Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Night Birds (med bl.a. Mob 47) på Blitz 16. april. Blir en feiende flott punkaften.

The Hotelier på Pokalen Pub den 29. april. Blir en feiende flott konsert det og.

April ser ut til å bli en bra konsertmåned.

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal på Bruce Springsteen i juni :D Har hatt lyst i mange år, men det har aldri klaffa. Nå fikk jeg billett av mamma og pappa, og det kræsjer ikke med skole for første gang på flere år.

Skrevet

Ser ut som det blir Malakoff på meg i år også. Femte år på rad nå. Ser frem til artister/band som Iggy Pop, Gojira, Yelawolf, Kvelertak, Cancer Bats, Gogol Bordello, The Good The Bad and The Zugly og Vreid.

Skrevet

Planet Parker med sin Pink Floyd Tribute på Høvleriet i Haugesund neste fredag, etterfulgt av Horisont og Tiebreaker på Flytten på lørdagen!

Blir en alldeles nydelig avslutning på friuken!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Virker som april blir en bra måned!  :woot: 

"The Final Show" på The Crossdoad Club nå på torsdag, blir nok herlig (lang) kveld;

KOSMIK BOOGIE TRIBE///ORANGO///LONELY KAMEL///DEATH BY UNGA BUNGA///THE GOOD THE BAD & THE ZUGLY///THE LUCKY BULLETS///TORGEIR WALDEMAR///SYNDROM///HYMN///RIVERA///BURROWING///CASPER BLANCA AND THE CREEPY COMMUNITY///SILVER LINING

Wo-Fat + Mothership den 21.

Elder + Mondo Drag + Carousel den 22. 

Ser ut som det blir Malakoff på meg i år også. Femte år på rad nå. Ser frem til artister/band som Iggy Pop, Gojira, Yelawolf, Kvelertak, Cancer Bats, Gogol Bordello, The Good The Bad and The Zugly og Vreid.

Misunner deg den lineupen der!

Endret av Knutete
Skrevet (endret)

Blir vel Kadavar i Mai på Flytten i Haugesund som neste stopp foreløpig her, det ser jeg mektig frem til! Ellers blir det vel å surre rundt på Bergenfest i sommer. Ingen Karmøygeddon i år.

Endret av Mala
Skrevet

Ingen Karmøygeddon i år.

Synd, så frem til øl å rølp!

Neste for meg blir Karmøygeddon neste helg, Fredag + Lørdag

Ikke den mest spennende lineupen i år, så får mye tid til baren...

Skrevet (endret)

Blir vel Kadavar i Mai på Flytten i Haugesund som neste stopp foreløpig her,

Kadavar er virkelig noe å se frem til! Gikk desverre glipp av disse kvarteret når jeg så de tidligere i år for å rekke siste buss. ?

Endret av Knutete
  • Liker 1
Skrevet

Høres karlslig ut! Såg nylig Horisont og Tiebreaker samme sted, koselig og intimit konsertlokale med mye energi! Blir knall med Kadavar på den scenen altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...