SpongeFrog Skrevet 21. februar 2016 Skrevet 21. februar 2016 Bruce Springsteen kommer til Norge. Såklart må jeg på den!
Skogslik Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Stiller på Decapitated i morgen kveld, skjer på flytten pub i Haugesund. Endret 17. mars 2016 av Skogslik
Tomeito Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 Night Birds (med bl.a. Mob 47) på Blitz 16. april. Blir en feiende flott punkaften. The Hotelier på Pokalen Pub den 29. april. Blir en feiende flott konsert det og. April ser ut til å bli en bra konsertmåned.
Pubé Skrevet 31. mars 2016 Skrevet 31. mars 2016 En dose retro rock med Horisont på Pokalen 6. april er neste på planen
Dusken Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 (endret) Blir Myrkur på Tungenes fyr 14.April Endret 2. april 2016 av Dusken
KristineS Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Skal på Bruce Springsteen i juni Har hatt lyst i mange år, men det har aldri klaffa. Nå fikk jeg billett av mamma og pappa, og det kræsjer ikke med skole for første gang på flere år.
Gjest Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Ser ut som det blir Malakoff på meg i år også. Femte år på rad nå. Ser frem til artister/band som Iggy Pop, Gojira, Yelawolf, Kvelertak, Cancer Bats, Gogol Bordello, The Good The Bad and The Zugly og Vreid.
Mala Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Planet Parker med sin Pink Floyd Tribute på Høvleriet i Haugesund neste fredag, etterfulgt av Horisont og Tiebreaker på Flytten på lørdagen! Blir en alldeles nydelig avslutning på friuken!
Pubé Skrevet 12. april 2016 Skrevet 12. april 2016 (endret) Virker som april blir en bra måned! "The Final Show" på The Crossdoad Club nå på torsdag, blir nok herlig (lang) kveld; KOSMIK BOOGIE TRIBE///ORANGO///LONELY KAMEL///DEATH BY UNGA BUNGA///THE GOOD THE BAD & THE ZUGLY///THE LUCKY BULLETS///TORGEIR WALDEMAR///SYNDROM///HYMN///RIVERA///BURROWING///CASPER BLANCA AND THE CREEPY COMMUNITY///SILVER LINING Wo-Fat + Mothership den 21. Elder + Mondo Drag + Carousel den 22. Ser ut som det blir Malakoff på meg i år også. Femte år på rad nå. Ser frem til artister/band som Iggy Pop, Gojira, Yelawolf, Kvelertak, Cancer Bats, Gogol Bordello, The Good The Bad and The Zugly og Vreid. Misunner deg den lineupen der! Endret 12. april 2016 av Knutete
BMWCoupeFtw Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Palmesus & Findings festivalen foreløpig. Ingen Tomorrowland dessvere... Jeg har så vanvittig lyst å dra på UMF & Tomorrowland, men det lar seg liksom ikke gjøre
Mala Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 (endret) Blir vel Kadavar i Mai på Flytten i Haugesund som neste stopp foreløpig her, det ser jeg mektig frem til! Ellers blir det vel å surre rundt på Bergenfest i sommer. Ingen Karmøygeddon i år. Endret 15. april 2016 av Mala
Bytex Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 (endret) Må innom Telenor Arena 13.juni når Iron Maiden spiller til dans Endret 15. april 2016 av Bytex 1
Skogslik Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 Ingen Karmøygeddon i år. Synd, så frem til øl å rølp! Neste for meg blir Karmøygeddon neste helg, Fredag + Lørdag Ikke den mest spennende lineupen i år, så får mye tid til baren...
Mala Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 Ja det var rimelig slappt på lineup fronten i år. Fjoråret var jo fyllt t randen med fethet. 1
Dragavon Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 The Skull på Inside imorgen, Karmøygeddon neste helg, og så Metal cruise på byfjorden om 2 uker
Pubé Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 (endret) Blir vel Kadavar i Mai på Flytten i Haugesund som neste stopp foreløpig her, Kadavar er virkelig noe å se frem til! Gikk desverre glipp av disse kvarteret når jeg så de tidligere i år for å rekke siste buss. ? Endret 22. april 2016 av Knutete 1
Mala Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 Høres karlslig ut! Såg nylig Horisont og Tiebreaker samme sted, koselig og intimit konsertlokale med mye energi! Blir knall med Kadavar på den scenen altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå