Medrakil Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hei. Jeg har kjøpt domenet sintfjes.com til hjemmesiden min, av den grunn at jeg tenkte å ha et sint fjes (helst et som bare består av bokstaver) som logo. Det jeg tenkte på da var >:E . (Sinte øyenbryn, vanlige øyne, og en E hvis sinthet som munn krever litt godvilje for å se ) Men nettopp denne godviljen mangler hos mange. Så når folk ikke ser sintheten i det sinte sinfjes-fjeset, hva gjør jeg da? Vel, det optimale hadde vært om noen av dere hadde noen ideer til et nytt sint fjes i ascii, som er tydelig sint og vil passe bra. Noen som har et hjelpende forslag?
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg syns den smileyen som du laget ser ut som en blekksprut: >:E Jeg ville valgt en annen en hvis jeg var deg, men har ingen forslag. Skal det altså bare være en tekst (tall/symboler) smiley? Endret 11. mars 2005 av _Adler_
zyrex Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jaja! >:E ligner på Dr. Zoidberg i Futurama XD > funker bra nok, synes jeg..
Juleniss1 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jaja! >:E ligner på Dr. Zoidberg i Futurama XD > funker bra nok, synes jeg.. virker bare trist. Da synes jeg " >( " er bedre
Frohman Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 (endret) >:-P Endret 13. mars 2005 av Larzemannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå