tronni87 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Da Postal først kom for mange, mange år siden virket det ganske bra, men Postal 2 var ikke mye å skryte av. Hvordan var Postal i forhold til Postal 2? Har ikke spilt Postal, bare opostal 2. Var oppdragene noe lignende de samme eller? Uansett så gleder jeg meg veldig til neste utgave.
tronni87 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Da Postal først kom for mange, mange år siden virket det ganske bra, men Postal 2 var ikke mye å skryte av. Hvordan var Postal i forhold til Postal 2? Har ikke spilt Postal, bare opostal 2. Var oppdragene noe lignende de samme eller? Uansett så gleder jeg meg veldig til neste utgave.
gobyfly Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Det fins ingen Expansion pack... http://www.gopostal.com/postal2/aw.php Om 7 Måneder ja. Betyr ikke at den fins nå. Desember/05 Januar/06 Som er en god stund til
Fat_ASS Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Om 7 Måneder ja. Betyr ikke at den fins nå. Hehe...hvor kult da for jeg har den nå... lekasje?!
Luchy Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 postal 2 er jo et ganske rart spill... har aldri dett noe lignede. men det er jo bra, men mye bugs
thomassit0 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 http://gamer.no/produkt.php?produktid=16546 P2 Share The Pain heter den og kom 16.4.04
Fat_ASS Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 P2 Share The Pain heter den og kom 16.4.04 Har den og vettu...
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Tja, Postal 2 var jo spesielt artig de første 2-3 timene. Men etter hvert blir man VELDIG lei av å gå i alle de helvetes tunnelene, hvor man måtte vente mellom 2 og 3 døgn for å få fortsette spillinga. Men jo, jeg gleder meg også til Postal 3.
Fat_ASS Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Tja, Postal 2 var jo spesielt artig de første 2-3 timene.Men etter hvert blir man VELDIG lei av å gå i alle de helvetes tunnelene, hvor man måtte vente mellom 2 og 3 døgn for å få fortsette spillinga. Da har du ikke henta 1337 updaten tror jeg det var! der forkorter loading tiden med godt over halvparten...
MuD Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) håhåhå!!! dæven det gleder eg meg til! 2-eren var rå... både singleplayer og multiplayer Edit: SkriveLeif Endret 19. mars 2005 av MuD
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Tja, Postal 2 var jo spesielt artig de første 2-3 timene.Men etter hvert blir man VELDIG lei av å gå i alle de helvetes tunnelene, hvor man måtte vente mellom 2 og 3 døgn for å få fortsette spillinga. Da har du ikke henta 1337 updaten tror jeg det var! der forkorter loading tiden med godt over halvparten... Ah, vel jeg hadde pirat versjonen, så jeg oppdaterte det aldri. BTW; Hvem sa at multiplayer-delen var rå? Huffameg som den var tam, overfladisk, 0% nybringende, og hva annet negativt man måtte kunne hente ut av den.
Gromle Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 MP var morsom den! Den kom ikke med noe nytt, men hvor morsomt er det ikke å stå på taket å pisse på motstanderen før man han skyter han eller slår han ihjel med en spade??!
Grundig Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Husker godt når jeg spilte Postal 2. Historien i spillet er ikke noe bra, men det er underholdende til tusen! Gleder meg til 3-eren kommer!
Fat_ASS Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Husker godt når jeg spilte Postal 2. Historien i spillet er ikke noe bra, men det er underholdende til tusen! Gleder meg til 3-eren kommer! Skjønner ikke hva dere mener med "historien ikke var bra"!!!?? Den var jo genial! spillet var jo laget som for å være ironisk morsomt og voldelig med noen politiske rævspark gjemt inni humoren! spillet var jo ikke laget for å være seriøst slik som HL2 å andre bra spill med en seriøs historie! Synes historien var genial!
mushi Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Husker godt når jeg spilte Postal 2. Historien i spillet er ikke noe bra, men det er underholdende til tusen! Gleder meg til 3-eren kommer! Skjønner ikke hva dere mener med "historien ikke var bra"!!!?? Den var jo genial! spillet var jo laget som for å være ironisk morsomt og voldelig med noen politiske rævspark gjemt inni humoren! spillet var jo ikke laget for å være seriøst slik som HL2 å andre bra spill med en seriøs historie! Synes historien var genial! Helt enig, er jo genialt perspektiv på historien. handler jo om en kar som har en veldig dårlig uke. husker godt kjøpesenteret, der du skal drepe gary coleman vis ikke navnet sier dere noe: http://www.imdb.com/name/nm0171041/
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeez, lag et spill med meningsløs vold, så lar du spillerne selv finne på "historien". Genialt?
mushi Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Er vel ment som litt hverdagslig ting som går galt, må jo ikke ha konspirasjoner o.l. får å lage en historie, er vel heller ikke historien de satset mest på heller. Spillet er jo ganske originalt, kunne jo såklart vært bedre gjennomført, men alt i alt så var det ganske morsomt å spille igjennom. Får håpe oppfølgeren blir bra da...
Grundig Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) Jeg synes det var et mislykket forsøk på å lage en "humoristisk" historie. Grunnen til at jeg synes spillet var bra var rett og slett p.g.a. den syke byen, alle hus man kunne gå inn i osv. Endret 19. mars 2005 av Grundig
anon12234 Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 JESS!, håper den blir like bra og meg like meningsløse quests som 2'ern ("quests" hehe spilt litt for mye wow )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå