Gå til innhold

Defekt Sony Ericsson K700i?


Anbefalte innlegg

Lurte på en liten ting.. kjøpte meg nettopp en Sony Ericsson K700i, satt i batteriet og slo den på.. (uten simkort)

den sto å loada på ett eller annet ei lita stund før d kom frem "Insert Sim-card"..

slo den av putta simkortet inn igjenn og fikk fortsatt samme beskjed..

Har det noe med at jeg ikke hadde kortet inni når jeg starta opp første gang? noen måte å få den prosessen til å starte opp igjen??

 

Hilsen fra litt småbekymra og desperat idiot..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker jo snodig om telefonnen skulle gå istykker for noe sånt. Det skal jo funke å slå den på selv om du ikke har sim, dersom du er i nød eller noe sånt...

 

Sikker på at det bare er at du ikke har festa simkortet skikkelig? Sjekk bruksanvisninga!

Lenke til kommentar

Har du kjøpt den telefonen på elkjøp er det vel berre å gå tlbake med den og få en ny?? Kan vel ikkje vere så vanskelig skulel en tru..

 

Forresten så trur eg ikkje det har noke med at du starta telefonen uten simkort.. Det er jo ei vanlig prosedyre når ein skal gjere ting med telefonar som *kremt* *kremt* inneberer å koble dei til datamaskin med ein kabel og litt software...

Lenke til kommentar
klart jeg kan bytte den.. er bare det at jeg skulle hatt den til å virke idag.. bytte den gjør eg selvfølgelig hvis den ikke virker..  :yes:

Men tingen er det at eg trur det er litt min feil siden det starta opp noe greier som ikke starta de andre gangene..

jeg tviler på det egentlig, men jeg vet ikke har bare k500i selv å den tåler det meste :whistle:

 

edit: glømte et ord

Endret av jonasdaman
Lenke til kommentar
Kjøpte subsidiert tlf fra Netcom for 3 år (trur jeg) sia og har hatt samma SIM-kort hele tia  og det har fungert på både N6600, SE T610 og nå SE S700i...

 

Når blei voltstyrken forandret?

Var det ikke sånn ca 3 år siden da?

tror det var mer nylig. Hvis ikke har blant annet Sony Ericsson bedt meg bytte kort uten at det var nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...