Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Telenor Arena har den JÆVLIGSTE konsertlyden jeg noensinne har opplevd. Det er alt for høyt og alt for mye diskant. Var der i fjor sommer på Iron Maiden, lyden var så stygg at jeg klarte nesten ikke skille mellom låtene, fikk smerter i ørene og hele opplevelsen ble bare en stor graut av lyd. Innimellom hørte man litt av vokalen til Bruce men for det meste var den bare helt borte. Har vært på mange Maiden-konserter i Oslo gjennom årene, dette var desidert den med verst lyd.

 

Aldri tilbake dit på konsert. Oppvarminga Ghost hadde også helt fryktelig lyd, hørte nesten bare bass og basstrommene.

 

I tillegg er lokalet fullstendig uegnet til store konserter, det er kjempehøyt under taket og luftingen består av noen små vinduer helt oppe i taket, så det blir fort 100% luftfuktighet og 40 varmegrader om sommeren. Man begynner å dryppsvette bare av å gå gjennom lokalet. Skal du ha deg et glass vann kanskje? 70 kroner for en plastkopp.

Endret av Bytex
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har vært i Telenor på konsert 4-5 ganger tror jeg.

Like nedtur hver gang.

Synd at arenaen skal ødelegge konsertopplevelsen.

 

Var der på The wall jeg også, da var det OK lyd.

Hadde det bare vært lyden som var problemet så kunne det fungert med Waters siden han har med seg eget anlegg og egne lydfolk.

Men det er ingen ting som er bra med Telenor Arena.

 

Luften der inne er helt jævlig, må drikke vann for å ikke få hodepine allerede før konserten er i gang.

Så da må du stå i 40min for å få kjøpt overpriset lunkent vann.

Skal du pisse må du gå ut av areaen også så gjerne 15-20min der også.

For ikke å snakke om den håpløse logistikken til og fra selve arenaen.

 

Jeg har vært i telenor på både konserter, fotballkamper og messer og det eneste den arenaen egner seg til er sistnevnet...

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...