Gå til innhold

Neste Total War, hva vil vi ha?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjaaa... har vel veldig lyst på en remake av shogun jeg da. Å se samuraier med så bra\bedre grafikk hadde vært fantastisk.

 

Er fullt klar over at det kommer shogun modder... men de er jo heimelagde mods, hadde vært beir med et sjekkelig spell.

 

AI'en må såklart værra smartere, det er det store svakepunktet i RTW mener no jeg.

Lenke til kommentar

Hva med "Alexander: Total War"? Det dreier seg altså om tida rundt Alexander den Store. Ville temaet blitt for likt "Rome: Total War"? Tenker jo at det ville blitt en god del forbedringer.

 

Ellers ville "American Civil Total War" vært litt interessant, sammen med den allerede nevnte "Napoleon: Total War", "Total World War I", "Gangs of New York: Total War" og "African Tribes: Total War".

Lenke til kommentar

Jeg synes man skulle kunne styrt båt-slagene, og kunne nedkjempe opprør i byene.

AI skulle bli forbedret.

grafikken kunne blitt forbedret, men ikke for mye

( plagsomt med lange loadinger :( )

 

Hadde vært knall med Lotr opplegg, Napolen-tida, eller en skikkelig bra version av medival.

Har ikke spilt medival, men skjønner at rome er bedre.

 

håper det ikke blir så mange bugs :hrm: som i Rome.

Lenke til kommentar
Lotr: Total War, en mer strategisk versjon av Bfme :yes:

Det einaste som er litt dumt med Rome:TW er at det er ganske vanskelig/umuleg å lmodde in flygande units... :(

 

 

Du har jo eit par mods her du kan kikke innom;

Fourth Age: Total war- forum

Middle Earth: Total War

Flygende units kunne jo hatt et angrip som var attack and run away eller noe sånt.

At de angrep den gruppe units på bakken man trykket på og etter angripet flyr de tilbake der de var når man beordret dem på angrip :hmm:

Lenke til kommentar
:!:

Problemet med moderne krigføring er at det ikkje utspiller seg på store åpne enger(kan jo skjer..) og der soldatane marsjerer i formasjon, slik som R:TW er bygd opp ville ikkje det fungert :(

Jeg sier som jeg har sagt før og som dedly_scorpion sier her:

Total War spillene er ikke laget for å kunne fungere i moderne og veldig tidlig krigføring, da må alt det spillet er bygget på bort og det vil bli et helt annet type strategispill. Da vil det bli et slikt strategispill, der det er om å gjøre å pøse ut mest mulig units osv. igjen og dette vil vi vel ikke ha?

 

TSP :no:

Lenke til kommentar
Hva med "Alexander: Total War"? Det dreier seg altså om tida rundt Alexander den Store. Ville temaet blitt for likt "Rome: Total War"? Tenker jo at det ville blitt en god del forbedringer.

 

Ellers ville "American Civil Total War" vært litt interessant, sammen med den allerede nevnte "Napoleon: Total War", "Total World War I", "Gangs of New York: Total War" og "African Tribes: Total War".

Hvordan skulle Gangs of new york være, skulle 10.000 gangstere springe med base-ball køller og hamre hverandre :thumbdown: , skjønner ikke hvordan du tenker at det spillet skulle fungere? forklar det? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...