jack_ Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Da jeg lå i kø til Episode II begynte billettsalget en gang i midten av april, eller noe. Jeg lå utafor Colosseum. I løpet av ei uke var det ett tilfelle av noe sånt "russebråk", tror jeg. Noen som kasta litt egg. Men det var alt. Og forresten, selv om jeg var #1, er jeg ikke noen stor Star Wars-geek. Du må være en Star Wars-geek, nå du ligger i billettkø utenfor Colosseum flere uker, og blir #1!
CNesset Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Da jeg lå i kø til Episode II begynte billettsalget en gang i midten av april, eller noe. Jeg lå utafor Colosseum. I løpet av ei uke var det ett tilfelle av noe sånt "russebråk", tror jeg. Noen som kasta litt egg. Men det var alt. Og forresten, selv om jeg var #1, er jeg ikke noen stor Star Wars-geek. Du må være en Star Wars-geek, nå du ligger i billettkø utenfor Colosseum flere uker, og blir #1! Forskjell på geek og ekstrem fan!
Artistic.Hipster Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 (endret) De første har lagt seg i kø i dag Link/bilde hadde vært fint ja *Edit, fant litt info her Endret 22. mars 2005 av Gandalf the Grey
tigerdip Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 De første har lagt seg i kø i dag Link/bilde hadde vært fint ja *Edit, fant litt info her Litt vanskelig å linke til mitt eget hode/egne øyne så takk for hjelpen
Feh Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Bare ett ord å si om den traileren: pwn! ser helt vill ut! gleder meg
Frekkas Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Så ut som noen fantastiske bilder og hele settingen var nydelig. Gleder meg stort ja. Synd det er slutt nå
Cuneax Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg kjenner de folka som har lagt seg i køen utafor Colosseum. Det var de som kom etter at jeg hadde lagt meg ut.
Mala Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg kjenner de folka som har lagt seg i køen utafor Colosseum. Det var de som kom etter at jeg hadde lagt meg ut. er de normale lissom?
Cuneax Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 De er veldig greie mennesker, såvidt jeg husker. Er tre år siden nå og tilbragte bare ei uke med dem.
Carnifex Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Denne ser faktisk severdig ut. Lurer på om jeg ikke så et snev av storheten fra tidligere filmer i dette klippet, men det er jo lett å bli lurt av slikt. Gleder meg uansett
ilpostino Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 noen som vet hvor en får lastet ned trailerne til Star Wars?
CNesset Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 (endret) noen som vet hvor en får lastet ned trailerne til Star Wars? Linken i første posten i denne tråden Der får du sett den.... Husker ikke hvor jeg lastet den ned fra... Endret 27. mars 2005 av Dark Knight
ilpostino Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 noen som vet hvor en får lastet ned trailerne til Star Wars? Linken i første posten i denne tråden Der får du sett den.... Husker ikke hvor jeg lastet den ned fra... har sett den online, men er keen på å få lastet den ned..
CNesset Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 noen som vet hvor en får lastet ned trailerne til Star Wars? Linken i første posten i denne tråden Der får du sett den.... Husker ikke hvor jeg lastet den ned fra... har sett den online, men er keen på å få lastet den ned.. Se på linkene i den første posten med bilder på første side i denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå