Gå til innhold

Rasistiske vitser på ITavisen!


Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269720

 

http://www.tightrope.cc/jokes.htm

 

 

 

Vi har svenskevitser.. Er de rasistiske? Blondinevitser? Neida.. Ingen reagerer før noen kommer med noen litt skeive ord om en neger eller noe. Jeg blir faktisk provosert.. Folk er så jævla forsiktige med å si ting fordi de er livredd for å bli stempla som rasist.. Vi må snurpe kjeften igjen som politiske fanger i vårt eget land for ikke å støte noen. Det skal ikke være sånn.

 

I asia er det ingen hemmelighet at de syns hvite har fiskeøyne og lukter melk. Og når hvite kommer dit og får høre det, så er det noe de må tåle.. Flere utenlandske miljøer i norge kaller nordmenn for "Poteter".. Er det noen som reagerer og lager noe oppstyr av det? Neida..

 

Men om noen skulle kalle en farget person for neger, da er du på grensa til rasist. Det er sykt. Folk burde kunne si hva de vil. Blåmann, sandape, sotrør, nigger.. Det er bare ord. Og hvis noen føler seg så jævla støta av å bli snakka til på den måten, så får de kanskje flytte tilbake der de kommer fra, så kan de heller slenge dritt om melkelukta vår der uten å måtte være redde for at noen skulle kalle dem for noe annet enn det som er politisk korrekt den uka!

 

hva tenker dere om dette temaet? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke rasisme, selv om jeg er litt rasistisk av meg noen ganger...

:thumbdown: synes ord som "nigger" "pakkis" og slikt er utrolig unødvendig :nei:

 

Jeg synes ikke det er rett at det skal komme tusenvis av innvandrere til norge(synes vel det blir feil, ikke ta det ille opp noen!). Jeg har ikke noe i mot negre/mørkhudede, har 3 i klassen, de er kjempegreie, er gode venner med alle tre.

Endret av notalive
Lenke til kommentar

jeg har 0 imot negere jeg og, men det er media, og deres overfølsomhet jeg reagerer på, samt folk sin..

 

Har hørt mange som har reagert sterkt på å bli kalt svart og, mens jeg ikke reagerer en gang når jeg blir referert til som hvit..

Endret av trulsta
Lenke til kommentar

Jeg reagerer ikke på det jeg heller.

 

En i klassen laga en puteting på kunst og håndtverk, for å ha på stolen på skola. Senest i dag sa han at han skulle ta puta hjem og vaske den 100 ganger pga en annen i klassen, fra Afghanistan(tror han kommer derfra) satt på den en time ...

 

Det irriterte meg. :mad::mad::mad:

Lenke til kommentar

Dårlig artikkel. Legger de skylden på Itavisen for innlegg brukerne deres skriver ?

Det, og at de kaller deltakeren i diskusjonen for moderator, når han ikke er det, kun en vanlig bruker med kallenavn moderator, er på grensen.

 

De skriver:

...med avisens debattovervåker som ivrig deltaker.

og

ITavisen.no´s moderator som skal sørge for at lovstridige innlegg ikke blir publisert eller blir fjernet, deltok selv aktivt i debatten:

 

Så, etter å ha refset Itavisen for at "moderatorene" deres kommer med rasistiske uttalelser, skriver de :

Etter undersøkelser av diskusjonen om rasehetsvitsene på IT-avisen, sier redaktør Tiore Neset at vedkommende som deltok i diskusjonen under navnet «moderator» ikke er moderator.

Lenke til kommentar

For meg har det mye med hvilke holdninger som ligger bak. Det som kommer av fremmedfrykt og rasisme kjennes absolutt ikke bra, mens noen godsinnede vitser syns jeg bare er morsomt.

 

Jeg er redd folk begynner å bli litt for følsom. Nå har jeg ikke lest dette fra itavisen men sånn generelt har velmenende folk en tendens til å skrike ut for småting. Man må da tåle litt?

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269720

 

http://www.tightrope.cc/jokes.htm

 

 

 

Vi har svenskevitser.. Er de rasistiske? Blondinevitser? Neida.. Ingen reagerer før noen kommer med noen litt skeive ord om en neger eller noe. Jeg blir faktisk provosert.. Folk er så jævla forsiktige med å si ting fordi de er livredd for å bli stempla som rasist.. Vi må snurpe kjeften igjen som politiske fanger i vårt eget land for ikke å støte noen. Det skal ikke være sånn.

 

I asia er det ingen hemmelighet at de syns hvite har fiskeøyne og lukter melk. Og når hvite kommer dit og får høre det, så er det noe de må tåle.. Flere utenlandske miljøer i norge kaller nordmenn for "Poteter".. Er det noen som reagerer og lager noe oppstyr av det? Neida..

 

Men om noen skulle kalle en farget person for neger, da er du på grensa til rasist. Det er sykt. Folk burde kunne si hva de vil. Blåmann, sandape, sotrør, nigger.. Det er bare ord. Og hvis noen føler seg så jævla støta av å bli snakka til på den måten, så får de kanskje flytte tilbake der de kommer fra, så kan de heller slenge dritt om melkelukta vår der uten å måtte være redde for at noen skulle kalle dem for noe annet enn det som er politisk korrekt den uka!

 

hva tenker dere om dette temaet? :hmm:

Helt enig! Vi er altfor sårbare for alt mulig i dette politisk korrekte idioti-landet.

 

Ta ord som 'neger' eller 'svarting'. Ord som i utgangspunktet kan være helt nøytrale, men som en del negerhatere har brukt negativt. Og fordi haterne har brukt det negativt, så har samfunnet adoptert den negative konnotasjonen og på den måten bekreftet det negative i begrepene. Så kommer den politsk korrekte mafiaen og forfølger alle som har et mer avslappet forhold til ord. Og til slutt sitter vi der og tør ikke å tiltale en neger lenger, fordi man er redd for å si noe som nylig er ført opp på lista over rasistiske uttrykk eller rasistisk væremåte. Det er helt sjukt! Om folk bare kunne slappe av litt...

 

Men gulingene er rare, det er jo de som har utstående øyne, som fiskene! Vi melkestinkende poteter har jo innsunkne øyne. Mer som sjimpansen og gorillaen. Ohh-ohh-ohhh!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...