å spille igjennom. Får håpe oppfølgeren blir bra da...

Skrevet (endret)

Jeg synes det var et mislykket forsøk på å lage en "humoristisk" historie. Grunnen til at jeg synes spillet var bra var rett og slett p.g.a. den syke byen, alle hus man kunne gå inn i osv.

Endret av Grundig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...